Oud 04-05-2002, 18:21
Frida
Frida is offline
Onze leerkracht psychologie heeft ervoor gezorgd dat niet alleen het beleid van de school gaat werken aan een betere toekomst, maar dat ook wij, de leerlingen, dit keer een stem mogen hebben in de beoordeling van de school...

Jaha die was er vroeger ook wel, maar toen had iedereen wel door dat daar eigenlijk niets rekening mee werd gehouden.

Nu is er een systeem dat we op een anonieme manier binnenkort drie positieve en negatieve van de school moeten fgaan vaststellen en deze worden rechtstreeks overgelever aan het schoolbestuur...

Hebben jullie ook zoiets op school? Hoe gaat zoiets bij jullie te werk???

En wat vind jij positief over je school, en wat negatief?
Oud 05-05-2002, 18:46
Sommetje
Sommetje is offline
Leuk dat er bij jullie op school psychologie gegeven wordt, maar even terzake. Zoiets hebben we op school niet, maar via de MR kan ik wel mij zegje doen.

3 positieve punten:
- het is een kleine en veilige school
- het is goed bereikbaar
- er heerst een goede sfeer

3 negatieve punten:
- er worden teveel videofilmpjes vertoond tijdens de lessen
- er wordt weinig tot niets gedaan aan slechtfunctionerende leraren
- de meeste van mijn docenten kennen aan het einde van het schooljaar mijn naam nog niet.

Doei
Oud 05-05-2002, 20:17
euro
euro is offline
Nope, dat hebben wij niet!

3 positieve:
- best wel klein
- wel leuk gebouw
- wel goede sfeer

3 negatieve:
- te weinig buitenlesactiviteiten, met name DIT jaar
- lerarentekort, dus best wel slechte docenten worden ook aangenomen
- de concierges zijn altijd super pissig

groetjes
Myrthe
Oud 10-05-2002, 03:50
Tofke_H
Tofke_H is offline
In mijn laatste school moesten we op het einde van het schooljaar een uurtje opofferen om een vragenlijst in te vullen op PC. Anoniem zogezegd. En dan moest je je studierichting opgegeven, en dat programma gaf dan je leerkrachten aan. Die kon je dan wijzigen indien fout.. en dan begonnen de vragen.. Meer dan 50 stuks.. over de leerkrachten en de vakken.. Of je ze nuttig vond, of ze goed les gaven, of ze na de lesuren je meer uitleg wilde geven, of ze goede cursussen hadden,....

Dus wij hadden ook onze zeg over leerkrachten en de rest er om heen (school), want als er bepaalde leerkrachten uit de bus zouden komen die negatief beoordeeld werden, moesten die op het matje komen bij de directeur ofzo
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten