Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik laat ook niet zomaar over me heen lopen... al ben ik wel best een gesloten iemand... ik zie er igg niet slap uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hm nou ja, ze heeft wel deels gelijk. Sommige jongens zijn té lief. Dat eeuwig ge-emmer, altijd owh wat wil jij enzovoorts enzovoorts, dat ze gods verliefd op je [lijkt het] zijn, en dan helemaal onder de plak zitten van je ofzoiets, okej als ze verliefd op je zijn en het is wederzijds, is het leuk, maar aangezien ik 16 ben is het nou ook weer niet de bedoeling dat je dagennacht elkaar wilt 'achtervolgen'.
Waarom smsen ze dan 10smsjes op een dag? Grow up zeg.. En dat gedoe 'ow je ben zo lief ' blablabal.. is heel leuk voor een xtje maar als dat elke keer doorgaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf hou niet van al dat gezwijmel een keer of 2 is oke maar niet op de uur ![]() Maar even terug naar het onderwerp. Ik vind dat een hoop jongens genoeg versieren en ja er zijn in de loop der jaren een hoop jongens verlegen geworden...dat is in het begin zo. Maar later als je ze op ten dur kent verandert dat hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
lief is iets anders dan iemand aanbidden...
Ik ben afgewezen omdat ik té lief zou zijn... Terwijl ik zeker toen wel initiatief had genomen.. Ze vond me te lelijk ofzo.. Met meiden zoals jij is het ook het geval dat alleen de "lekkare" dingen jou mogen versieren. De rest zijn kansloze nerds die niet in de buurt mogen komen. Je giegelt een keer naar een player en hoopt dat hij je inpakt... Op een gegeven moment dat je zo weinig kleren aanhebt omdat je zo wanhopig bent gebeurd dat vanzelf. Week later dumpt je "echt vent" je en wil je weer een aardige jongen... Dan staan ze niet in de rij voor je en wil je weer ingepakt worden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ze godse verliefd lijken betekend het nog niet dat ze het zouden zijn... En als het lekkere dingen zijn is het natuurlijk wel goed. op dat punt lijken meiden in de pubertijd enorm veel op jongens. Later ga je ook niet personen non stop achtervolgen. En de ene keer vinden meiden dat ze te veel aandacht krijgen, krijgen ze het niet verdenken ze hun vriend van vreemd gaan. Uit dit soort topics blijft echt dat het bij meiden nooit goed is. Of patser of mietje Of te groot of te klein Of te lang of te kort Of te kakker of te alto Of te duur of te goedkoop Of te veel aandacht of te weinig Stond ergens zon enorme lijst... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij kunnen niet ruiken of een meid hem leuk vindt of niet. Vroeger heb ik inderdaad gedaan wat jij wil dat jongens doen. 3 keer vol in de zeik gezet, geloof me, dan leer je je dat snel genoeg af. Dan wil je eerst zeker weten dat ze je echt leuk vindt. En jongens snappen die stille hints niet altijd. Ikzelf heb te veel slechte ervaringen met meiden gehad om het ook maar in mn hoofd te halen dat een meid iets met mij zou willen. Half jaartje geleden geprobeerd het toch te denken, en weer in de zeik gezet. Daarna nog wat geprobeerd maar uiteindelijk was ik te sentimenteel of te lief of aardig of wat voor bullshit het ook was. Misschien heeft die jongen het ook gehad. Bij sommige jongens moet je gewoon het initiatief nemen. Ik ben schijnbaar erg romantisch en om maar even een vriendin te qouten:"Het enige gevaar dat jou vriendin zal lopen is dat ze verdrinkt in je liefde." En misschien is dat ook wel het probleem. Dat ik tja.. gaat ook off topic. Als je die jongen laat weten dat jij hem leuk vindt op een duidelijke manier kan jij er op dat moment ook weinig aan doen. Als hij echt helemaal niets doet heeft hij geen interesse.. Maar als hij niet weet wat hij moet zeggen of waar hij moet kijken en misschien nog wel rood wordt moet jij misschien een keer het initiatief nemen.. p.s. sowwy ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
asperientje?? |
![]() |
|
![]() |
K heb het een btje gehad met die jongens die zo zeker van zichzelf zijn dat ze denken dat ze zomaar alles bij je kunnen doen. Eigenlijk val k nu juist op jongens die wat meer verlegen lijken te zijn, lief en eerlijk die je temnimste proberen te begrijpen... maar die zijn zeldzaam, ben k achtergekomen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat lijkt misschien, dat meisjes zo erg zeiken. Het ene meisje vind dat weer té, het andere meisje dat weer té. Doordat je deze topics hier ziet, of je hoort het irl, lijkt het, alsof meisjes nooit genoegen nemen.. Maar omdat elke meisje wat anders leuk vind, en dus elk meisje over iets anders 'zeikt', lijkt het alsof het altijd niet goed genoeg is, omdat jij het op 1 stapel gooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja. Ik snap zijn probleem dan ook niet, als een meid mij überhaupt mij al leuk vindt en als ik dan al met d'r gezoend heb ook zou ik mn kans grijpen. Misschien weet hij gewoon niet of het serieus is of niet. Maar volgens mij ben je toch duidelijk genoeg geweest. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens die echt om meiden geven en ze proberen te begrijpen zijn er genoeg, het is of verborgen achter een grote bek of ze blijven op de achtergrond. Citaat:
Ik zeg ook niet dat elk meisje zo denkt.. wees gerust.. Sommige vonden me niet te lief.. maar dan schortte er weer iets anders.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Sja en verder, ik denk dat je gewoon het meisje nog niet hebt gevonden die je echt waardeert é. Ik weet verder niet hoe je bent/hoe je eruit ziet, dus kan niets beoordelen.. Maar neem sommige dingen niet al te serieus, natuurlijk kun je sommige opmerkingen wel aantrekken, iets over je innerlijk bijvoorbeeld. En soms ook wel over je uiterlijk. Dingen zijn namelijk te veranderen [daar bedoel ik mee dat als ze bijv zeggen dat je verwaand bent datje dat kunt verandere] Ik raaskal denk ik weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Hoe ik er uitzie is in mn fotoboek te zien al zijn dat verschrikkelijk ka uw thee foto's.. Ik ben alles behalve verwaand.. Maar ja, ik kan ook niet verwachten van meiden dat ze me leuk gaan vinden. Moet dus inderdaad vanzelf komen. Maar misschien heeft die jongen net zulke ervaringen gehad, dan snap ik zijn reactie wel al zou ik dan toch wel wat meer actie ondernemen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
veel slappe jochies zijn
![]() neh ik onderneem ook nooit actie...geen zin om een blauwtje op te lopen en dat is tot nu toe nog nooit gebeurd, dus dat zit zover wel ok ![]() (blauwtje ook in de zin van: je gaat tegen iemand praten die helemaal niet wilt dat je tegen haar praat) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En op elke foto sta ik of slaperig of de foto is 3 jaar oud.. Citaat:
Als jij niet weet je wil kan hij dat ook moeilijk weten... erg moeilijk weten. Probeer het gewoon en kijk hoe het gaat.. p.s. computer is aan het formatteren (zit op comp van mn pa en ma) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds meer jeugdige verkrachters arvid_18 | 77 | 01-01-2002 15:12 |