Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In willekeurige volgorde: - Vasquez - Brandpunt - Boogie Wonderland - No7 ('rustig' wat drinken) Student.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
introweek is zeker aan te raden!! Cantus is echt een begrip geworden
![]() ik ga meestal naar bolle, miller, 3 gezusters, brandpunt. kortom, t piusplein.. ben ook student
||
Citaat:
Bolle kom ik alleen om 's middags uit school rustig wat koffie te drinken, of een biertje, in de zomer... Helaas woon ik nogal ver weg, dus het uitgaan wil nog niet echt lukken, maar als ik blijf hangen is het wel in 'Cul de Sac'...
||
Citaat:
![]()
|
in willekeurige volgorde kom ik, studente, regelmatig in
stoffel (ivm topdown waar een vriend van me in bestuur zit) villa (zie stoffel, td-feestjes) miller (omdat het daar leuk is) overal waar mensen zijn (omdat ik niet van lege kroegen houd) en ik heb een gruwelijke hekel aan de clochard, maar ja, wie niet...
|
ik ga waar ik kom en ik kom waar het gezellig is.
ik ben student. en ik ga naar de -3 gezusters -2 boeren (geweldig gezellige stamkroeg vooral als het wat drukker wordt gaat iedereen op de bar dansen) -FIOD (fuck is onze decoratie) en alleen als mijn maat daar naartoe wil -extase daar hebben ze goede muziek en flesjes bier maar daar durft mijn maat niet mee naar binnen -havana maar daar kom ik vaak om te chillen en 's maandags om cocktails te drinken -café paris (stamkroeg van maat zijn ouders krijgen gratis bier) -villa fiesta alleen eigenlijjk met de carnaval ohja 1 ding degene die naar de talk gaan en de twice, hebben geen smaak. kom een keertje langs dan zal ik wel eens laten zien hoe je moet feesten
|
Talk is qua muziek zeker ok nu hoor, en mag al helemaal niet in 1 zin met de Twice
![]() Havana is geweldig om wat te eten en te drinken... Café UIT heeft een goede sfeer en ook best wel een beetje ![]() 3Gezusters is eigenlijk echt 3 keer nix, maar ja.. al die bekenden hè ![]() Voor Villa Fiesta heb ik dan wel weer heel veel drank nodig ![]() |
![]() |
|
jah misschien is de muziek wel beter maar het volk dat daar komt. bah breezahsletjes en wannabe players. maar er is nu een nieuwe eigenaar (dezelfde als van de twice en zino) dus misschien wordt het wat beter nu.
ik zou niet weten of café uit zo goed is ik kom er nooit binnen. ik hoor niet tot de "doelgroep" de drie gezusters is meer bedoeld voor mesnen van ongeveer 20 21. er zitten ook ontzettend veel lekkere meiden binnen die niet bezet lijken. en ik vind die sfeer super gezellig. maar als ik naar de 3 gezusters ga ga ik niet staan te dansen ofzo ik ga zitten en drinken (louchen dus) ik ga daar altijd naartoe na het werk als ik om 11 uur klaar ben. dus ben ik dan heel moe. met de jaarwisseling was het daar supergezellig (ik was er natuurlijk,daar ligt dat aan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic, ontopic... ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan beter naar zino daar draaien ze tenminste goede muziek en ok dat er op vrijdagavond die stomme talk jeugd hangt tjah die mensen moeten iets he mogen alleen op vrijdagavond uit en als de talk weer eens flink zuigt lopen ze zino binnen neem ze dat eens kwalijk ![]() en idd ik ben geen student en nej ik houd echt niet van die stomme kroegenmuziek kots.. geef mij maar flinke stampmuziek t volk wat er af en toe ook rondloopt neem ik er gewoon bij als ik maar een vette avond heb! |
![]() |
|
kga er al ff niet heen gelukkig maar nu heeft de eigenaar van zino de talk overgekocht dus word t vast een vette tent..dan ga ik weer eens kijken maar nu de talk binnenlopen (neem aan dat t op za avond geld kostte) zou ik niet doen omdat ik dat sonde van mn geld vind.. als de eigenaar van zino zn deuren daar opent een dezer dagen ga ik wel kijken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig zino vind ik niks, ik houdt niet van dat muziek, wat dat betreft ga ik liever naar villa fiesta. |
![]() |
|
uhm jah vraag ik mij ook af. je zou de uitsmijter heel goed moeten kennen.
maar gaat hier nou niemand naar de twee boeren. beetje rauwe muziek rauwe mensen goed bier alles mag je mag overal opgaan staan.
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 14:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kweenie,"vroeger" in de tijd dat het nog de yeti-bar heette ging ik er elke vrijdagmiddag heen,maar nu het twee boeren is ben ik er een keer smiddags geweest (bij de opening) en een paar keer s'avonds, de ene keer was er mischien 3 man,en dat waren ook nog figuren met lonsdale,en daar heb ik het niet zo op. de andere keer was h best druk en stonden er allemaal mensen op de bar te dansen,deed me een beetje aan carnaval denken,mischien dat ik er dan eens heenga,maar voor gewoon vrijdag of zaterdagavond is het niet echt mijn favoriete uitgaansgelegenheid in tilburg |
![]() |
||
Citaat:
maar niet lang meer want het concept word feesten in discotheek BLITZ zoals ie zal gaan heten over een paar weken... concurreren met villa fiesta.. niet mijn muziek dus maar ga toch ff kijken wat hans (de nieuwe eigenaar) ervan zal maken... en idd ieder zn smaak ik houd nou eenmaal van de muziek in zino en zino is de enige in t centrum met die muziek...vind andere muziek op zn tijd ook leuk maar niet de hele avond.. |
![]() |
||
Citaat:
hij zit eigenlijk recht tegen over fiod. en omdat ik zo'n carnaval fan ben ga ik graag naar de boeren. het motto daar is lol hebben en lol maken. en de "blitz" dat wordt volgens mij gewoon weer een talk. maar onder hans wordt het misschien meer zino achter kijk maar naar de twice die lijkt ook heel erg op de zino en die is ook van hem. als we straks maar niet een monopoly krijgen door hans dan ga ik verhuizen
Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 09:52. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Meldkamer Mahad | 11 | 15-04-2013 21:39 | |
De Kantine |
Skypen is niet saai! #1070 Verwijderd | 500 | 05-08-2010 22:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Vrije tijd |
welke clubs zijn ere waard? RHCP_NAC | 10 | 15-05-2003 07:50 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |