Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ze allebei (md en mp3)
Gebruik op het moment meer m'n mp3 speler, ik vind het alleen zwaar irritant dat ik een computer nodig heb wil ik eens wat andere muziek luisteren. Ik heb iets van 30 md's waar al muziek opstaat dus wil ik eens wat anders dan pak ik gewoon mijn md speler, ook op vakantie is dat beter. Andere optie is natuurlijk zo'n mp3 speler met hd erin maar dat is wel erg duur en persoonlijk vind ik het dan geen voordeel meer hebben boven md. Die mp3 spelers met hd zijn dan net zo groot als een mdspeler. |
![]() |
||
Citaat:
Een goede mp3 speler klinkt beter dan md. Ik heb een Sony en Aiwa mindisc recorder vergeleken met twee Iriver spelers. Het zal niet zozeer het formaat zijn maar ook de kwaliteit en vermogen van de uitgang. |
![]() |
||
Citaat:
30 md's nemen wel even wat meer ruimte en gewicht in dan bijv een 2GB mp3 speler (die redelijk betaalbaar zijn, bijv de Iriver igp) Het grote voordeel van zo'n harddisk speler (die overigens tot zo'n 80GB gaan) lijkt me duidelijk; tot 1500 cd's op dezelfde kwaliteit als minidisc in een apparaat. Minidiscs zijn handig vanwege de fysieke vorm van de schijfjes, klein en minder kwetsbaar dan cd's. Het is dan ook wel wat makkelijker om ze uit te wisselen mocht je geen computer in de buurt hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo'n mp3speler met hd is natuurlijk een goede optie, maar het lijkt me zo kwetsbaar. Kan jij er wat over vertellen hoe het zit met stoten e.d? Ook ben ik benieuwd hoe lang een batterij meegaat, anders zit je daar met 80 gieg mp3's en kan je het niet luisteren ![]() |
![]() |
|
Ik kan geen uitspraak doen over de betrouwbaarheid vd harddisks aangezien ik daar geen ervaring mee heb. De interne buffergeheugens van die harddisk spelers zijn wel vaak zo groot dat er meerdere nummers in staan waardoor de harddisk niet constant bezig is. Specs iriver ihp 140;
40GB harddisk. MP3, WMA, ASF, Ogg Vorbis, USB 2.0, 12MB DRAM anti shock buffer, 2x 20mW, 1300mAh Lithium-ion batterij tot 16 uur, afmetingen 60mm x 22mm x 105mm, 172 Gram incl. batterij, Signal to Noise ratio > 90DB 12MB zijn zeker 2 a 3 nummers, daarnaast haalt deze speler 16 uur op een lading. de ipod haalt volgens mij maar de helft daarvan. Hoezo 1 cd per 128mb? Ik krijg met gemak twee a drie albums op 128mb Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 15:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou eens kijken naar een MSI Megastick 256 MB.
Superklein en licht, met verlicht display, te gebruiken als USB flashdrive, MP3 speler, FM radio en dictafoon. En van goede kwaliteit. Meer info: http://www.msi.com.tw/program/produc...il.php?UID=543 Rond de 130 euro
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|