Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() (er heeft wekenlang een sollicitatietopic op S&M gestaan, dus de meesten wisten dit al wel ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@martin: waarom zou de nieuwe fb van s&m ontzettend veel moeten posten?
-stel dat het nu een zeer actief lid is, dan zou het idd jammer zijn als die persoon niet meer post maar er zijn ook mensen die nu al niet al te veel posten, en toch zeer geschikt kunnen zijn als fb! mijn mening: beter een goede fb die weinig post, dan een slechte die veel post! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oftewel: iets toevoegen is niet perse nodig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om even je uit je onzin te helpen.. Een Forumbaas moet letterlijk EN figuurlijk iets aan het forum toevoegen... |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even over die tags, ik had vorige week ofzo een topic dat "Help! Mijn Windows XP installatie loopt vast!", zou dat dan bijvoorbeeld ook niet mogen? Ik vond namelijk de titel zo duidelijk genoeg, dus een tag leek me wat overbodig.
tis trouwens al wel opgelost hoor, XP is superfijn |
![]() |
|
Ja, je zou dan eigenlijk nog een tag moeten gebruiken. Ik ben het er persoonlijk niet helemaal mee eens, omdat ik het op jouw manier ook duidelijk genoeg vind. Maar je zou bijv. de tag [WINXP] kunnen gebruiken.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind het bijvoorbeeld op Hardware helemaal niet zo overzichtelijk. Omdat het allemaal verschillende tags zijn. Ik vind het zelfs vrij lelijk, omdat ze allemaal verschillend van lengte zijn enzo. Nouja, dat is mijn mening. Ik denk dat het wel zou werken als je uit een aantal tags zou kunnen kiezen. Net zoals op V&A, daar kun je min of meer kiezen uit [GEZ], [TK] en [WAAR?]. Dat vind ik veel overzichtelijker.
||
Citaat:
p.s. Ik had laatst op M&M ook over de tags gekeken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|