![]() |
|
Nathalieke,
De kans is wel aanwezig dat je besmet bent met HIV maar die kans is en blijft niet zo heel groot. Als je er zeker van wilt zijn, kun je pas over een maand of 3 een HIV test doen die betrouwbaar is. Dan is de kans het grootst (na 4 maanden) dat het aantoonbaar is in je bloed. Het heeft geen gevolgen voor het genezingsproces. Heb je hiv, dan heb je hiv; dat proces kun je niet remmen. Maar na 4 maanden kun je het dus aantonen in je bloed (ik weet dat omdat ik zelf een hiv test heb laten doen)
||
Citaat:
In speeksel en voorvocht en ander lichaamsvocht is de concentratie virus deeltjes niet hooggenoeg voor een besmetting. Bloed of sperma in open wonden dus. Veel andere Soa zijn makkelijker over te dragen. Als de topic starter reden heeft om te denken dat ze echt gevaar heeft gelopen op een geslachtsziekte dan kan ze altijd een test laten doen. Maar als ik het zo lees is de kans echt miniem. SounD
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arrestaties voor hiv-besmettingen op seksfeesten Groningen ijscoman | 72 | 14-06-2007 10:21 | |
HIV in Sesamstraat Zuid-Afrika Zelma | 50 | 23-11-2003 13:38 | |
Ex-PSV-directeur die ontucht had gepleegd HIV-besmet Verwijderd | 25 | 05-06-2003 15:03 | |
Seksualiteit |
Op jacht naar mensen met HIV! G.T.C. | 33 | 01-06-2003 15:41 | |
1/3 Hiv patiënten is asielzoeker ^AmArU^ | 2 | 17-02-2002 20:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Canadezen vinden het middel tegen hiv-virus Lyx | 12 | 20-11-2001 12:45 |