Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Misschien ook leuk om te vertellen waarom je er een gedicht bij wilt of moet hebben...? Wat je er mee van plan bent, enz. Iemands anders gedicht gebruiken onder je eigen naam is iig plagiaat, mocht je dat van plan zijn geweest.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Verblijdheid van de verbouwereerde stofzuigmug
Ze laat haar tetterdetet niet vallen, maar plots Het spreken wordt beeindigd. Ten eerste vanwege het blijvend gejoel en ik woel Ten tweede wordt ze verlangend begeesterd naar lust En daarom plaatsen wij het hier Gewoon, op deze plek, die ik koos Die we kozen, in de zon
||
Citaat:
![]() Ik vind het maar niets om hier nu ter plekke een gedicht te gaan maken, ik bedoel, het is je eigen schoolwerk(lijkt mij?). Je zou ons wel kunnen vragen bij hoe je dat nou moet aanpakken...
|
Als je persé een zelfgemaakt gedicht wilt, zou je het dus zelf kunnen maken. Probeer eens wat steekwoorden op te schrijven, van wat er in je opkomt bij het plaatje. Ga het dan, daarna, verwerken tot een gedicht.
Om je toch een beetje op weg te helpen, woorden die in mij opkomen bij het plaatje: Vloeibaar Liefde Vlammenzee
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Leeuwtje | 500 | 27-09-2006 18:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten en kunst-topic Verwijderd | 24 | 16-02-2005 17:33 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
stem hier op je favoriete gedicht! lovetear | 25 | 22-02-2004 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: Schrijf wat bij het schilderij lovetear | 20 | 16-02-2004 06:50 |