Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() xxx Brian122 |
![]() |
|
![]() |
Het ligt er idd gewoon aan hoe die jongen eruit ziet.
Elk vormpje van gezicht is anders é. Maarrehm, ik vind zelf gwoon kort [maar wel langer als 'kort kort'] en dan in kuif of hoe je dat ook noemt ![]() Of a la justin timberlake, kan ook geil zijn. Of wat langer haar, nog wel boven de schouders trouwens, ik noem dat de model-haar-look.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat meestal wel mooi is: kort, met gel omhoog gezet in bijvoorbeeld een klein hanekammetje of gewoon beeje bijzonder omhoog gezet
|
Gemillimeterd haar kan heel mooi staan bij mannen met een brede, vierkante kaaklijn. Maar alles staat mooi bij mannen met een brede, vierkante kaaklijn.
-edit- En (half!)lang haar moet je maar net staan. Je moet er ook het goede haar voor hebben.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal Infidel | 12 | 04-08-2010 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben meiden tegen lang haar?! Verwijderd | 87 | 10-03-2010 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 17:52 | |
Liefde & Relatie |
Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig? Dotcom | 24 | 21-01-2005 18:27 | |
Lifestyle |
Lange haren bij mannen... MM2 | 140 | 20-01-2004 22:02 |