Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 13:13
load_harmony
load_harmony is offline
als je meerdere keren met dezelfde persoon date (1 keer per maand of zo) gaat het je opvallen of ga je er aan ergeren als die gene telkens dezelfde trui of broek aan heeft?? wat vind je daarvan??
Oud 16-01-2004, 13:29
Verwijderd
haha ik doe dan ook wel wat anders ja
heel stom.. maar ik ben dan ook ijdel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 13:33
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik denk niet dat het me zou opvallen
heb zelf ook altijd dezelfde soort combi aan; ribbroek met blouse en vest. in wisselende kleurstellingen, dat wel
Oud 16-01-2004, 14:06
mijwn
mijwn is offline
ik zeg: LB!
Oud 16-01-2004, 14:12
Earphone
Earphone is offline
Goch, daar vraag je wat. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden mocht mijn date steeds dezelfde kleren dragen maar zelf probeer ik toch steeds iets anders aan te doen. Ik weet niet waarom eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:20
Dolores
Dolores is offline
'k Zorg er wel voor dat ik telkens wat anders aan heb.. k vind het ook wel leuk als die ander ook wat anders aan heeft, maar als ie telkens hetzelfde aan heeft.. nja, boeiend. Moet hij weten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:25
Liss
Liss is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-01-2004 @ 15:03:
Ja, dat zou mij wel opvallen. Wissel zelf dan toch zoveel mogelijk, denk ik, en van een ander zou het me dan opvallen dat hij steeds hetzelfde aanheeft. Maar zolang het niet verwassen is, schoon is en goed staat/past, zou ik het niet erg vinden geloof ik.
Zo denk ik er ook over
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:27
Bobby James
Bobby James is offline
[politiek correct] Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik denk wel zo helder dat ik weet dat niet iedereen geld heeft om zich blauw te kopen aan kleren. Ik hou van een meisje dat zich goed verzorgt en er leuk bij loopt, maar toch gaat het om het meisje dat zich binnen de kleren begeeft en niet om wat ze draagt. [/politiek correct]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:31
naan
naan is offline
ach zolang je geen plaatsvervangende schaamte krijgt ofzo omdat diegene er nie uitziet is het toch niet erg?
beter iemand die draagt waar hij/zij zich fijn in voelt en zich ook zo gedraagt dan iemand die zich zulke zorgen maakt om hoe die eruit ziet dattie zich ongemakkelijk voelt. bla. maar verzorgde jongens zijn
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:32
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 16-01-2004 @ 15:31:
plaatsvervangende schaamte
Dat is ongeveer de 7e keer in korte tijd dat ik jou dat woord zie gebruiken
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:38
naan
naan is offline
Citaat:
Bobby James schreef op 16-01-2004 @ 15:32:
Dat is ongeveer de 7e keer in korte tijd dat ik jou dat woord zie gebruiken
hoerie.
dat woord gebruik ik alleen als ik t over dismissed of ex vriendjes heb
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:46
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 16-01-2004 @ 15:38:
hoerie.
dat woord gebruik ik alleen als ik t over dismissed of ex vriendjes heb
Oh nou ja, neemt niet weg dat ik het je al vaak heb horen zeggen!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-01-2004 @ 15:03:
Ja, dat zou mij wel opvallen. Wissel zelf dan toch zoveel mogelijk, denk ik, en van een ander zou het me dan opvallen dat hij steeds hetzelfde aanheeft. Maar zolang het niet verwassen is, schoon is en goed staat/past, zou ik het niet erg vinden geloof ik.
Ja, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:25
Sade
Sade is offline
Ja dat begint dan erg op te vallen. Bij mij in ieder geval. Ikzelf besteed daar ook wel aandacht aan. Maar ik loop sowieso niet vaak in hetzelfde

Maar ik vind het bij jongens niet zo oke. Ik krijg dan gauw het idee dat hij zich nooit wast en z'n kleren ook niet. Maar het mag wel als het een erg sexy outfit is natuurlijk
Oud 16-01-2004, 15:31
Verwijderd
Ik sta mijlenver boven 'daten'.
Ontopic: als je je daaraan stoort...pff
Maar natuurlijk is een beetje verzorgd eruitzien wel een pré.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:59
Otis
Otis is offline
Dan is er toch iets mis.. ik bedoel daar let je toch zelf ook op of je niet wéér hetzelfde aan hebt.
dan krijg ik toch echt dat: Hoi-ik-heb-1-outfit-en-daar-leef-ik-in-Gevoel.

Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:04
Gwen.
Gwen. is offline
Ja. Daar zou ik me aan ergeren. Ik ben namelijk ijdel en qua mannen wil ik een equivalent daarin vinden. Gelukkig is mijn "vriend"(of hoe ik hem dan moet noemen) behoorlijk metroseksueel.
Oud 16-01-2004, 16:52
Verwijderd
gatverdamme! ik zou het meteen merken, echt een zwerfer ben je als je steeds hetzelfde draagt!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
wouszer schreef op 16-01-2004 @ 16:31:
Ik sta mijlenver boven 'daten'.
Ontopic: als je je daaraan stoort...pff
Maar natuurlijk is een beetje verzorgd eruitzien wel een pré.

Eh ik zou zelf denk ik wel wat anders aantrekken mits ik eraan denk en mits voorhande maar het zou me verder van de ander geen zak kunnen boeien. Maar ik date eigenlijk ook niet echt dusja.

+ behalve met poorleno maar die kraakt me toch sowieso af dus daar doe ik al niet eens moeite voor
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 16-01-2004 @ 18:00:
+ behalve met poorleno maar die kraakt me toch sowieso af dus daar doe ik al niet eens moeite voor
niet waar~!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:02
Verwijderd
en het zou me wel opvallen als iemand steeds hetzelfde aan zou hebben en dan zou ik ook heel snel met diegene gaan winkelen om daar eensch verandering in te brengen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:05
Verwijderd
Ok laat me het zo zeggen ik heb liever dat iemand twee keer dezelfde leuke kleren aanheeft, dan bij gebrek aan originaliteit oid maar iets stoms aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 16-01-2004 @ 18:04:
ja maar als diegene nou eensch hoofdpijn van winkelen zou krijgen
wie krijgt er nou hoofdpijn als ie met mij winkelt?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:11
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 16-01-2004 @ 17:04:
. Gelukkig is mijn "vriend"(of hoe ik hem dan moet noemen) behoorlijk metroseksueel.
Metrosexueel is het hippe woordje geworden? ik zie het overal opduiken

Ik date niet,en ik weet niet of het me zou opvallen,en zo ja : het zou me niet storen. Tenzijzeernietuitzien.
Oud 16-01-2004, 17:12
Verwijderd
nou leuk voor je, ga voortaan dan maar met die pinpas van je.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 17:19
Verwijderd
eindelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:20
Bobby James
Bobby James is offline
Flirtende sloeriejs!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:43
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ja ga elkaar neuzen, hitsige eskimo's

ontopic: dat is nu eens iets waar ik helemaal niet op let/aandacht aan schenk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:44
Verwijderd
Doe nou eens ontopic liefjes
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 16-01-2004 @ 18:44:
Doe nou eens ontopic liefjes
<3
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:46
Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
*is ontopic*

nou ik vind het niet erg als iemand anders hetzelfde aanheeft, dat valt me meestal toch niet op, maar voor mezelf wil ik toch vaak iets anders aantrekken.. is gewoon een kwestie van zelf nie onverzorgd of zo over te komen..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ja. Gelukkig is mijn "vriend"(of hoe ik hem dan moet noemen) behoorlijk metroseksueel.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 18:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Gelukkig is mijn "vriend"(of hoe ik hem dan moet noemen) behoorlijk metroseksueel.
...Of hoe je je leven laat leiden door de Elle...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 18:53
Roos
Roos is offline
Ja ik ken een jongen, die heeft al-tijd een grijze trui aan als ik hem zie. Kan natuurlijk toeval zijn, maar toch

Nee ik let er wel op dat ik niet precies hetzelfde aan heb als vorige keer, en bij iemand anders vind ik dat ook een beetje stom
Oud 16-01-2004, 19:15
Landslide
Landslide is offline
Ik let er heel erg op, maar dan eigenlijk alleen bij mezelf. Ik onthou altijd wat ik aanhad bij een bepaalde gebeurtenis, en ik zorg er dan wel voor dat het in ieder geval een paar keer duurt voor ik weer hetzelfde aan heb. Best ernstig eigenlijk..
Bij andere mensen vind ik het niet zo'n probleem, tenzij ze overkomen alsof ze maar èèn paar kleren hebben..
Oud 16-01-2004, 19:24
EspumaX
EspumaX is offline
Ik let heel erg op wat mensen aanhebben, dat gebeurd trouwens erg onbewust.
Kleding vind ik erg veel over mensen zeggen, je had eerst en nu nog wel de hype om een only spijkerbroek aan te doen [bij de meisjes] en dan een truitje erboven, met puntschoentjes.. dan denk ik al 'got lekker eigen creatie zeg '

Als ik dus met een jongen date die 2x hetzelfde aan heeft, vind ik dat wel beetje zielig. Als hij alleen dezelfde broek aanheeft, maakt het niet veel uit.. maar alles ongeveer hetzelfde? hij kon toch wel een beetje meer opletten.
Ookal heb je weinig geld, je zult wel meer kleding hebben dan 3 dingetjes?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 01:03
Verwijderd
Citaat:
load_harmony schreef op 16-01-2004 @ 14:13:
als je meerdere keren met dezelfde persoon date (1 keer per maand of zo) gaat het je opvallen of ga je er aan ergeren als die gene telkens dezelfde trui of broek aan heeft?? wat vind je daarvan??
Kijk, 1 keer is toeval, maar zou ik wel iets hebben van: "je bent ook niet echt actief bezig met je presentatie jegens mij" ..

Ik denk echter wel dat ik dan nog eerder afknap op een gehele lifestyle, dan hoe hij/zij daar mee omgaat..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 11:07
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 16-01-2004 @ 19:41:
...Of hoe je je leven laat leiden door de Elle...
Het is gewoon een omschrijving van een bepaald soort jongen. Ik kan hier ook gaan opschrijven dat hij ijdel is, en kritisch op zijn kleding, meerdere keren per dag zijn huid schoonmaakt, intensief bezig is met zijn haadracht, etc. als je dat liever hebt. Ik vind dat aantrekkelijk in iemand, beter dan bemodderde nagelklompjes, en dan noem ik het metroseksueel omdat een woord e is om gebruikt te worden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 11:42
Anteverta
Anteverta is offline
Ik zorg zelf altijd wel dat ik iets anders aan heb. Heb toch het idee dat daar op gelet word. Ik merk het zelf namelijk ook op.. En als mijn date bijvoorbeeld iedere keer dezelfde kleren aan zou hebben zou ik het wel merken, maar als ik hem echt leuk zou vinden zou ik me er niet erg aan storen. En als hij mijn vriend zou zijn, zou ik gewoon even met hem gaan shoppen of subtiel gaan hinten of hij toevallig niets anders heeft...

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:04
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-01-2004 @ 18:05:
Ok laat me het zo zeggen ik heb liever dat iemand twee keer dezelfde leuke kleren aanheeft, dan bij gebrek aan originaliteit oid maar iets stoms aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:35
indigo_temp
indigo_temp is offline
Als hij niet stinkt, vind ik alles best.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:20
Verwijderd
Elke keer hetzelfde, dan zou het me opvallen, en dan zou ik er een grapje over maken. Ik zou me er niet aan storen. Als op twee van de 'dates' de kleren hetzelfde zijn en er zit een tijdje tussen oid, dan zou ik het niet eens zien.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:35
extinction
extinction is offline
dat kan me nou echt geen flikker schelen.
Oud 17-01-2004, 17:04
Verwijderd
ja, dan zeg ik : "Zeg vriend, ga jij eens héééél gauw wat meer kleren kopen, want dit gaat me irriteren!"

Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-01-2004 @ 18:04:
ja, dan zeg ik : "Zeg vriend, ga jij eens héééél gauw wat meer kleren kopen, want dit gaat me irriteren!"

Ik noem mijn vriend altijd meneer papier, dus bij mij zou het zo gaan: "Zeg meneer papier, ga jij eens héééél gauw wat meer kleren kopen, want dit gaat me irriteren!"
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 17:09
Susanne
Susanne is offline
Ik ken een meisje die met uitgaan altijd hetzelfde rode tommy polo'tje aanheeft, vind ik wel zo armoedig lijken, alsof ze maar 1 merkding heeft en dat altijd wilt laten zien ofzo

En als ik gewoon een afspraakje heb met een jongen en hij heeft altijd hetzelfde aan vind ik dat niet zo'n probleem eigenlijk, zolang de rest maar leuk is.. Zodra het serieus wordt ga ik wel een keer met 'm kleding shoppen of zo
Oud 17-01-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 17-01-2004 @ 18:09:
Ik noem mijn vriend altijd meneer papier, dus bij mij zou het zo gaan: "Zeg meneer papier, ga jij eens héééél gauw wat meer kleren kopen, want dit gaat me irriteren!"
Meneer Papier haha
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:23
Snow
Snow is offline
ik zorg ervoor dat als ik mensen voor het eerst ontmoet (date of niet), dat ik ongeveer onthoud wat ik aanhad, zodat ik de volgende paar keren iets anders zal gaan aantrekken.
Na een tijdje komt er wel patroon in, maar voor de eerste aantal keren let ik daar zeker wel op...
Oud 18-01-2004, 16:32
Verwijderd
Ik heb al jaren altijd dezelfde zwarte broek aan, maar ik heb ook geen dates, dus wat boeit het
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 17:33
Verwijderd
Het zal me zeker wel opvallen, maar ik ga er geen probleem van maken ofzo. Sommige mensen boeit het ook gewoon niet wat ze aan hebben.

Zelf probeer ik het altijd te vermijden, maar ik weet soms echt niet wat ik het weekend daarvoor voor combinatie droeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten