![]() |
|
Iran`s state radio says Osama bin Laden captured
(Adds confirmation) Tehran, Feb 28, IRNA -- Iran`s state radio has quoted an informed source as saying that Osama bin Laden had been captured in a tribal region in Pakistan. The radio`s external service, broadcast in Pushtun, said US Secretary of Defense Donald Rumsfeld`s trip to Pakistan on Thursday had been made in connection with the capture. The radio said, "The capture of the al-Qaeda leader has been made sometime before, but (US President George W.) Bush is intending to announce it when the American presidential election is held." Contacted by IRNA, an IRIB announcer at the Pusthtun service, confirmed the news, which he said, they had got from a `very reliable source` in Peshawar, Pakistan. "Osama bin Laden has been arrested a long time ago, but (US President George W.) Bush is intending to use it for propaganda maneuvering in the presidential election," he said. Osama`s head on a platter is believed to be a big boost to Bush`s presidential chances, which are increasingly being eclipsed by Democratic presidential front-runner John Kerry. The Saudi-born dissident is accused of masterminding the September 11, 2001 attacks on American landmarks in New York and Washington. Visiting Kabul on Thursday, Rumsfeld said he believes Osama will be caught, but has no idea when. BH/210 www.irna.ir
|
![]() |
||
Citaat:
(nu.nl) ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
nos ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is absoluut niet ondenkbaar dat ze hem misschien al maanden hebben en hem nu als verkiezingsstunt gaan gebruiken. Vonden jullie het niet ook vreemd dat de vorige keer de tapes niet door Bin Laden waren ingesproken, maar door de 2 man van de organisatie.
Ik ben dol op samenzweringstheorien ![]() |
![]() |
||
http://www.foxnews.com/story/0,2933,112804,00.html
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bin Laden opgepakt volgens Iraanse radio 28-02-2004
Volgens de Iraanse staatsradio is Osama bin Laden gearresteerd in Pakistan. De leider van Al Qaida zou al geruime tijd in Amerikaanse handen zijn, maar president Bush zou willen wachten met de bekendmaking tot vlak voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zowel van Amerikaanse als van Pakistaanse zijde wordt het bericht tegengesproken. Het Iraanse persbureau was ook de eerste die met het bericht kwam dat Saddam Hoessein gevangen was genomen. In het grensgebied met Afghanistan wordt de dienst uitgemaakt wordt door nomadische stammen. Vermoedelijk is het wel het gebied waar Bin Laden is ondergedoken. Het Pakistaanse leger voert in het gebied al enige tijd acties om terroristen op te sporen. Daarbij stuiten ze op grote weerstand van de lokale bevolking. Vrijdag werd een kazerne in de provincie Waziristan beschoten. Vandaag schoten Pakistaanse soldaten elf mensen dood die in een bestelbusje zaten, toen dat busje niet stopte bij een wegafzetting. Volgens ooggetuigen zaten er voornamelijk Afghaanse vluchtelingen in het busje. bron www.nieuws.nl volgens deze bron is het ook zo... maja ik weet niet of het waar is . anders waren ze er wel veel eerder mee naar buiten gekomen denk ik. maar als het waar is is he mooi. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat het waar is
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens reuters.com heeft ditzelfde radiostation vorig jaar hetzelfde gemeld en doet de bewuste correspondent wat vaag over zijn bronnen.
ik wacht wel tot ik zo'n Amerikaan met een harde plasser hoor roepen: "we've got him" en dan zo'n medische video erachteraan
||
Citaat:
of de Iraniers hadden gelijk of de Amerikanen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
daar zit ook wat in. Osama is wat dat betreft anders dan bijv Saddam. en ik weet ook niet of Amerika hem zo graag levend in handen krijgt. krijg je weer gezeik over de omstandigheden waaronder hij gevangen wordt gehouden (niet dat Bush zich daar iets van aantrekt, maar dit terzijde). als ie gepakt wordt dan krijgt ie sowieso de doodstraf (desnoods verbouwen die yanks de wet weer een keer). je moet zo iemand in principe ook kunnen pakken voordat hij het doorheeft en zelfmoord kan plegen
|
En voor de personen die nog niet geloven dat hij gepakt is, klik hier en bekijk de bovenste foto.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, op de radio hoorde ik laatst ook van een franse journalist die zei dat hij in contact was gekomen met leden van de lijfwacht van osama in pakistan. En als de Pakistaanse inlichtingendienst het weet, weet de CIA het.
Volgens die journalist dan :/.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ladies and gentlemen, we've got him napoleonzuurtje | 43 | 04-05-2011 17:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Osama gevangen? Gatara | 21 | 08-03-2003 22:11 | |
VS heeft 90.000 soldaten klaar voor invasie Turkije dystopia | 48 | 05-01-2003 15:48 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |