Oud 23-02-2004, 11:54
Hanskeeee
Hanskeeee is offline
Ik moet een scriptie maken over "klantenkaarten en trouwe klanten", heeft iemand ooit dit al eens moeten maken ? Of weten jullie toevallig of er een soort databank bestaat met al bestaande eindwerken en rapporten die eerder al gemaakt zijn ? Mail alstublieft dan naar Hakke_vdl@hotmail.com
alvast bedankt
greetz
Hans
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 11:58
Wawl
Wawl is offline
Volgens mij is het de bedoeling dat je iets leert van het schrijven van een scriptie.
Oud 23-02-2004, 12:50
Kubstudent
Kubstudent is offline
Tja, maar dat is tegenwoordig met die tweede fase he... je leert voornamelijk google enzo gebruiken ipv je eigen grijze massa daarboven.

Maar als je nu eens heel goed gaat nadenken... wat foldertjes gaat vragen... misschien een boek in de bieb gaat zoeken ... dan zal het toch wel lukken lijkt me?
Oud 23-02-2004, 23:00
USPalermo
USPalermo is offline
Tja er zijn mensen die echt denken dat ze iets aan die kaart van b.v. een supermarkt hebben.

Ze krijgen dan wel 10 euro cent korting op een kilo gehakt.
Ze sparen dan wel voor speciale punten die bij benadering slechts 1 euro cent per stuk waard te zijn.

Een middel van bedrijven om klanten te binden.

Je zou iets over AH kunnen vertellen en haar klanten die de boot in gingen met aandelen.
Maar dat zoek je zelf allemaal maar uit.

Als het onderwijs zo in elkaar steekt, hebben we strax allemaal HAVO en VWO lieden die, als ze een baan hebben, alleen hun taken uitkunnen voeren, nadat ze op google en altavista gekeken hebben.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten