Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Geweldige schrijver.
Ik denk dat Choke mijn favoriet is. ff een vraagje, wat vinden jullie van het einde van Survivor? Iemand hier die het gelijk snapte of, net zoals mij, op internet moest gaan zoeken voor uitleg?
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 15:39. |
![]() |
|
Nu wil ik al die boeken echt lezen. Maar ze hebben ze niet hier!
![]() Noujah. Ik ben 10 minuten geleden begonnen in Fight Club (die hadden ze dus wel). Als dat me bevalt dan koop ik de andere boeken misschien wel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zijn er trouwens hier nog meer mensen die op de forum zitten van www.chuckpalahniuk.net?
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 22:20. |
![]() |
|
Nope zit niet op het forum, volgens mij zitten daar extreem veel mensen die hem echt te erg aanbidden en ik ben dol op zijn boeken maar volgens mij wordt dat echt te spooky. Die mensen die vinden dingen in zijn boeken die hij zelf waarschijnlijk niet eens zo bedacht heeft. Toeval wordt als zijnde briljant verklaard. Maar misschien ben ik wel bevooroordeeld en heb ik ongelijk
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja der zitten een paar rare gasten op en mensen die Tyler Durden helemaal verafgoden maar het merendeel zijn gewoon fans hoor.
Niet dat ik er zo vaak post btw (ik geloof 5 keer in totaal terwijl ik de site tochal een tijdje ken) Er zitten trouwens inderdaad geweldige quotes in zijn boeken! Hier een paar die ik heel goed vond: "I spent my life attacking everything because I was too afraid to risk creating anything..." Choke "The only reason why we ask other people how their weekend was is so we can tell them about our own weekend" Invisible Monsters "This is fish number six hundred and forty-one in a lifetime of goldfish. My parents bought me the first one to teach me about loving and caring for another living breathing creature of God. Six hundred and forty fish later, the only thing I know is everything you love will die. The first time you meet that someone special, you can count on them one day being dead and in the ground." Survivor
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 22:46. |
![]() |
|
Haha geweldige quotes, heb jij Diary al gelezen?
Ik kan er maar niet in komen en telkens lees ik een paar pagina's en dan leg ik hem weg. Al zijn andere boeken hebben echt de meest coole introducties waardoor je meteen gegrepen wordt :/ Vooral Choke dat is pas echt briljant dat begin ![]() |
![]() |
|
http://www.petitiononline.com/mod_pe...ned.cgi?UninTY
Survivor zou verfilmd worden maar het is gestopt vanwege 9/11 Sign the petition! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoor veel goeds over Chuck en ik ben ook wel van plan om ooit wat van hem te lezen, hoewel ik Fight Club niet zo geweldig vond als dat ik hem kennelijk had moeten vinden. Ik vraag me nog altijd af hoe dat nu zat met [Spoiler? Ach, iedereen heeft hem al gezien] die eerste vechtscene tussen die hoofdpersoon en zijn hersenschim. Als het werkelijk maar zijn verbeelding was, dan stond hij daar zichzelf in elkaar te stampen. Waarom waren die mensen eromheen dan zo happig om bij zijn padvindersclub te komen?
En in verfilmde kassuccessen zeggen dat massaconsumptie slecht is, is vrij hypocriet. Vooral als je daarna hippe anti-zooi op een website gaat zetten. Maar ik trek te snel en te graag conclusies. LUH-3417 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk ook dat de meeste mensen die Fight Club goed vonden het gewoon een toffe en grappige film vonden. Net als die plaatjes die ik gepost heb, zie ik gewoon als humor. Ik vond Fight Club ook echt niet z'n beste boek. In bijvoorbeeld Invisible Monsters zit veel meer boodschap naar mijn mening. Ik denk dat Fight Club zo populair was omdat het overal tegenaan schopt.
||
Spoiler
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 13:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
ben ook zo'n Palahniuk fan. irritant alleen dat er moeilijk aan zijn boeken te komen is. tot nog toe alleen choke en fight club gelezen/gekocht. zeer indrukwekkend, ik hou wel van die manier van schrijven. hij heeft me overigens ook een 9 voor mn nederlands mondeling bezorgd, ik heb mn lerares nederlands weten te overtuigen dat fight club wel degelijk inhoud heeft, hehe
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Op www.chuckpalahniuk.net staat wat nieuws over toekomstige verfilmingen.
De webmaster schijnt Chuck regelmatig te spreken. "Chuck calls 2004 his "movie year." He told me he's got three movies of his getting the greenlight in '04. Invisible Monsters: Yes, it seems young writer/director Jesse Peyronel finally got the funding he needed from Miramax. So they can finally go into production and begin casting and crewing. So expect to hear a lot of news pouring in soon on this one. Choke: Chuck always said that if he were positive which novel of his would see the big screen next (after Fight Club), it would be Choke. So I don't know which movie will see the greenlight first, but Chuck says Bandeira Entertainment (the company that put out Requiem For A Dream) finally has a finished script from writer Clark Gregg (What Lies Beneath) that they're ready to move on. Diary: Yep, it seems Diary beat Lullaby to the finish line and will soon go into production. Like the rest, no cast or crew is attached. We don't even know who's writing this one. But I do know that the company that owns the rights to it currently is the same company that put out American Beauty. Good nieuws, niet? Al moet ik zeggen dat ik al blij ben als 1 hier van komend jaar echt in productie gaat. DiGiTracker, heb je Diary inmiddels al uit? Wat vond je ervan?"
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Lifestyle |
OMG, kijk wat ik nieuw heb! Apomes | 500 | 23-08-2005 16:19 | |