Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig heb ik 2 jassen ![]() ontopic: kettingen over je trui vind ik ![]() lijk je ofwel op een neger, of wel een kamper.. en op geen van beide wil ik lijken
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind die kettingen over de trui eigenlijk wel leuk, hoewel het niet echt mijn ding is. Het heeft zo z'n charme he ![]()
||
Citaat:
het gaat hier totaal niet om dure dingen, want 90% van die tijd zjin die kettingen die ze hebbe nep ![]() het is gwoon hun levenstijl.. wil jij bewijzen dat je ontspoort bent door maar domme, te grote, kleding te gaan dragen (=alto).. dat is precies zon domme uitspraak als jij hier nu maakt (nix persoonlijks hoor maarten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat jij je altijd probeerd te bewijzen met merken (zeg niet dat het niet zo is ![]() ![]() Maar een nep-ketting omhebben vind ik nog een stuk Echt zo van "Ik wil wel, maar ik kan niet". |
![]() |
|
![]() |
als je een ketting om hebt lijkt me niet erg logisch om m onder je kleding te dragen, dat doe je yoch met een leuke ketting ook niet? alleen tja dan moet je wel leuke kettingen kopen en niet van die afzichtelijke sjonnie dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je als vrouw zijnde zo graag een ketting wil dragen, dan kleed je je daar maar ook op! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus naast leuke ketting kunnen ze eigenlijk gewoon beste hele nieuwe garderobe kopen
|
Nah hehe, als ze verder leuk gekleed zijn vind ik het wel mooi. Maar de jongens die ik ken die gouden kettingen dragen, dragen het onder hun kleding en zien er verder ook erg net gekleed uit. Bij meisjes is het toch anders, daar vind ik alleen een dunne kleine gouden kettinkje wel mooi. Veel wannabe zigeuners dragen overdreven veel "goud", de helft is zeker nep. En dan nog die kleding erbij, mjah dan is het wel lelijk.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach het stelt niets voor in verhouding tot de andere moderampen die ik om mij heen zie. Trouwens, dikke gouden kettingen was altijd toch al? Ik vind het persoonlijk niet geweldig, maar goed.. |
![]() |
||
Citaat:
en op de 1 of andere manier lukt het maar nooit om uit wat oude bende, tv's etc. zown hele grote aanvals machine te maken om de tegenparty neer te knallen ![]() * herinneringen komen op *
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] De speer. Soapsie | 5 | 04-06-2005 14:08 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
KaKkEr Of NiEj zino | 28 | 18-02-2003 07:56 | |
Lifestyle |
"witte negers" ? a new noise | 164 | 12-07-2002 17:24 |