Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ik loop ook redelijk vaak rond 5 uur op straat, en dan zie je dingen gewoon anders...
want ik zie allemaal katten of schaduwen voor me uit rennen die de anderen niet zien als ik zeg, KIJK DAAR! (vaak gebeurt) ik denk dat het aan slaaptekort ligt
|
ghehehe, rijk, van gasfornuizen wordt men niet vaak high, hoe doe jij dat?
![]() ik denk dat het inderdaad vermoeidheid is. ik heb er ook weleens last van, dan zit ik in m,ijn kamer en zie ik buiten ineen iets vliegen wat dan door de snelheid op een rendier ofzo lijkt ( zeker als het kerstmis is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje dagdromen/verdwaasd als je vaak nadenkt ( dagdroomd ) kan je ook dingen zien die er nie zijn...had ik ook ik was heel diep aan het denken...zie ik een man.. oh toch nie tis maar een bord... klein voorbeeld |
![]() |
|
![]() |
Wat je niet snapt hoeft niet direct niet te bestaan, wie weet heb jij het simpel in je om geesten te zien op random tijdstippen (noemen ze het derde oog, het geestesoog), dat of je zou een verleden kunnen zien waar je wel die dieren zag
![]() veel geluk
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aantal mods NaamInGebruik | 10 | 15-03-2013 19:05 | |
Films, TV & Radio |
Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II DanielC | 500 | 06-11-2006 12:23 | |
Psychologie |
Sommige mensen brengen zichzelf in een soort gevangenschap Eend | 38 | 02-05-2003 13:43 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat doet het meeste pijn/erger je het meest aan bij iemand van wie je houdt? Herrie | 26 | 24-09-2002 17:58 |