Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2004, 22:30
Verwijderd
moet even m'n frustraties kwijt... sommige jongens he...echt te watterig...ze durven niks en alles moet maar vanuit jou komen...zo irritant...al die lieve jongetjes...die gewoon té lief zijn...wat moet je er mee?waar zijn de echte mannen???mel u maar....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 22:33
Verwijderd
Eerst liepen vrouwen decennia lang te miepen dat mannen zo dominant waren, nu zijn mannen lief en wachten ze tot jullie actie ondernemen, is het wéér niet goed!

Vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:34
Verwijderd
nou van mij mag een man wel actie ondernemen...en dominant zijn is nog weer wat anders...als ze je alleen aan gaan kijken en wachten tot jij us iets doe nou bleghh...en dan doe je iets en dan ja...doen ze daarna nog net zo watterig...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:39
Verwijderd
Jij bent tenminste zo'n vrouw die er eerlijk voor uit komt dat ze eigenlijk gewoon één of andere lompe macho wil die haar inpakt, wat een zelfkennis, RESPECT!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:41
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2004 @ 23:33:
...is het wéér niet goed!

Vrouwen.
Oooh zo waar
Nou, ik ben iig geen slap jochie(ter indicatie: 1m77, 78kg )
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 27-02-2004 @ 23:39:
Jij bent tenminste zo'n vrouw die er eerlijk voor uit komt dat ze eigenlijk gewoon één of andere lompe macho wil die haar inpakt, wat een zelfkennis, RESPECT!
nou nou...zo ist nou ook weer ni hoor... een lompe macho das toch wel wat anders...maar gewoon een vent die weet wat ie wil en aanpakt...ni zo jochie da maar afwacht dat jij wat gaat doen ofzo.....*zucht* bestaan die mannen???die wél wat doen...maar dan nog wel "geweldig" zijn??
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 27-02-2004 @ 23:41:
Oooh zo waar
Nou, ik ben iig geen slap jochie(ter indicatie: 1m77, 78kg )
ja dan heb je het over het lichamelijk aspect...daar had ik het eigenlijk niet over maar ok...als je dan ook nog echt een vent bent...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 27-02-2004 @ 23:42:
nou nou...zo ist nou ook weer ni hoor... een lompe macho das toch wel wat anders...maar gewoon een vent die weet wat ie wil en aanpakt...ni zo jochie da maar afwacht dat jij wat gaat doen ofzo.....*zucht* bestaan die mannen???die wél wat doen...maar dan nog wel "geweldig" zijn??
Die bestaan vast wel, misschien trek jij ze niet aan?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:44
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Lui kreng... doe zelf ook eens wat..
Oud 27-02-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2004 @ 23:44:
Die bestaan vast wel, misschien trek jij ze niet aan?
dat zal t zijn denk ik....grrrr
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 27-02-2004 @ 23:44:

ghhhh lui kreng??doe zelf eens wat?k doe al genoeg....jij lui....anders zou je t ni gek vinden da iemand dat zou zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 27-02-2004 @ 23:44:
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:58
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 27-02-2004 @ 23:43:
ja dan heb je het over het lichamelijk aspect...daar had ik het eigenlijk niet over maar ok...als je dan ook nog echt een vent bent...
Ik kan heeeel lief zijn... voor meisjes
En ik laat ook niet zomaar over me heen lopen... al ben ik wel best een gesloten iemand... ik zie er igg niet slap uit
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 27-02-2004 @ 23:47:
ghhhh lui kreng??doe zelf eens wat?k doe al genoeg....jij lui....anders zou je t ni gek vinden da iemand dat zou zeggen
Een lui kreng ben je, inderdaad, jij lijkt me echt zo'n type dat altijd naar het plafond staart.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-02-2004 @ 00:13:
Een lui kreng ben je, inderdaad, jij lijkt me echt zo'n type dat altijd naar het plafond staart.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:37
Verwijderd
ik pak de bitches dan ook altijd meteen op hun bekkies.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-02-2004 @ 00:37:
ik pak de bitches dan ook altijd meteen op hun bekkies.
Ongewenste intimiteiten? Wat nou, dat is gewoon wat ze éigenlijk willen he, onder het mom van een jongen die zelf initiatief neemt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 00:14
Verwijderd
Je moet ook zien wanneer het moment dáár is
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 00:18
Warsocket
Warsocket is offline
en jij doet ook nix
miss deknt "hij" hetzelfde over jouw

laat jij dan eens zien als je iemand leuk vindt
Oud 28-02-2004, 08:17
Verwijderd
Waarom zelf niet eens wat initiatief nemen? Tuurlijk is het leuk om versierd te worden, maar ik kan uit ervaring zeggen: versieren is ook leuk! Just go for it!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:11
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 27-02-2004 @ 23:30:
moet even m'n frustraties kwijt... sommige jongens he...echt te watterig...ze durven niks en alles moet maar vanuit jou komen...zo irritant...al die lieve jongetjes...die gewoon té lief zijn...wat moet je er mee?waar zijn de echte mannen???mel u maar....
Jij hebt echt problemen.....
Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas.....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 28-02-2004 @ 10:11:
"You got issues, mon"
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:19
actionhank
actionhank is offline
Heeft ze het nou over sex? In dat geval:

edit: dit is natuurlijk L&R, dus zal wel niet

In dat geval: fleh
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:23
Mish
Mish is offline
Hm nou ja, ze heeft wel deels gelijk. Sommige jongens zijn té lief. Dat eeuwig ge-emmer, altijd owh wat wil jij enzovoorts enzovoorts, dat ze gods verliefd op je [lijkt het] zijn, en dan helemaal onder de plak zitten van je ofzoiets, okej als ze verliefd op je zijn en het is wederzijds, is het leuk, maar aangezien ik 16 ben is het nou ook weer niet de bedoeling dat je dagennacht elkaar wilt 'achtervolgen'.
Waarom smsen ze dan 10smsjes op een dag? Grow up zeg..
En dat gedoe 'ow je ben zo lief ' blablabal.. is heel leuk voor een xtje maar als dat elke keer doorgaat
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 28-02-2004 @ 00:13:
ghhh ja uhuh denk t ook...heb t daar niet eens over juh...als je denkt dat ik op dat gebied naar het plafond staar hebbie t toch mis... you wish you know it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 12:40
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Mish schreef op 28-02-2004 @ 13:23:
Hm nou ja, ze heeft wel deels gelijk. Sommige jongens zijn té lief. Dat eeuwig ge-emmer, altijd owh wat wil jij enzovoorts enzovoorts, dat ze gods verliefd op je [lijkt het] zijn, en dan helemaal onder de plak zitten van je ofzoiets, okej als ze verliefd op je zijn en het is wederzijds, is het leuk, maar aangezien ik 16 ben is het nou ook weer niet de bedoeling dat je dagennacht elkaar wilt 'achtervolgen'.
En dat gedoe 'ow je ben zo lief ' blablabal.. is heel leuk voor een xtje maar als dat elke keer doorgaat
Raar dat ik het zeg, maar ik ben he tmet je eens.
Ik zelf hou niet van al dat gezwijmel een keer of 2 is oke maar niet op de uur wordt je op ten duur ook moe vann.

Maar even terug naar het onderwerp.

Ik vind dat een hoop jongens genoeg versieren en ja er zijn in de loop der jaren een hoop jongens verlegen geworden...dat is in het begin zo. Maar later als je ze op ten dur kent verandert dat hoor dus wees niet zo hard op die jongens...komt vanzelf allemaal goed, neem dat maar van mij aan.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 28-02-2004 @ 01:18:
en jij doet ook nix
miss deknt "hij" hetzelfde over jouw

laat jij dan eens zien als je iemand leuk vindt
kijk...kwam dat ni naar voren??ik liet t juist zien en had al eerder initiatief genomen....en k ben heus ni zo van ow een jongen hoort mij te versieren en ni andersom...k heb het er meer over dat als er al iets gebeurt is er elke keer zo lang over gedaan wordt dattie wat durft...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 28-02-2004 @ 10:11:
iff you say so....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
en kijk dat bedoel ik nou...dat eeuwige ge-emmer...daar heb ik t nou over...een jongen die meteen alles gaat doen is weer iets anders...maar als ze niks durven en er maar zo omheen draaien...en nog slapper zijn dan het meisje nou please...en idd soms nemen jongens het patroon van meisjes over met het meer dan dagelijks ik wil je zien verhaal..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:49
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 28-02-2004 @ 13:47:
en kijk dat bedoel ik nou...dat eeuwige ge-emmer...daar heb ik t nou over...een jongen die meteen alles gaat doen is weer iets anders...maar als ze niks durven en er maar zo omheen draaien...en nog slapper zijn dan het meisje nou please...en idd soms nemen jongens het patroon van meisjes over met het meer dan dagelijks ik wil je zien verhaal..
Dat heet liefde
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 28-02-2004 @ 13:49:
Dat heet liefde
nou ok...een beetje misschien...maar je kan toch ook wel een momentje zonder elkaar...nou ja ok als je echt helemaal hotel bent wil je natuurlijk niets anders...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:03
Verwijderd
lief is iets anders dan iemand aanbidden...

Ik ben afgewezen omdat ik té lief zou zijn...

Terwijl ik zeker toen wel initiatief had genomen..
Ze vond me te lelijk ofzo..

Met meiden zoals jij is het ook het geval dat alleen de "lekkare" dingen jou mogen versieren.
De rest zijn kansloze nerds die niet in de buurt mogen komen.
Je giegelt een keer naar een player en hoopt dat hij je inpakt...
Op een gegeven moment dat je zo weinig kleren aanhebt omdat je zo wanhopig bent gebeurd dat vanzelf.
Week later dumpt je "echt vent" je en wil je weer een aardige jongen...

Dan staan ze niet in de rij voor je en wil je weer ingepakt worden..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Vraag me af wie dat zou doen... (bij jou)

En als ze godse verliefd lijken betekend het nog niet dat ze het zouden zijn...
En als het lekkere dingen zijn is het natuurlijk wel goed. op dat punt lijken meiden in de pubertijd enorm veel op jongens.

Later ga je ook niet personen non stop achtervolgen.

En de ene keer vinden meiden dat ze te veel aandacht krijgen, krijgen ze het niet verdenken ze hun vriend van vreemd gaan.

Uit dit soort topics blijft echt dat het bij meiden nooit goed is.
Of patser of mietje
Of te groot of te klein
Of te lang of te kort
Of te kakker of te alto
Of te duur of te goedkoop
Of te veel aandacht of te weinig

Stond ergens zon enorme lijst...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 14:03:
lief is iets anders dan iemand aanbidden...

Ik ben afgewezen omdat ik té lief zou zijn...

Terwijl ik zeker toen wel initiatief had genomen..
Ze vond me te lelijk ofzo..

Met meiden zoals jij is het ook het geval dat alleen de "lekkare" dingen jou mogen versieren.
De rest zijn kansloze nerds die niet in de buurt mogen komen.
Je giegelt een keer naar een player en hoopt dat hij je inpakt...
Op een gegeven moment dat je zo weinig kleren aanhebt omdat je zo wanhopig bent gebeurd dat vanzelf.
Week later dumpt je "echt vent" je en wil je weer een aardige jongen...

Dan staan ze niet in de rij voor je en wil je weer ingepakt worden..
jij bent het...ken je me nog?zo ben ik helemaal niet fool...en echt niet alleen de lekkere dingen mogen me versieren...die willen dat niet eens...en de jongen in kwestie is nou niet bepaald het knapste wezen...en daar gaat t ook helemaal ni om..en ik wil echt ni zo'n playboy hoor...en t gaat ook ni om kleren aan/uit of wat dan ook...niet zo boos doen fool...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 28-02-2004 @ 14:07:
jij bent het...ken je me nog?zo ben ik helemaal niet fool...en echt niet alleen de lekkere dingen mogen me versieren...die willen dat niet eens...en de jongen in kwestie is nou niet bepaald het knapste wezen...en daar gaat t ook helemaal ni om..en ik wil echt ni zo'n playboy hoor...en t gaat ook ni om kleren aan/uit of wat dan ook...niet zo boos doen fool...
Kijk.. jongens hebben toch ook gevoelens..

Zij kunnen niet ruiken of een meid hem leuk vindt of niet.
Vroeger heb ik inderdaad gedaan wat jij wil dat jongens doen. 3 keer vol in de zeik gezet, geloof me, dan leer je je dat snel genoeg af.
Dan wil je eerst zeker weten dat ze je echt leuk vindt.
En jongens snappen die stille hints niet altijd.
Ikzelf heb te veel slechte ervaringen met meiden gehad om het ook maar in mn hoofd te halen dat een meid iets met mij zou willen. Half jaartje geleden geprobeerd het toch te denken, en weer in de zeik gezet.
Daarna nog wat geprobeerd maar uiteindelijk was ik te sentimenteel of te lief of aardig of wat voor bullshit het ook was.

Misschien heeft die jongen het ook gehad. Bij sommige jongens moet je gewoon het initiatief nemen. Ik ben schijnbaar erg romantisch en om maar even een vriendin te qouten:"Het enige gevaar dat jou vriendin zal lopen is dat ze verdrinkt in je liefde."
En misschien is dat ook wel het probleem. Dat ik tja.. gaat ook off topic.

Als je die jongen laat weten dat jij hem leuk vindt op een duidelijke manier kan jij er op dat moment ook weinig aan doen. Als hij echt helemaal niets doet heeft hij geen interesse.. Maar als hij niet weet wat hij moet zeggen of waar hij moet kijken en misschien nog wel rood wordt moet jij misschien een keer het initiatief nemen..

p.s. sowwy beetje hoofdpijn...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 14:14:
Kijk.. jongens hebben toch ook gevoelens..

Zij kunnen niet ruiken of een meid hem leuk vindt of niet.
Vroeger heb ik inderdaad gedaan wat jij wil dat jongens doen. 3 keer vol in de zeik gezet, geloof me, dan leer je je dat snel genoeg af.
Dan wil je eerst zeker weten dat ze je echt leuk vindt.
En jongens snappen die stille hints niet altijd.
Ikzelf heb te veel slechte ervaringen met meiden gehad om het ook maar in mn hoofd te halen dat een meid iets met mij zou willen. Half jaartje geleden geprobeerd het toch te denken, en weer in de zeik gezet.
Daarna nog wat geprobeerd maar uiteindelijk was ik te sentimenteel of te lief of aardig of wat voor bullshit het ook was.

Misschien heeft die jongen het ook gehad. Bij sommige jongens moet je gewoon het initiatief nemen. Ik ben schijnbaar erg romantisch en om maar even een vriendin te qouten:"Het enige gevaar dat jou vriendin zal lopen is dat ze verdrinkt in je liefde."
En misschien is dat ook wel het probleem. Dat ik tja.. gaat ook off topic.

Als je die jongen laat weten dat jij hem leuk vindt op een duidelijke manier kan jij er op dat moment ook weinig aan doen. Als hij echt helemaal niets doet heeft hij geen interesse.. Maar als hij niet weet wat hij moet zeggen of waar hij moet kijken en misschien nog wel rood wordt moet jij misschien een keer het initiatief nemen..

p.s. sowwy beetje hoofdpijn...
je hebt eigenlijk ook wel gelijk...even ter info voor jou...heb 2 keer met 'm gezoend en weet ni of k wat met m wil...hij wil wel wat...en had dat al gezegd maar dus toch weer met m gezoend..en nu naar die zoen gister weer gezegd dat ik niet wist of ik het wel serieus wil...misschien ook niet eerlijk steeds naar je toehalen en dan weer wegtrappen, maar jah kweet ni...en gister dus int zwembad ja t was echt zo'n moment en dan doet ie gewoon niks...en ik dacht ja doe jij maar s iets...maar oke waarom ook niet zelf doen en later dus ook maar gedaan...maar over jou he...k vind het heel sneu voor je..k had je toch op msn??waar ben je gebleven?maar jij bent een heel lief iemand...en meisjes die jou dan iets doen wil ik wel rammen..ben serieus nu. en ik weet ook dat het echt vreselijk is om afgewezen te worden of om iets doms naar je hoofd geslingerd te krijgen waar iedereen bij staat...mij vaak genoeg gebeurt ook...eerst durfde ik nooit iets...nu nog een beetje ni, maar k denk ook nog zo vaak dat niemand mij wil...en hij is ook heel lief, das ook ni erg...maar hij doet gewoon niets...terwijl ie weet dat het gevoel wederzijds is...maar k denk dat het ook is dat ik denk dat ie niet helemaal m'n type is...te rustig...enzo....te serieus en niet gek...ofzo...

asperientje??
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:26
DigThatGroove
DigThatGroove is offline
K heb het een btje gehad met die jongens die zo zeker van zichzelf zijn dat ze denken dat ze zomaar alles bij je kunnen doen. Eigenlijk val k nu juist op jongens die wat meer verlegen lijken te zijn, lief en eerlijk die je temnimste proberen te begrijpen... maar die zijn zeldzaam, ben k achtergekomen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:41
Mish
Mish is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 14:07:
Vraag me af wie dat zou doen... (bij jou)

En als ze godse verliefd lijken betekend het nog niet dat ze het zouden zijn...
En als het lekkere dingen zijn is het natuurlijk wel goed. op dat punt lijken meiden in de pubertijd enorm veel op jongens.

Later ga je ook niet personen non stop achtervolgen.

En de ene keer vinden meiden dat ze te veel aandacht krijgen, krijgen ze het niet verdenken ze hun vriend van vreemd gaan.

Uit dit soort topics blijft echt dat het bij meiden nooit goed is.
Of patser of mietje
Of te groot of te klein
Of te lang of te kort
Of te kakker of te alto
Of te duur of te goedkoop
Of te veel aandacht of te weinig

Stond ergens zon enorme lijst...

Dat lijkt misschien, dat meisjes zo erg zeiken.
Het ene meisje vind dat weer té, het andere meisje dat weer té.
Doordat je deze topics hier ziet, of je hoort het irl, lijkt het, alsof meisjes nooit genoegen nemen..
Maar omdat elke meisje wat anders leuk vind, en dus elk meisje over iets anders 'zeikt', lijkt het alsof het altijd niet goed genoeg is, omdat jij het op 1 stapel gooit.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 28-02-2004 @ 14:25:
je hebt eigenlijk ook wel gelijk...even ter info voor jou...heb 2 keer met 'm gezoend en weet ni of k wat met m wil...hij wil wel wat...en had dat al gezegd maar dus toch weer met m gezoend..en nu naar die zoen gister weer gezegd dat ik niet wist of ik het wel serieus wil...misschien ook niet eerlijk steeds naar je toehalen en dan weer wegtrappen, maar jah kweet ni...en gister dus int zwembad ja t was echt zo'n moment en dan doet ie gewoon niks...en ik dacht ja doe jij maar s iets...maar oke waarom ook niet zelf doen en later dus ook maar gedaan...maar over jou he...k vind het heel sneu voor je..k had je toch op msn??waar ben je gebleven?maar jij bent een heel lief iemand...en meisjes die jou dan iets doen wil ik wel rammen..ben serieus nu. en ik weet ook dat het echt vreselijk is om afgewezen te worden of om iets doms naar je hoofd geslingerd te krijgen waar iedereen bij staat...mij vaak genoeg gebeurt ook...eerst durfde ik nooit iets...nu nog een beetje ni, maar k denk ook nog zo vaak dat niemand mij wil...en hij is ook heel lief, das ook ni erg...maar hij doet gewoon niets...terwijl ie weet dat het gevoel wederzijds is...maar k denk dat het ook is dat ik denk dat ie niet helemaal m'n type is...te rustig...enzo....te serieus en niet gek...ofzo...

asperientje??
Liever nog een liter jus d'orange

Tja. Ik snap zijn probleem dan ook niet, als een meid mij überhaupt mij al leuk vindt en als ik dan al met d'r gezoend heb ook zou ik mn kans grijpen.
Misschien weet hij gewoon niet of het serieus is of niet. Maar volgens mij ben je toch duidelijk genoeg geweest.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
DigThatGroove schreef op 28-02-2004 @ 14:26:
K heb het een btje gehad met die jongens die zo zeker van zichzelf zijn dat ze denken dat ze zomaar alles bij je kunnen doen. Eigenlijk val k nu juist op jongens die wat meer verlegen lijken te zijn, lief en eerlijk die je temnimste proberen te begrijpen... maar die zijn zeldzaam, ben k achtergekomen
Ze vallen enkel minder op. Ze hebben nooit een grote bek en gaan niet zo snel in de spotlights zijn...
Jongens die echt om meiden geven en ze proberen te begrijpen zijn er genoeg, het is of verborgen achter een grote bek of ze blijven op de achtergrond.

Citaat:
Mish schreef op 28-02-2004 @ 16:41:
Dat lijkt misschien, dat meisjes zo erg zeiken.
Het ene meisje vind dat weer té, het andere meisje dat weer té.
Doordat je deze topics hier ziet, of je hoort het irl, lijkt het, alsof meisjes nooit genoegen nemen..
Maar omdat elke meisje wat anders leuk vind, en dus elk meisje over iets anders 'zeikt', lijkt het alsof het altijd niet goed genoeg is, omdat jij het op 1 stapel gooit.
9 van de 10 keer is het dus ook zo..

Ik zeg ook niet dat elk meisje zo denkt.. wees gerust..

Sommige vonden me niet te lief.. maar dan schortte er weer iets anders..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:01
Mish
Mish is offline
Citaat:
9 van de 10 keer is het dus ook zo..

Ik zeg ook niet dat elk meisje zo denkt.. wees gerust..

Sommige vonden me niet te lief.. maar dan schortte er weer iets anders.. [/B]
het was niet 'niet lief' bedoeld, mn vorige post hoor Maar er is altijd wel wat te zeuren over iemand, dat blijft. De een heeft dit, de ander dat. Maar ik heb het idee dat jongens ook kunnen emmeren

Sja en verder, ik denk dat je gewoon het meisje nog niet hebt gevonden die je echt waardeert é.
Ik weet verder niet hoe je bent/hoe je eruit ziet, dus kan niets beoordelen..
Maar neem sommige dingen niet al te serieus, natuurlijk kun je sommige opmerkingen wel aantrekken, iets over je innerlijk bijvoorbeeld. En soms ook wel over je uiterlijk.
Dingen zijn namelijk te veranderen [daar bedoel ik mee dat als ze bijv zeggen dat je verwaand bent datje dat kunt verandere]
Ik raaskal denk ik weer
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 28-02-2004 @ 18:01:
het was niet 'niet lief' bedoeld, mn vorige post hoor Maar er is altijd wel wat te zeuren over iemand, dat blijft. De een heeft dit, de ander dat. Maar ik heb het idee dat jongens ook kunnen emmeren

Sja en verder, ik denk dat je gewoon het meisje nog niet hebt gevonden die je echt waardeert é.
Ik weet verder niet hoe je bent/hoe je eruit ziet, dus kan niets beoordelen..
Maar neem sommige dingen niet al te serieus, natuurlijk kun je sommige opmerkingen wel aantrekken, iets over je innerlijk bijvoorbeeld. En soms ook wel over je uiterlijk.
Dingen zijn namelijk te veranderen [daar bedoel ik mee dat als ze bijv zeggen dat je verwaand bent datje dat kunt verandere]
Ik raaskal denk ik weer
Niemand is perfect dus er is inderdaad altijd wel wat te zeuren ja. Maar op een gegeven moment ga je bepaalde dingen toch eerder als afwijssmoesjes zien dan echt iets dat ze serieus meent.

Offtopic: Hoe ik er uitzie is in mn fotoboek te zien al zijn dat verschrikkelijk ka uw thee foto's..

Ik ben alles behalve verwaand.. Maar ja, ik kan ook niet verwachten van meiden dat ze me leuk gaan vinden. Moet dus inderdaad vanzelf komen.

Maar misschien heeft die jongen net zulke ervaringen gehad, dan snap ik zijn reactie wel al zou ik dan toch wel wat meer actie ondernemen...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 17:30:
Liever nog een liter jus d'orange

Tja. Ik snap zijn probleem dan ook niet, als een meid mij überhaupt mij al leuk vindt en als ik dan al met d'r gezoend heb ook zou ik mn kans grijpen.
Misschien weet hij gewoon niet of het serieus is of niet. Maar volgens mij ben je toch duidelijk genoeg geweest.
hij wil té graag iet serieus denk ik...t kan toch ook gewoon zo leuk zijn...ik schreeuwde altijd dat k zo graag een vriendje wou en nu kan het en wil ik niet..misschien omdat ik hem niet als echt vriendje wil...maar ik heb m gister nog gezegd dat ik niet weet of ik iets serieus wil...hij wou namelijk weer afspreken...ik heb zoiets van we zie mekaar vanzelf weer en we zien wel, als je zo af gaat spreken is het zo moet achtig...kweet ni..maar he k heb je even weer aangemeld op msn...maar je bent er ni...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 18:05:

Offtopic: Hoe ik er uitzie is in mn fotoboek te zien al zijn dat verschrikkelijk ka uw thee foto's..
da zijn echt geen kutfoto's ze zijn leuk!!vooral die ene... als je het over magie hebt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
veel slappe jochies zijn minder concurrentie har har....

neh ik onderneem ook nooit actie...geen zin om een blauwtje op te lopen en dat is tot nu toe nog nooit gebeurd, dus dat zit zover wel ok

(blauwtje ook in de zin van: je gaat tegen iemand praten die helemaal niet wilt dat je tegen haar praat)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 28-02-2004 @ 18:08:
da zijn echt geen kutfoto's ze zijn leuk!!vooral die ene... als je het over magie hebt
Hoezo magisch?

En op elke foto sta ik of slaperig of de foto is 3 jaar oud..

Citaat:
ellen1986 schreef op 28-02-2004 @ 18:05:
hij wil té graag iet serieus denk ik...t kan toch ook gewoon zo leuk zijn...ik schreeuwde altijd dat k zo graag een vriendje wou en nu kan het en wil ik niet..misschien omdat ik hem niet als echt vriendje wil...maar ik heb m gister nog gezegd dat ik niet weet of ik iets serieus wil...hij wou namelijk weer afspreken...ik heb zoiets van we zie mekaar vanzelf weer en we zien wel, als je zo af gaat spreken is het zo moet achtig...kweet ni..maar he k heb je even weer aangemeld op msn...maar je bent er ni...
Nu zeg je dus zelf dat je hebt aangegeven dat je het hem ook moeilijk maakt.

Als jij niet weet je wil kan hij dat ook moeilijk weten... erg moeilijk weten.
Probeer het gewoon en kijk hoe het gaat..

p.s. computer is aan het formatteren (zit op comp van mn pa en ma)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:14
Last Resort
Last Resort is offline
slappe meisjes zijn ook saai. Als je es een onterecht verwijt maakt geven ze geen tegengas, hoewel ik juist hoopte op een beetje leven in de brouwerij
Oud 28-02-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 28-02-2004 @ 19:14:
slappe meisjes zijn ook saai. Als je es een onterecht verwijt maakt geven ze geen tegengas, hoewel ik juist hoopte op een beetje leven in de brouwerij
wie valt er nu ook op slappe meisjes
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 27-02-2004 @ 23:42:
bestaan die mannen???die wél wat doen...maar dan nog wel "geweldig" zijn??
*Kijkt naar vriendje*

Ja hoor
Oud 01-03-2004, 20:13
DT
DT is offline
misschien, omdat je lelijk bent, dat ze daarom geen initiatief nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten