![]() |
|
Ik kreeg dus een emailtje van een onbekende en daar stond dit in:
(zijn email: deetjuh565@msn.com) hello, I am from Denmark and you'll don't believe me, but a trojan horse in on your pc. I've scanned the network-ports on the internet. (I know, that's illegal) And I have found your pc. Your pc is open on the internet for everybody! Because the smss.exe trojan is running on your system. Check this, open the task manager and try to stop that! You'll see, you can't stop this trojan. When you use win98/me you can't see the trojan!! On my system was this trojan, too! And I've found a tool to kill that bad thing. I hope that I've helped you! Sorry for my bad english! greets Wat moet ik er dan mee? er zit tevens een bestandje bij met de naam: remove-smss-patch.exe (99kb)
|
![]() |
|
.exe's iig *NOOIT* via email openen. Zorg wel dat je een up-to-date virusscanner hebt, met virusdefinitief die nog geen week oud zijn (auto-update functie gebruiken!) en dat je dat nu ook even scant. Check met task manager of smss.exe ook inderdaad draait.
Gebruik verder een veilige emailclient. In MSOE zitten ernstige bugs. Dus of draai regelmatig www.windowsupdate.com of kies een veilige mailclient zoals Mozilla Thunderbird. En zoals altijd ook het advies een goed OS te gebruiken (Windows 2000 of XP) en een firewall, zoals Kerio Personal Firewall 2.1.4 (gratis).
|
Nou,..die deetjuh is besmet met een virus.
Want er zijn namelijk al onwijs veel lui die er ook "last" van hebben. Zie hier het bewijs Volgends mij heeft die deetjuh last van w32.sober.b@mm Maar dat weet ik niet zeker. |
![]() |
||
http://www.liutilities.com/products/...slibrary/smss/
smss.exe is een system proces, bij mij draait het ook. In deze thread valt het volgende te lezen: Citaat:
|
smss.exe is idd een system process die je niet kunt beëindigen (hardcoded in taskman). Maar dat houdt nog wel in dat een process zich kan masquaraden als smss.exe waardoor je een een effektief virusproces niet kunt beëindigen. Maar ik ben niet op de hoogte van dergelijke virussen die deze techniek gebruiken. Sowieso moet het virus ergens binnengekomen zijn.
|
![]() |
hey...die kerel is op veel forums zijn shit aant verspreide (http://board.protecus.de/showtopic.php?threadid=7346) bv..hij komt altijd van een ander land;.en wilt altijd wel een .exe aansmere....BASTARD FUCK FACE
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 |