Normaal post ik hier alleen reacties... maar nu zit ik zelf ergens mee.
Mijn ouders zijn gescheiden. Ongeveer anderhalf jaar nu. Sindsdien woon ik bij mijn papa en dat gaat allemaal prima. Een paar keer in de week ben ik bij mijn mama en zo wisselt het lekker af.
Nu ben ik van plan om deze zomer in het buitenland te gaan werken. Ik heb een beetje op het internet rondgesnuffeld en kwam onder andere uit bij een hotel in Turkije. Mijn moeder was er toen bij en vond het helemaal geweldig. Nou vertelde ik dat gister tegen mijn vader en die vind het niet goed dat ik ga. Hij heeft het idee dat Turkije corrupt is en dat mensen daar onschuldig in de gevangenis komen. Verder mag ik overal ter wereld heen gaan, maar turkije wil hij absoluut niet. Dit vertelde ik tegen mijn moeder en nu is zij pissig omdat ik de wil van mijn vader respecteer.
Als ik dus wel ga, dan doe ik mijn vader verdriet en bezorg ik het heel veel slapeloze nachten. Verder zou het echt een teken zijn van geen respect hebben voor hem.
Als ik niet ga, is mijn moeder heel erg boos.
Wat moet ik daar nou mee??
(ik heb al besloten dat ik niet ga, maar mijn vraag is meer... wat zouden jullie doen en wat vinden jullie van de reacties van mijn oduers.)