Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Net naar school geweest en heb morgen een afspraak met de directrice en daarna met me afdelingsleider maar van die laatste verwacht ik niet veel.
Verder vond de secretaresse het ook van groot belang dat de afspraak snel gebeurde. We zien het morgen wel verder,en als het dan niet lukt ga ik naar de inspectie. |
![]() |
|
![]() |
Heb het gesprek gehad en moet naar het mbo
De leraren ontkennen dat ze dachten dat ik van school gestuurd was en heb mijn mentor niet kunnen bereiken. Verder heeft de lerares van kunstzinnige vorming gezegd dat het een misverstand was dat ik het wel heb ingeleverd maar dat het niet goed genoeg was. Ik geloof hier niks van want je geeft altijd een cijfer ook als het niet goed genoeg was en toen vond ze het nog een voldoende waard! Oftewel ik word hier echt GENAAIT gewoon! |
![]() |
|
Als mensen met slechtere cijfers over zijn, lijkt het me niet helemaal fris dat ze jou laten zakken. Misschien kun je bij je vorige school een soort verklaring van goed gedrag krijgen?
Misschien is het trouwens een idee om contact op te nemen met het LAKS? Die zullen wel weten wat je het beste kan doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontkennen ze dat, dan is er dus sprake van discriminatie van de TS omdat die zonder reden (niet op cijfers, en volgens hen niet op beeld) geweigerd werd. Ook altijd een leuke term om in de groep te gooien. ![]()
|
Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt.
Ik weet hoe je jou voelt en wat een naaistreek het is van jou school.. Ik heb het proberen aanklagen want ik had echt heel goede examens gemaakt, een keer 45/100 en 37/100 ( volgens belgische normen moet je 50/100 hebben om er door te zijn ) en meestal delibereren ze je gewoon als je 47 hebt ( Gewoon, door laten gaan ) maar bij mij hebben ze dit niet gedaan. Ze hebben zelfs geen vakantietaak gegeven en er stond als motivatie voor mijn C-attest ( Dat ik zoiezo mijn jaar moet overdoen ) dat ik duidelijk niets van de leerstof had meegekregen dit jaar ![]() Kortom dit is een beslissing die op 5 minuten is gemaakt, men heeft niet naar me omgezien omdat ze mij haten.. Waarom weet ik niet.. Maar dit is jou topic Ik maak je gewoon duidelijk dat andere scholen je ook naaien en je niet alleen hoeft te zijn. Maak er alsnog een leuke zomer van ![]()
|
![]() |
Nou ik ben over op mijn oude school maar ik krijg geen overgangsbewijs omdat het onder voorwaarde is.
En omdat ik in CM moet ga ik liever naar het mbo en via daar naar het hbo want tekenen als examenvak is niks voor mij ![]() En nu ga ik nivo 3 doen 1 jaar en dan nivo 4 THBO 2 jaar en dan HBO ik zou graag die nivo 3 weglaten omdat ik weet dat ik nivo 4 aankan maar daar ben ik mee bezig. Ga bij de intake gesprekken duidelijk maken wat ik wil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriend van mij is ook niet helemaal populair bij leraren, mentor(en), afdelingsleiders en directie. Hij werd geadviseerd om "volgend jaar op een andere school te beginnen". Dat wil dus zeggen dat hij dit jaar af mocht maken en ze liever hadden dat hij in de zomervakantie een andere school zou zoeken. Maar hij dat zou dan zijn derde middelbare school zijn en hij had het nu juist naar zijn zin (het eerste jaar bij ons werd hij een beetje gepest, nu heeft hij goede vrienden) dus hij heeft besloten om gewoon op deze school te blijven. De school heeft geen poot om op te staan omdat hij een uitstekend rapport heeft, dus ze kunnen hem niet wegsturen.
We zullen zien wat het volgend jaar met hem wordt, maar misschien is het beter als hij wel naar een andere school zou gaan, om een 'nieuwe start' te maken. Netzoals jij nu doet, weg van de school die jou 'naait' en gewoon via MBO naar het HBO. ![]() Succes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je hebt een plan van aanpak en misschien lukt het alsnog? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar overgansbewijs geven ze me niet ![]() Echt raar volgends mij kan dit niet want als ik in havo 4 zit ben ik al over ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |