Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mmm ik heb een poosje de echte "alto" fase gehad...was gelukkig snel voorbij, mijn vader vond het echt erg al die overdreven dingen..logisch maarja.....toen was het een hele poos into the punk,heeft mijn vader nooit echt kritiek op gehad..maar die periode is ook langzaam weggegaan nu is het meer..Rock'N Roll& Sixties...en kleed me vrij normaal..Al de stijlen die ik heb gehad vond mijn moeder trouwens wel okay, ze was vroeger ook een behoorlijke hippie, daarom voelt ze denk ik ook het meeste bij de dingen die ik nu leuk vind...
|
![]() |
|
Haha nee, ik verander echt best veel.
Tot de 2e/3e ofzo ging mn moeder altijd mee kleren kopen, maar daarna ging ik met vriendinnen. Ik begon met redelijk wijde broeken (nouja van die overzeas met wuiduitlopende pijpen) en toen ging ik ineens truitjes van Bien Bleu dragen. Daarna kwamen de hele wijde kleren. Maar die wijd broeken vind ik nou niet echt leuk meer, ik word er alleen nog maar boller van, dus sinds een tijdje draag ik redelijk 'gewone' kleding. Haal nog wel wat van die alto dingen erbij, zoals skateschoenen en vestjes, maar echt geen wijde broeken meer. |
![]() |
|
vroeger droeg ik olily kleding, moest van mn mamie, ik vind t echt afschuwlijk
in de groep 8 tot de eerste droeg ik wijde jongens o'neill kleding achteraf ook verschrikkelijk, daarna ben ik nog een beetje 'alto' geweest maar nu wordt t minder, en stijlvoller weg met die wijde broeken ![]() |
![]() |
|
Van "kan me niet schelen wat ik aan heb", naar "ow ik haat strakke kleding" & "ik ben mezelluf!", naar "goh ik zou me wat vrouwelijker moeten/willen kleden".
In die laatste zit ik nu. Denk dat mijn ouders wel blij zijn met die laatste, hoewel ze altijd hebben gezegd dat het ze geen reet kan schelen wat ik aan heb. Alleen heb ik nu bergen met kleding die ik niet meer aan wil en een mini-hoopje met kleding die wel bij dat laatste gevoel passen ![]()
|
Als klein jongetje altijd heel netjes. Op de middelbare school ben ik zo langzamerhand bandshirts ed gaan kopen, in de 3de klas ben ik mijn haren een gaan laten groeien. Aan het einde van de middelbare school ben ik mijn stijl in die zin gaan aanpassen dat de wijde broeken en ander nu-metal/skate spul de kast inging en ik toch de wat normalere broeken ging dragen. Ik ging me ook beperken tot zwart, kleuren verdwenen helemaal, de enige kleuren die ik nog draag zijn de opdrukken op de bandshirts
Mijn moeder is het wel gewend van me. Het is niet haar stijl maar ze heeft het veel liever dat ik zo rondloop dan dat ik me aan de huidige mode zou aanpassen (die ze net zo vreselijk vindt als ik ![]()
|
![]() |
Mijn moeder had een kinderwinkel met vooral Oilily en Barbara Farber e.d. Dus ik moest dat altijd aan totdat ik naar de middelbare school ging. Toen liep ik de eerste 2 jaar rond in tuinbroeken met legerprint
![]() Mijn ouders vinden het nu wel best, vroeger hadden ze liever dat ik wat meer richting de klassieke stijl was gegaan net als mijn zus en broertje, maar ze zijn er wel aan gewend nu. Enige wat ze nooit echt leuk zijn gaan vinden zijn mijn piercings en mijn tattoo, en daar kan ik wel inkomen. Mijn moeder was wel heel erg blij toen ik mijn haar weer liet groeien ![]() |
![]() |
|
![]() |
In groep 8 ongeveer ging ik een beetje mee in de gabber-style, nikejes enzo, daarna werd het redelijk gewoon, schoentjes met hakken, spijkerbroek trui enzo, en toen kwam het altogebeuren en liep ik in skatebroeken en felle truitjes e.d. Nu draag ik wat normalere kleren, strakkere broeken enzo, maar draag nog wel skategympjes en dr. martens enzo.. (soms heb ik nog wel es een skatebroek-bui, maar moet op m'n stage er ook redelijk netjes uitzien, dus)
|
Verwijderd
|
vanaf mijn 12e had ik kleedgeld... en toen liep ik dus al in aparte kleding... ik was toen nog alto... dus mijn ouders zijn al wat gewend... het valt hen niet meer op wat ik aan heb... sinds een jaar vijf ben ik me wat hipper gaan kleden... dus ik loop nog steeds vrij apart rond... gister ben ik met een handtas van puma thuis gekomen en met laarzen... mijn moeder vond mijn laarzen echt prachtig
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik kan niet zeggen dat ik altijd dezelfde stijl heb gehad.
Om het maar even kort te zeggen, vroeger voelde ik me altijd rot en nu voel ik me gelukkig(er), mede dankzij het feit dat ik nu de kleding draag waar ik me lekker in voel en wat ik leuk vind en niet datgene waarvan de rest van de wereld vindt dat je het moet dragen. *beetje kromme zin maargoed* Enne mn ouders vinden het wel best geloof ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik mijzelf mocht kleden, was ik echt sloebertje/raar jongentje/geen stijl knulletje... , maar volgens mij, vond m'n moeder dat ook wel lief ![]() De laatste 2 jaren ben ik meer de wat "hippere/normale" kant opgegaan, en zeker het laatste jaar is voor mij een grote sprong geweest richting "fatsoenlijk voor de dag komen". Vader begrijpt mij absoluut niet, die zegt: ze nemen me maar hoe ik ben Moeder ook niet, maar iets minder: jij geeft je geld ook alleen maar uit aan kleding Zus keurt kledingstijl helemaal af, maar die gaat dan ook voor de, alto/emo/gothic look. Ach, en vrienden vinden dat ik een positieve kleding ontwikkeling doormaak, waar ze [hiephoi] mijn hulp steeds meer inroepen voor hunzelf ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben wel hetzelfde gebleven, eerste en tweede jaar van de middelbare kleedde mijn moeder me nog aan, was best wel erge tijd toen eigenlijk als ik terug kijk op schoolfoto's enzo
![]() ![]()
|
ik denk dat iedereen vroeger wel de kleren aanhad die je samen met je ouders had gekocht/uitgezocht. Daarna meer een eigen stijl opzocht. Mijn ouders hebben me altijd zelf laten kiezen. ik ging vroeger wel eens met de raarste combinaties naar school (denk aan binnenstebuiten achterstevoren, bloemetjes met vogeltjes en stippeltjes met vierkantjes, jurken over broeken) M'n ouders maakt het niet zo veel uit hoe ik er uitzie, als ik het maar fijn vind. ik ben opzich wel veranderd kwa kledingstijl. ik loop helemaal niet in een stijl rond alleen. als ik wat leuks zie koop ik het, ongeacht of het bij iets past.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 |