Advertentie | |
|
![]() |
|
als mensen aankomen met goed bedoelde kritiek, dan ben ik wel bereid te luisteren.
en als ik iets zie in hun punt, kan ik mezelf ook verbeteren. Voor veel mensen geldt dit echter niet, er zijn zat mensen waar ik nix van aanneem qua kritiek. De kunnen schreeuwen wat ze willen, van je ziet er niet uit en blabla. kan me nix schelen. en natuurlijk positieve aandacht is altijd leuk, zolang t ook echt gemeend is
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het lijkt me dat onderwerp een het onderwerp van het topic is? mz, ik maak me veel te druk. |
![]() |
|
het verschilt natuurlijk van persoon, maar iedereen heeft wel in een bepaalde mate dat ie graag compimentjes hoort... omdat je dan het gevoel hebt van eej ik heb smaak, ik ben leuk bla bla bla goed voor je ego dus
![]()
|
Omdat iedereen (onbewust) streeft naar het beste, dat is een menselijke eigenschap die over het algemeen vaststaat.
Wanneer iemand iets zegt wat hij of zij niet mooi vindt aan wat jij doet of draagt, dan zul je dit (wederom meestal onbewust) willen aanpassen tot het weer het beste is.
|
Mwoah ik doelde nog neit echt richting kleding eigenlijk, maar meer van: hoe komt het dat we als we zowel goede als slechte dingen te horen krijgen, we de slechte meer aantrekken dan de goede...
Onzekerheid is idd een goede, maar als jij van jezelf weet dat je er goed uitziet en je krijgt er commentaar over, is dat dan echt onzekerheid wat overblijft? Geen irritatie van: wat hebben jullie NU weer te zeiken?
||
Citaat:
|
luisteren naar anderen kan een groto fout zijn.. je kan je heel ongelukkig gaan voelen.. mijn beste vriendin draagt altijd van die hele netjese kleren ( kakker ) en ik vind het mooi bij haar, maar ikzelf ben helemaal niet zo.. in het begin zei ze altijd dat ze het niet mooi vond, maar nu zegt ze altijd dat het gewoon bij mij hoort en ik denk dat als jij gewoon aantrekt wat jij wil.. ze je gewoon moeten accepteren.. opmerkingen blijven WAT JE OOK DOET EN DRAAGT!
||
Citaat:
4 is niet 1 .. dat je t even weet ![]() mmz en wtf heeft het trouwens met dit topic te maken ?? (wees gerust dit is niet beledigent bedoelt.. echt niet alleen k vraag t me een beetje af..) maar ok waarom "men" (hoe heerlijk politiek correct) zich wat aantrekt van wat andere vinden: volgens mij is dat omdat mensen zich graag gelieft/mooi voelen en dus ook zeker het op prijs stellen als andere personen zeggen dat in de kleding waarin die persoon loop die persoon er ook zo uitziet... ofzo iig heb ik vast wel gelijk ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Psychologie |
Hoe denken jullie over mensen met een verslaving? BananaSplit | 56 | 17-11-2005 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |