17-02-2004, 16:42
|
|
(weet niet of het hier past maar ik post het toch maar even)
Citaat:
Dit is de (werk)titel van de MF productie die Floris van Delft in de Suikerfabriek gaat maken.
Floris is op zoek naar ongeveer 30 jongeren (vanaf 17 jaar) die mee willen doen aan deze productie.
Wat moet er gebeuren?
1. Er moet begeleiding van het publiek zijn tijdens de rondleiding door de Suikerfabriek.
(dit is een onderdeel van de voorstelling)
2. Er moet gefigureerd worden in de voorstelling.
Wanneer wordt er gerepeteerd?
van 23 februari t/m 15 maart
Door de week van 8.00 tot 17.00 uur in de Suikerfabriek
In de weekenden op een andere lokatie, waarschijnlijk Simplon.
Er zal niet de hele tijd een beroep worden gedaan op de figuranten.
Vooral in de eerste repetitieweek zal het voldoende zijn om 1 keer wat dingen door te spreken.
In de vakantieperiode (van 28 febr t/m 7 maart) zal er frequenter worden gewerkt.
Wanneer zijn de voorstellingen?
vrijdag 12 maart: besloten/try-out
maandag 15 maart t/m zaterdag 20 maart, telkens om 20.30 uur.
En nu concreet:
Wie heeft er tijd en zin om aan deze voorstelling mee te doen?
Jij?
Geef dit dan zo snel mogelijk aan mij door!
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
René de Haan
Educatieve Dienst
Noord Nederlands Toneel
edu@nnt.nl
|
Citaat:
Hallo,
Te gek dat jullie mee willen doen. Volgens mijn telling zijn er nu vijftien mensen die mee willen doen. Dat is goed, maar ik zet eigenlijk in op dertig of meer. Die fabriek is waanzinnig groot en we kunnen iedereen gebruiken. Later komen meer details over hoe en wat, maar voor nu zou ik julie allemaal willen vragen om jullie beste vrienden en vriendinnen, klasgenoten, opa's en oma's, broers, zussen, familie in het algemeen, mensen uit de straat, te vragen of ze mee willen doen. Je hoeft niet te kunnen spelen. Mensen met een instrument zijn ook welkom. Er kan nog van alles gebeuren. Het is een beetje als dichterbij. Als we morgen een goed idee krijgen dan kunnen we dat nog maken. Het verschil met dichterbij zal zijn dat het minder intensief zal zijn en dat we vrij snel en effectief moeten werken om het voor het elkaar te krijgen.
Vraag dus alsjeblieft even in de rondte en laat het mij zo snel mogelijk weten.
Dank je wel.
Ik kijk er naar uit.
Groet,
Floris
|