Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ben 20 en mag het zelf uitzoeken, ik ben pas begonnen met uitgaan toen ik 18 was, ik kan me alleen niet herinneren wat voor regels er waren, ik weet niet eens of ik voor een bepaalde tijd thuis moest zijn (mijn ouders hebben, vreemd genoeg, vertouwen in mij
![]()
||
Citaat:
maar dat je dan alleen in t weekend naar huis mag komen ..dat stukje snap ik niet haha explain it to me ![]()
|
Damn, dat sucks ass.
Mja, kweenie ik vind 3 uur echt niet normaal, zeker als je wel zo "zelfstandig" bent om op kamers te kunnen en dan niet je eigen tijden bepalen? Maja, ik weet t niet, ik was net 16 en toen ging ik al in Amsterdam uit(met als voorwaarde dat een neef van me meeging die toen 21 was en waar ik bleef slapen) en de keer daarna ging ik gewoon zelf en sindsdien bepaal ik zelf al de tijden.....alleen heel soms geven m'n ouders aan wat zij een goede tijd vinden(als ik niet naar Amsterdam ga en dus ook eerder dan de 1e trein naar huis kan komen) maar dan alsnog laten ze me daar vrij in...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nja, paar jaar terug was het altijd zo van niet te laat thuis he...en als ik dan om 6 uur aan kwam wandelen maakte het gewoon nix uit......opzich heb ik wel relaxe ouders....gaan zelf ook elk weekend op stap...kroeg in...maar tijden krijg ik in het weekend niet mee......
![]() mja bijna 18 en dan al om 3 uur thuis zijn vind ik wat aan de vroege kant.....kijke als je niet op zijn minst 1,5 uur ken rekken...
||
Citaat:
jij kan dr meer van make dan mij op t moment ![]() in dat geval..is t nodig om elk weekend bij je ouders te zitten dan..
|
Ze kunnen het toch niet controleren, je woont op kamers!
Toen ik net 16 was ging ik voor het eerst echt uit, elk weekend, en toen moest ik om 2u thuis zijn. Toen ik 17 was om3 uur, maar op een gegeven moment kwam ik gewoon steeda later thuis. NU ben ik 18 en hebben we het nooit meer over de tijd, ik ga naar huis wanneer ik geen zin meer heb. Soms zeggen ze alleen dat ik het niet telaat moet maken omdat ik een drukke week heb ofzo, maar het is aan mij of ik daar naar luister.
|
bij mij zeggen ze geen tijd moet niet te gek laat worden, wil ik zelf ook niet wat heb je aan je zondag als je om 7 uur thuiskomt?
|
sorry, maar als je op jezelf woont, wtf heb je dan nog met de regels van je ouders te maken? Ok, ze geven om je en willen dat je niks overkomt... Maar als ze jou niet los laten, hoe moet je dan zelfstandig worden?
|
er zit ook een verschil in tussen jongens en meisjes.
er zit ook verschil in of je altijd in de problemen komt of niet. kijk als jij zo'n lief meisje bent die nooit in de problemen komt vind ik het onredelijk dat je om 3 uur thuis bent. als je zo'n meisje bent dat altijd thuis komt met problemen zoals helemaal dronken of stoned of iets dergelijks ik noem maar iets. vind ik het redelijk dat je om 3 uur thuis moet zijn. het ligt er gewoon helemaal aan hoe je bent kwa karakter. welke van de twee dat je bent weet ik niet. ik heb een tweelingbroer je zou zeggen alles daaraan is hetzelfde de een krijgt een nieuwe fiets de ander krijgt dat ook. de een moet om 4 uur thuis zijn de ander ook. maar dat is zo niet. mijn broer komt altijd in de problemen en daarom moet hij altijd vroeger thuis zijn als ik. ik mag veel meer als hij ik heb de hele carnaval gelogeerd bij iemand. mijn broer zou dat nooit mogen. en opzich vind ik dat ook heel redelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik mag zo lang blijven als ik wil. Heb relaxede ouders wel moet ik zeggen, maar ik ben pas vanaf 17, 18 jaar begonnen met uitgaan na een hele tijd niet echt vrienden gehad te hebben, daar waren ze dus blij mee.
Als ik naar de stad ga, ga ik meestal tot 3 uur, omdat dan de laatste nachtbus gaat. Of ik moet met de fiets gaan, dan ga ik later naar huis. Naar discotheken is het gemiddeld 5 uur thuis.
||
Citaat:
![]() ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen wel zelf moge kieze hoelaat ze thuis mogen komen, zolang t maar geen 10 uur s ochtends is.. wat is t probleem daaraan.. je slaapt wat later ok, maar ik snap niet dat daar dan weer ineens moeilijk over gedaan moet worden. verder is de regel meerijden met iemand ook een beetje aan het verwateren hier..
|
Verwijderd
|
Op een gegeven moment, toen ik bijna 18 was maakt vertrouwden mijn ouders er gewoon op dat ik zelf wel wist wat goed voor me was. Gewoon van de ene dag op de andere kreeg ik geen tijd meer mee. Zolang ik maar met meerdere mensen naar huis terugfietste, of een taxi nam, of bij iemand bleef slapen wast allemaal wel prima. Vind het wel prima... Maar het hangt er ook vanaf waar je woont denk ik. Als de kroegen om 2 uur sluiten dan ist niet zo'n probleem lijkt me, als je tot diep in de ochtend kunt uitgaan (zoals bijvoorbeeld in Groningen hier) is het vervelender...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Feitelijk maakt het denk ik geen verschil of je moe, brak en versleten om 03:00 uur, of om 05:00 thuiskomt. Toch? |
![]() |
|
Ik moet ook meestal rond 3 uur thuis zijn en heb hier vrede mee. Soms zijn er uitzonderingen en dan maakt het mn ouders ook niet zoveel uit. Zoals met de carnaval
![]()
|
![]() |
ik ga zelf al uit sinds mijn 14..
alleen ik begon met 1 keer in de maand tot 2 uur. toen ik net 15 was had ik het daar wel gezien en heb ik met mijn moeder afgesproken dat ik overal naar toe mocht .. alleen ze kwam me wel halen.. dat betekende dat ik moest bellen als ze me moes komen halen. nu ga ik al een tijdje met vrienden met de trein,auto enz. maar blijft de regel dat ze weet waar ik heen ga en met wie. en dat ik desnoods d'r ffies wakker maak als ik thuis ben..
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|