Oud 11-02-2004, 09:07
merijn
merijn is offline
Ik doe dit jaar biologie en scheikunde op HAVO-niveau in het volwassenonderwijs. Nu moeten we een PO inleveren en ik heb niet zoveel puf om die zelf te gaan maken.

Wie o wie heeft er voor mij een kant en klaar werkstuk??

Ik zit niet te wachten op commentaar a lá: .... oooooh dat moet je zelf doen
Advertentie
Oud 11-02-2004, 09:11
Stefanie
Stefanie is offline
Dit is niet de bedoeling En ja! Dat moet je wel zelf doen!
Oud 11-02-2004, 11:30
The0
The0 is offline
Afgezien van dat je hem niet van me krijgt EN dit wel de extreme vorm van luiheid is (niet dat ik zelf niet lui ben, maar dit is wel HEEL erg) weten we niet eens waar de PO over moet gaan.

Zelfs de mensen die je wel willen helpen kunnen dit dus niet.
Oud 11-02-2004, 11:52
Balance
Balance is offline
Volwassenonderwijs, maar je kan niet eens een eigen PO maken?

Nou ja, kijk hier maar eens: http://huiswerk.scholieren.com/werks...ische+opdracht
Oud 11-02-2004, 14:21
Jarahh
Jarahh is offline
Haha, denk je nou echt dat ik iets ga opsturen...
Oud 11-02-2004, 15:55
Dr.Anti-Pax
Dr.Anti-Pax is offline
Lui dondertje..haha
Wat is een PO trouwens?
Oud 11-02-2004, 15:57
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Wat een moraalridders hier zeg, ongelooflijk.

On-topic: het is dat ik geen scheikunde heb gedaan, anders had ik je wel iets willen sturen.
Oud 11-02-2004, 16:06
Verwijderd
blijf zoeken
Oud 11-02-2004, 16:49
aniki
aniki is offline
Als ik je een van mij Po's zou sturen, zou ik het oneerlijk vinden tegenover je klasgenoten die wel hun best hebben gedaan voor die 8+.
Dan zal ik zeker een paar voor-jou-onopvallende fouten erin verwerken waardoor je een onvoldoende krijgt.

Trouwens... moet je voor scheikunde eerst niet practicum doen??
Denk je echt dat je leraar gelooft dat die PO van jou is als hij jou nooit in het practicum lokaal heeft gezien?
Oud 11-02-2004, 16:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Doe het zelf.

Kom op zeg, een PO voor biologie kan je in 2 dagen maken!
Oud 11-02-2004, 20:31
El Kim
El Kim is offline
Doe het lekker zelf. Jij wilt een opleiding? Dan zul je er ook wat voor moeten doen !
Oud 11-02-2004, 20:33
NN
NN is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 11-02-2004 @ 21:31:
Doe het lekker zelf. Jij wilt een opleiding? Dan zul je er ook wat voor moeten doen !
Juist.

Ga je als je later aan het werk bent ook verzoekjes op fora plaatsen om je werk te laten doen?
Oud 11-02-2004, 20:35
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
NN schreef op 11-02-2004 @ 21:33:
Juist.

Ga je als je later aan het werk bent ook verzoekjes op fora plaatsen om je werk te laten doen?
Oud 12-02-2004, 10:04
Verwijderd
Denk je nou echt dat je hier serieuze reacties op krijgt?

Oud 12-02-2004, 11:01
Poesket
Poesket is offline
IK heb nog wel iets maar dat is over en ik weet niet of je dat nodig hebt, dus ik hoor het wel...
Oud 12-02-2004, 11:47
merijn
merijn is offline
Goh... was een moraalridders inderdaad hier.

Goed.. ik heb mijn HAVO-diploma al en zit nu dus op volwassenonderwijs om er nog twee vakken bij te halen. We moeten een werkstuk maken voor biologie en scheikunde en dit moet gaan over een onderwerp naar keuze.

Bij mij op school gaat het echt alleen om het feit dat je je diploma moet halen en niet op welke manier. Toetsen moet je natuurlijk gewoon goed maken, maar werkstukken en dergelijke... daar geeft niemand iets om.

Ik weet nu ondertussen dat ik heel erg lui ben enzo dus geef alleen een reactie als je iets voor me hebt. Zo niet:

POST DAN HELEMAAL NIET!
Oud 12-02-2004, 12:04
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
merijn schreef op 12-02-2004 @ 12:47:

Bij mij op school gaat het echt alleen om het feit dat je je diploma moet halen en niet op welke manier. Toetsen moet je natuurlijk gewoon goed maken, maar werkstukken en dergelijke... daar geeft niemand iets om.
Waarom flans je dan zelf niet iets in elkaar. Als het niet van hoogstaand niveau hoeft te zijn, heb je het na een half ur toch wel af dacht ik..
Oud 12-02-2004, 12:18
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
merijn schreef op 12-02-2004 @ 12:47:
Goh... was een moraalridders inderdaad hier.

Goed.. ik heb mijn HAVO-diploma al en zit nu dus op volwassenonderwijs om er nog twee vakken bij te halen. We moeten een werkstuk maken voor biologie en scheikunde en dit moet gaan over een onderwerp naar keuze.

Ik weet nu ondertussen dat ik heel erg lui ben enzo dus geef alleen een reactie als je iets voor me hebt. Zo niet:

POST DAN HELEMAAL NIET!
De mensen hier hebben gelijk, dit forum is niet bedoeld om jou huiswerk te maken, daar is dit deel van de site al voor:

http://huiswerk.scholieren.com

Dus of je gaat het zelf maar doen of je kijkt of daar wat bij zit, maar dit topic gaat dicht.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten