Het was dan wel niet zon Eurocamp gedoe, maar ik heb afgelopen zomer op een camping gewerkt in Zeeland en als het zou kunnen zou ik het zo weer doen!

Was echt ontzettend leuk

Ik ben er 3,5 week geweest, waarvan ik 5 dagen in de week savonds moest werken. Overdag dus een beetje luieren op het strand, rondhangen met je collega's, terrasjes pakken. Ik werkte in de horeca, dus moest wel tot zeker 2u snachts werken, waarna we ook nog 1,5u bezig waren met opruimen. Soms werd het 4u voordat ik in onze tent lag (ik was er samen met een vriendin), maar dat had ik er graag voor over. Onze collega's waren echt allemaal heel aardig, geinteresseerd en gezellig. Alle werknemers stonden samen op 1 veldje, dat was echt elke dag feest. Omdat het best een grote camping was, waren er ook veel medewerkers, dus altijd wel iemand om iets leuks mee te doen. De avonden dat we vrij waren gingen we vaak stappen met de rest, ook super! Onze baas was een hele jonge vent, die gewoon meeging en dan nog al eens gul was met alle drankjes.
Wat verdienen betreft: ik heb er in totaal 18 dagen gewerkt, gemiddeld zo'n 8 uur per avond. Als je even rekent zijn dat 144 uren, waar ik iets meer dan 1000euro voor heb gekregen. Een salaris van 7 euro per uur dus.

Bovendien kreeg ik na 3 maanden ook nog mijn deel van de fooienpot op mijn rekening gestort, was weer bijna 100 euro.
Voordat ik helemaal af ga dwalen en je een reply krijgt van 10 minuten scrollen: ik vond het helemaal top, het verdient lekker, je hebt vakantie terwijl je eigenlijk toch werkt, je hebt vaak leuke, jonge collega's en met een beetje mazzel is het ook nog mooi weer. Ideaal vakantiebaantje dus