Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verplaats je in je medemens... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat het te laat voor hen is betekend dat het al te lang gaande is en je er al veel eerder iets aan had moeten doen. Andermans gesprekken beluisteren en zeker inmengen is niet netjes. Constant over jezelf babbelen is niet sociaal. De wereld draait niet alleen om jou. Toon interresse in hen. Laat ze voorlopig met rust (1 week ofzo) en ga dan eens met een van hen praten. Heb het niet de hele tijd over jezelf.
||
Citaat:
het is namelijk ook gruwelijk iritant als iemand het alleen maar over zichzelf kan hebben en midden in gesprekken binnevalt waar ze niks mee te maken heeft.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan je vertellen, het kost bergen, en dan ook écht bérgen met energie om een depressief meisje als vriendin te hebben. Zeker als ze op alle mogelijke manieren aandacht nodig heeft elk moment van de dag en verteld over haar problemen. Kennelijk doet ze dat en dat is echt niet vol te houden. Daar ga je aan onderdoor. En het kan heel goed zijn dat dit de reden is dat ze het contact verbreken... Twee vriendinnen en ik hebben dit om deze reden ook gedaan... we werden er zo gek van dat ze totaal geen moeite deed om zich beter te voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over dat snijden. Ik deed dat heb al een maand niet gedaan en dat vind ik best goed van mijzelf. Gisteravond is mijn moeder er ook achter gekomen. Ik ga nu ook waarschijnelijk praten met mijn mentor. Wat mij ongelukkig maak is dat ik niemand kan vertrouwen, en bijna niet mijzelf kan zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |