Oud 21-03-2004, 16:17
light smiley
light smiley is offline
Dat orlando helemaal fantastisch is in lord of the rings weten we ,maar als james bond? wat vinden jullie ervan? want waarschijnlijk gaat orlando als james bond spelen in de volgende film. De bedoeling is ervan dat jongere mensen dan ook naar de film zouden gaan....
Advertentie
Oud 21-03-2004, 16:17
fractuur
fractuur is offline
=> F, T & R

Neemt niet weg dat ik -aannemend dat het zo is- een keer de moeite ga nemen om de dvd te huren als ie uitkomt.. De bios niet, dat geld besteed ik wel aan een andere film.
Oud 21-03-2004, 16:18
JA
JA is offline
Nee
Oud 21-03-2004, 16:18
Verwijderd
Heb je een bron? Die gast is dus echt NIET geschikt voor de rol van James Bond, alleen al vanwege z'n imago.
Oud 21-03-2004, 16:28
Dolores
Dolores is offline
Hahaha
Oud 21-03-2004, 16:29
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-03-2004 @ 17:18:
Heb je een bron? Die gast is dus echt NIET geschikt voor de rol van James Bond, alleen al vanwege z'n imago.
dat was op mtv news geloof ik...

ik vind hem geen James Bond type, maar ze willen het imago van 007 veranderen ofzo en dat doen ze dan zo. Ik kan trouwens helemaal geen geschikte nieuwe 007 bedenken...
Oud 21-03-2004, 16:30
Boogie
Boogie is offline
---> Films, TV & Radio

Een bron zou wel handig zijn. Ik geloof er namelijk niks van dat Pierce Brosnan aan de kant wordt geschoven
Oud 21-03-2004, 16:33
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
light smiley schreef op 21-03-2004 @ 17:17:
Dat orlando helemaal fantastisch is in lord of the rings weten we ,maar als james bond? wat vinden jullie ervan? want waarschijnlijk gaat orlando als james bond spelen in de volgende film. De bedoeling is ervan dat jongere mensen dan ook naar de film zouden gaan....
Kggpfhww! Lata me niet lachen! Orland bloom als 007! Muhahahaah! En zo geweldig vond ik hem niet in LotR hoor! Doe mij maar Arwen, Sam, Galadriel of Aragorn!
Oud 21-03-2004, 16:34
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Boogie schreef op 21-03-2004 @ 17:30:
---> Films, TV & Radio

Een bron zou wel handig zijn. Ik geloof er namelijk niks van dat Pierce Brosnan aan de kant wordt geschoven
Dat is volgens mij wel zo (nee, heb ook geen bron).
Oud 21-03-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 21-03-2004 @ 17:34:
Dat is volgens mij wel zo (nee, heb ook geen bron).
Pierce Brosnan is vrij goed als 007 en kan nog jaren mee...
Oud 21-03-2004, 16:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Boogie schreef op 21-03-2004 @ 17:30:

Jawel, hij wordt aan de kant geschoven, zelf wilde ie er nog één of 2 bijdoen maar 't mocht niet meer. :/

Bloom als 007 is 'n lachtertje. Te verwijfd eigenlijk, zeker z'n stem.
Oud 21-03-2004, 16:41
sharkkkie
sharkkkie is offline
Ik las laatst wel ergens dat Pierce Brosnan niet meer in volgende James Bonds speelt, en volgens mij is dat ook echt waar. Hij had zelf ook iets gezegd van, dat hij nog wel kon, maar dat ze een ander wouden geloof ik. Volgens mij was Colin Farrell ook een kandidaat.

Maar Orlando heb ik nog geen goede rol zien spelen, en een echt "stoere" man vind ik het ook niet. Hoop echt niet dat hij het wordt.
Oud 21-03-2004, 16:43
Verwijderd
Dat zou echt een jammerlijk einde zijn van het tijdperk van de echte James Bond.
Oud 21-03-2004, 16:43
sharkkkie
sharkkkie is offline
Bron RTL boulevard. Niet dat dat betrouwbaar is, maar het is een begin:

Dat Pierce Brosnan gedumpt wordt als James Bond, was al bekend. Nu lijkt ook zijn opvolger bekend te zijn, want Orlando Bloom is bij de 007 bazen gespot.

Onderhandeling
Een tijdje geleden werd bekend dat Pierce Brosnan de rol van James Bond niet meer zal spelen. Grote vraag is dan natuurlijk: wie wel? De Bond-producers hadden verschillende mannen op het oog, zo doken de namen van Colin Farrell, Jude Law, Christian Bale en Orlando Bloom veelvuldig op in het geruchtencircuit. Maar de bazen lijken eruit te zijn, want Orlando is op dit moment in onderhandeling met de producers om de rol van 007 over te nemen. Orlando is bekend van Pirates of the Caribbean en Lord of the Rings.

Populair
De producers willen Bloom graag in hun Bond bolwerk hebben. "Ze doen er echt alles aan om hem te krijgen. Orlando zou perfect zijn, want hij heeft de looks, de charme, het accent en hij is op dit moment erg gewild, wat Bond nog populairder zou maken. Ze willen af van het traditionele Bond imago - de oude, gladde gentleman - en willen een jongere, hippe acteur die veel publiek trekt", verklapt een insider. De woordvoerder van Orlando meldt dat er nog geen beslissing is genomen of Bloom de rol zal aannemen.
Oud 21-03-2004, 16:44
Verwijderd
Brosnan is serieus aan de kant gezet, das een feit. maar dat Bloom t zou worden nu die is veels te jong! ik vind pierce nog wel heel erg ok!
Oud 21-03-2004, 16:57
Ieke
Ieke is offline
Er was al een hele discussie over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=746204
Kan weer in verder gegaan worden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten