![]() |
|
Ik ging wel es toen ik een jaar of 8 was met mn vriendinnetje en haar moeder naar het bos, en ik moest zó nodig plassen, dus die ma zei dat ik het maar in de bosjes moest doen. Dus ik in de bosjes, loop achteruit, struikel over een takje en kon mezelf niet meer corrigeren doordat mn broek over mn enkels hing (haha)
gevolg: ik zat vast in het prikkeldraad. Dus ik met prikkeldraad en al naar het ziekenhuis toe... En jawoor, ik had het voor elkaar: 3 sneeën over mn gehele rug heen met in iedere snee zo'n 30 hechtingen (lekker hoor :-S ) En ja, je ziet het nog heel erg goed, de littekens zijn meegegroeid en verschrikkelijk lelijk geworden, een beetje geluk moet je wel hebben natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook een keer onwijs hard tegen iemand opgeknald met basketbal op school. Ze zat zelfs in hetzelfde team
![]() Anyway, ik lag daar een beetje knockout op de grond en mijn hele wenkbrauw lag open, dus dat moest gehecht worden. Toen ik klein was, is er eens een hond tegen me opgesprongen en die heeft lekker zijn nageltjes in mijn wang gezet, waar nu nog steeds een litteken van te zien is.
||
Citaat:
nu ja knockout was ik niet .. deed wel verrotte zeer .. was blij toen die spuit erin ging ![]() |
![]() |
|
Ja, ben ooit m'n voortanden uit m'n mond gevallen en loop nu dankzij een operatie met een gat achter m'n rechter voortand, dat is ooit wel gehecht, 13 hechtingen erin geniet.
Edit: Oja, en 2 verstandskiezen getrokken, paar hechtingen
Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 22:00. |
![]() |
|
- een keer rond mn navel omdat ik een navelbreukje had
- een keer in mn lies omdat ik een liesbreukje had - een keer omdat ik een moedervlekje op mn buik weg liet halen - een keer omdat ik een wratachtig iets om kin weg liet halen - een keer omdat ik een hard bultje op mn hoofd weg liet halen - een kee romdat ik een moedervlek in mn elleboogplooi weg liet halen.
|
Verwijderd
|
Toen ik 2 was rende ik op zekere dag door een speeltuintje, in dat speeltuintje was een houten huisje gesitueerd van ongeveer 2 meter lang. Er waren 2 openingen tegenover elkaar, met vrij hoge drempels, zeker in relatie tot mijn toen nog kleine voetjes. Ik wilde er doorheen rennen, struikelde over de eerste drempel, vloog over de grond en landde met m'n voorhoofd tegen de tweede drempel aan. Volgens mij moesten er 6 hechtingen in.
Ooit, ik denk dat ik een jaar of 5 was, kreeg mijn moeder voor moederdag een (aard)appelschilmachientje. Op een gegeven moment was de rest van het gezin beneden en kon ik ongezien bij het apparaat komen. Ik wilde een appel schillen, maar schilde per ongeluk mijn pink; de bovenkant van mijn pink was ontbloot. Om het goed dicht te trekken waren lijm en 3 hechtingen nodig. Op negenjarige leeftijd tenslotte, stond ik eens op een krukje om iets uit een keukenkastje te pakken. Op het aanrecht onder het kastje stond een theeglas. Ik was niet zo lang en moest me behoorlijk uitstrekken om iets van de bovenste plank te pakken. De kruk gleed hierdoor onder mijn voeten weg, waardoor ik met mijn rechterelleboog in het theeglas terecht kwam. Vier hechtingen moesten daarin. Verder heb ik nog wel een paar glipjes gehad, maar die zijn alleen maar gelijmd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ben als klein kind met mn kin op de vensterbank gevallen (het desbetreffend krukje waar ik op stond haat ik nu nog steeds.. het rotding staat in de kamer) Ikw eet alleen nog dan mn mam zei "niet doeeeen..." Litteken kun je nog goed zien, eerst zat het net onder de rand van mn kin en kon je het nauwelijks zien maar doordat ik een beugel heb gehad is mn hele mond veranderd en is het lidteken nu precies op de rand van mn kin gaan zitten.
Blijkbaar moesten ze me met zn drieen vasthouden voor die hechtingen.. ik was 5 ofzo... ![]() Ohja en je kunt een deuk voelen in het bot ![]() |
![]() |
|
![]() |
k bennen keer door n glazen deur heen gevallen mn voet, pols en onderarmen nogal bloeden... drie hechtingen in mn pols, de rest met hechtplijsters... ben ook n keer met mn voorhoofd op n stoeprand gevalle... midde op mn voorhoofd 3 hechtingen, maar die zie je gelukkig niet zo goed
![]()
|
Euh.... ja, hechtingen gehad tussen m'n billen, helemaal bovenaan. Volgens mij zie je het nog wel, in ieder geval kun je het nog voelen, dus het zal ook wel te zien zijn. Maar ik kan niet met mijn ogen tussen m'n billen kijken
![]() Verder gaat alles goed met me ![]()
|
Verwijderd
|
Wenkbrauw (van de fiets gevallen), dat zie je volgens mijn moeder nog, maar ik zie niets... 3 hechtingen.
Ehm, m'n buik, ik was uit m'n hoogslaper gesprongen en werd toen gestroken door een stoelpunt. 2 hechtingen. Onder m'n kin, ik gleed uit in het zwembad, 2 hechtingen. Ook een keer een gat in m'n hoofd, geen idee meer hoe dat is gebeurd... volgens mij gleed ik uit en viel ik met m'n achterhoofd tegen de tafel. Ik vond het altijd super leuk wanneer ze verwijderd werden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
mijn broer heeft me toen ik 13 was met een hockeystick tegen mn wenkbrauw geslagen. 5 hechtingen, en nu nog steeds een litteken
![]()
|
Been there, done that. 1 keer, maar dat was wel bijna een schedelbreuk. Ik heb nog steeds een 7 cm. lang litteken op m'n hoofd staan. Ik ben ooit tegen een hangende verwarming opgesprongen.
|
Ik ben gelijmd en gehecht geweest geworden (bijelkaar zo'n 25 cm denk ik). Geen ritsluitingen maar allemaal strepen. Had ook steeds de mazzel dat de hechtingen oplosbaar waren.
|
nou... ik ben een keer midden in de nacht met m'n kin op een tafeltje gevallen, en daarna op de grond. Ik ben toen gewoon gaan slapen met een pleister dr op.
Komt de dokter de volgende dag, wordt ie helemaal boos. "dat had je vannacht moeten laten hechten, nu blijf je altijd een litteken zien" En zo geschiedde...
|
Geen idee hoeveel, maar toen ik klein was ben ik met zo'n loopautoding de kelder in gecrosst
![]() Ik heb geen idee of het pijn deed enzo, maar nu heb ik een litteken op mn neus (maar dat is niet te ziendoor mn bril ![]() en eentje op mn hoofd, maar daaar zit mn haar grotendeels over ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
kben een keer van een trap gevallen toen ik 7 was, schuurde met mn wang langs de scherpe rand van de trapleuning en ik ging zo door 't raam naar buiten. nouja, toen werd die wond op mn wang dus gehecht. je kon t nog jaren zien maar sinds een half jaar ofzo zie je t alleen nog als je héél goed kijkt
![]()
|
![]() |
op men kin :
als ik klein was viel ik voortdurend op mijn kin , ik had de gewoonte om als ik viel mijn handen niet voor me te houden om mijn val te "breken" maar mijn hander achter of naast me te doen met als gevolg dat ik recht op mijn gezicht viel . Nu omdat ik klein was had ik niet genoeg vel en moest dat geplakt worden (dat zie je ook --> witte strepen . Ongeveer 2-3 jaar geleden ben ik met mijn fiets lelijk gevallen , heel mijn gezicht lag open en je raad het al , mijn kin ook ; deze keer hebben ze het wel gehecht en dit zie je nu nog (paarsachtig ) maat veeeeeeeeeele minder , ma al een geluk is het juist onder mijn kin dus zie je het alleen als ik naar boven kijk. en aan mijn rechtse dikke teen , als ik klein was tijdens 1 van mijn valpartijen was ook mijn dikke teen zijn nagel verloren en zat er glas in , dit zie je niet meer , want er zit nagel over xxx |
![]() |
|
een keer langs m'n neus toen ik klein was, wilde over een muurtje lopen maar viel ervan af, op zo'n rooster, had een snee langs m'n neus en die moest gehecht worden, heb een hele handdoek ondergebloed, en dat vond ik nogal stoer van mezelf toen
![]() ![]()
|
![]() |
toen ik klein was, denk een jaar of 4 waren we op vakantie in Duitsland. daar was ik op een stenenpad gevallen en toen ging er een steen door het velletje van mijn voorhoofd zegmaar. rechts op mijn voorhoofd heb ik nu 3 hechtingen die duidelijk zichtbaar zijn als ik mijn wenkbrauwen optrek.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|