Oud 03-05-2002, 08:37
Roosa
Roosa is offline
Een vriendin van mij had zo'n flesje zelf bruiner, van de etos.. en ik gind dat dus even op mn armen smeren enzo... Maar nu heb ik overal bruine vlekken (stom stom stom) en mn handen zijn helemaal bruin
Nou ja k heb het denk ik dus niet goed uitgesmeerd, maar weet iemand hoelang het duurt voor het eraf gaat, of hoe je het er af kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 09:18
TearSong
TearSong is offline
is dat spul niet gewoon met water en zeep te verwijderen dan?
Oud 03-05-2002, 09:35
Verwijderd
Whehe

Dat is wel humor, sowwy
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 09:41
Roosa
Roosa is offline
Ik heb echt alllless al geprobeerd, ik heb net met een schuurspons en schuurmiddel mn handen schoongemaakt, maar t gaat niet echt weg..
En er zit ook geen gebruiksaanwijzing bij dat spulletje.
maar de binnenkant van mn handen werd dus helemaal bruin ook, maar ik snap niet hoe je het anders op je lijf zou moeten smeren, zonder je handen te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 10:22
heldin
heldin is offline
handen goed wassen als je ermee klaar bent, het duurt best lang voor je er bruin van wordt dus als je ze meteen wast worden ze niet bruin.
dat bruine spul zit op het bovenste laagje van je huid, volgens mij duurt het 3 dagen voordat dat laagje weer vervangen is. dan is het dus weg. ben jij blij dat t vakantie is
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 17:56
Eva*
Eva* is offline
Ik ken die situatie. Wees blij dat 't alleen op je handen en armen zit.
Zoals in de reply hierboven staat moet moet je inderdaad je handen meteen goed wassen nadat je 't gebruikt hebt.
Je kunt de kleur er niet afhalen, maar na ongeveer 3 dagen is 't niet zo goed meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:22
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Whehe

Dat is wel humor, sowwy

indd

maaaa goed keb t zelf ook een keertje gehad toenk 12 was toen d8 ik dat t gewone zonnebrand was, ma t was 2 dagen later ofzo wel weer aardig weg, ik had toen oranje vlekken op me benen en armen enzow.

ach jah LOL
Oud 04-05-2002, 21:04
wipneusje
wipneusje is offline
je moet je zelfbruiner fftjes mengen met bodylotion en goed uitsmeren en uitkijken bij je haargrens en knieen en andere plekken waar ruwe huid zit en veel haar.
en je handen goed wassen en 10 min laten intrekken en dan kan je je aankleden en het duurt drie uur voordat de kleur ontwikkeld is.
ik doe het altijd voordat ik ga slapen kan het de hele nacht ontwikkelen. suc6
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten