Oud 17-08-2003, 17:09
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik ga deze schoolperiode weer al naar Havo-5 allemaal leuk en aardig en hopen dat ik en natuurlijk ook al de andere mensen die examenjaar hebben het eindexamen halen maar daar wil ik me eigenlijk nog niet zo druk om maken.

Ik zit eigenlijk al eens te kijken watvoor richting ik naartoe wil... Commercieel Economie lijkt me wel wat en de school heb ik eigenlijk ook al gekozen namelijk HSBrabant te Breda.. Maar wat vinden dé CE`rs van de opleiding en misschien hebben jullie ook wel een mening over de Hs Breda?

Ik vraag me ook af of er voldoende woonruimte is in Breda en of het misschien al verstandig is dat ik al eens een beetje rond ga snuffelen naar een woonruimte?

Gr,
Stefan
Oud 17-08-2003, 19:00
Yolcu
Yolcu is offline
Zeker alvast beginnen met zoeken naar woonruimte, Breda staat in de top 5 van steden met de grootste kamernood! Houd rekening met hoge huurprijzen voor kleine kamertjes (ik heb ze zelfs gezien van 300 euro voor 8m2, al is dat wel een erg uiterste), zoek desnoods eerst een klein kamertje, waarvandaan je verder zoekt. Vooral aan het begin van het schooljaar (logisch) is de nood het grootst, als je rond december of januari gaat zoeken maak je waarschijnlijk meer kans. Er zijn vooral erg veel kamers in onderhuur, doordat veel studenten van de NHTV een half jaar op stage gaan. Misschien het overwegen waard, om eerst in onderhuur te gaan om daarvandaan een andere kamer voor onbepaalde tijd te zoeken.
Oud 28-03-2004, 18:40
Bella Sunny
Bella Sunny is offline
Als ik jou was zou ik je nu sowieso al gaan inschrijven bij www.woonloketbreda.nl dan krijg je de beste kamers, en niet duur!
Verder goed op internet zoeken en niet te lang wachten met t zoeken, want ik was ook veel te laat! uiteindelijk is het nog wel allemaal goed gekomen, maar dat weet je natuurlijk nooit..
Veel suc6!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten