Oud 11-02-2004, 19:20
Agamemnon
Agamemnon is offline
Is er hier iemand die ervaring heeft met deze kast? En wat vinden jullie er van? Ik zit er namelijk over te denken om hem te kopen, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

http://www.overclockercafe.com/Revie...PIDER/1001.htm

En hoe zit het nou precies met de fans op deze kast? Zit er nou een voor, een achter, of op allebei de plekken, of geen fans? De ene site zegt één, de andere twee en sommigen zeggen er helemaal niks over.
Oud 11-02-2004, 21:42
Verwijderd
IK heb 'm in het echt geZien (buitenkant alleen) en vind 'm echt verschrikkelijk lelijk :/
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:45
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Hij scheen bij Tom's Hardware als beste uit de test te komen volgens mij.. maar ik vind 'm ook echt walgelijk lelijk
Oud 11-02-2004, 21:55
]{ing
]{ing is offline
ik vind het ook maar een lelijk geval. onderstaande kast is een van de meest populaire en tevens mijn favoriet na de lian-li pc60 a 120 euro. de chieftec dragon miditowers kosten zo'n 70 euro.

Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 22:10
Verwijderd
ligt er aan waar je hem voor wilt gebruiken, want zo te zien is het een walgelijk lelijke servercase, mij boeit et niet hoe mijn case er uit ziet.. alleen de stevigheid is belangrijk, maar ervaringen met een case de 1 vind em goed.. en de ander vind dat ie topzwaar word .. en de ander vind het kut om er iets in te bouwen, maar ligt er ook aan hoe je ermee werkt, sleutel je er vaak in of niet maar eigen keuze..

greet*z
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 22:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
lullow schreef op 11-02-2004 @ 23:10:
ligt er aan waar je hem voor wilt gebruiken, want zo te zien is het een walgelijk lelijke servercase, mij boeit et niet hoe mijn case er uit ziet.. alleen de stevigheid is belangrijk, maar ervaringen met een case de 1 vind em goed.. en de ander vind dat ie topzwaar word .. en de ander vind het kut om er iets in te bouwen, maar ligt er ook aan hoe je ermee werkt, sleutel je er vaak in of niet maar eigen keuze..

greet*z
die kast hierboven is dan ook niet voor niets zo populair. lekker veel ruimte, drives netjes weggewerkt en lekker zwaar (dus degelijk en stil)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 00:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Tsja, het ziet er wel redelijk uit, maar mijn keuze zou het niet zijn. Is een 19" kast (op ebay ofzo, in een normale computerwinkel zijn ze erg duur) niets voor je? daar kan je ook lekker veel in kwijt.
Oud 12-02-2004, 07:17
Hoppla
Hoppla is offline
het is iig niet moeders mooiste maar wel cooler dan een standaard kast
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten