Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is de bedoeling om een reeks tournooien uit te werken op verschillende games om zo een soort online ontmoetingsplaats voor gamers te ontwikkelen waar ze in een soort rangschikking hun vaardigheden kunnen testen
||
Citaat:
![]() ![]() PM me als je nog iets wil zeggen, want ik kom nooit in games. Heb nix met gamen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zal nu eens heel duidelijk zijn wat ik zoek.
1) Mensen die een serieuse website kunnen bouwen(liefst een team) 2) Mensen die aan een goede host kunnen geraken 3) Mensen die de site zo goed mogelijk kunnen promoten(zodat er genoeg bezoekers om een serieuse competitie op te bouwen) 4) Mensen die mee willen helpen organiseren Het is de bedoeling om een goed team op te bouwen.
|
Als ik het dus goed begrijp zoek je dus geen mensen om te programmeren?
Zo ja, welke talen moet je kunnen? -html -css -javascript -php -C -VB -C++ -C# -mysql enz. Bedoel je dat? ik kan in ieder geval -html -css -php -mysql -klein beetje VB -klein beet c++ Kan ook zijn dat ik het verkeerd heb gelezen en dat moet je dan maar zeggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen heb ik er te weinig tijd voor.. |
![]() |
|
![]() |
dat bedoel ik inder daad remcobers.
Het grootste probleem is de site ineen krijgen en kunnen promoten. Ik kan zelf geen html, enkel vb. Dus mensen met ervaring in verband met sites maken zijn heel erg welkom
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|