Oud 04-03-2004, 18:32
Apomes
Apomes is offline
Welke nieuwsfeiten van afgelopen maand vind jij het meest belangrijk? Zowel Buitenland als Binnenland!

Buitenland
Israelische muur
Democraat Kerry
Crisis in Haiti en de verlating van president Arisitide

Binnenland
Dutroux
Oud 04-03-2004, 18:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Apomes schreef op 04-03-2004 @ 19:32:
Welke nieuwsfeiten van afgelopen maand vind jij het meest belangrijk? Zowel Buitenland als Binnenland!

Buitenland
Israelische muur
Democraat Kerry
Crisis in Haiti en de verlating van president Arisitide

Binnenland
Dutroux
dutroux is voor mij ook buitenland maar goed.

buitenland: Haiti
Oud 04-03-2004, 22:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik volg eigenlijk wel elke dag het nieuws, maar er is niks wat ik zó scherp in de gaten houd als de Democratische voorverkiezingen. In 2000 heb ik met veel passie -als was het het WK- de strijd gevolgd en ook dit jaar doe ik dat. Zó graag wil ik van Bush af!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 22:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-03-2004 @ 23:25:
Ik volg eigenlijk wel elke dag het nieuws, maar er is niks wat ik zó scherp in de gaten houd als de Democratische voorverkiezingen. In 2000 heb ik met veel passie -als was het het WK- de strijd gevolgd en ook dit jaar doe ik dat. Zó graag wil ik van Bush af!
ik vrees dat je niet lang zal juichen als Kerry aan de macht komt. Wat ik van hem gehoord heb - en dat is niet veel - zijn one-liners of zinnetjes zonder inhoud.

Nee, daar heb ik dan ook geen vertrouwen in

(en hoop ik dat bush gewoon weer gaat winnen (eigenlijk zou dat misschien zelfs beter zijn))
Oud 04-03-2004, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-03-2004 @ 23:33:
ik vrees dat je niet lang zal juichen als Kerry aan de macht komt. Wat ik van hem gehoord heb - en dat is niet veel - zijn one-liners of zinnetjes zonder inhoud.

Nee, daar heb ik dan ook geen vertrouwen in

(en hoop ik dat bush gewoon weer gaat winnen (eigenlijk zou dat misschien zelfs beter zijn))
Inderdaad viel het me ook al op dat ik van Kerry nog niet veel inhoudelijks heb gehoord. Dat kan er btw ook aan liggen op welke manier de journaals de toespraken verknippen. Maar eigenlijk zit ik in het anything-but-Bush-kamp.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-03-2004 @ 23:43:
Inderdaad viel het me ook al op dat ik van Kerry nog niet veel inhoudelijks heb gehoord. Dat kan er btw ook aan liggen op welke manier de journaals de toespraken verknippen. Maar eigenlijk zit ik in het anything-but-Bush-kamp.
Same here! Maar ik heb betere geluiden gehoord van geschoolde mensen die hem gesproken hebben...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten