Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bloom als 007 is 'n lachtertje. Te verwijfd eigenlijk, zeker z'n stem. ![]()
|
Ik las laatst wel ergens dat Pierce Brosnan niet meer in volgende James Bonds speelt, en volgens mij is dat ook echt waar. Hij had zelf ook iets gezegd van, dat hij nog wel kon, maar dat ze een ander wouden geloof ik. Volgens mij was Colin Farrell ook een kandidaat.
Maar Orlando heb ik nog geen goede rol zien spelen, en een echt "stoere" man vind ik het ook niet. Hoop echt niet dat hij het wordt.
|
Bron RTL boulevard. Niet dat dat betrouwbaar is, maar het is een begin:
Dat Pierce Brosnan gedumpt wordt als James Bond, was al bekend. Nu lijkt ook zijn opvolger bekend te zijn, want Orlando Bloom is bij de 007 bazen gespot. Onderhandeling Een tijdje geleden werd bekend dat Pierce Brosnan de rol van James Bond niet meer zal spelen. Grote vraag is dan natuurlijk: wie wel? De Bond-producers hadden verschillende mannen op het oog, zo doken de namen van Colin Farrell, Jude Law, Christian Bale en Orlando Bloom veelvuldig op in het geruchtencircuit. Maar de bazen lijken eruit te zijn, want Orlando is op dit moment in onderhandeling met de producers om de rol van 007 over te nemen. Orlando is bekend van Pirates of the Caribbean en Lord of the Rings. Populair De producers willen Bloom graag in hun Bond bolwerk hebben. "Ze doen er echt alles aan om hem te krijgen. Orlando zou perfect zijn, want hij heeft de looks, de charme, het accent en hij is op dit moment erg gewild, wat Bond nog populairder zou maken. Ze willen af van het traditionele Bond imago - de oude, gladde gentleman - en willen een jongere, hippe acteur die veel publiek trekt", verklapt een insider. De woordvoerder van Orlando meldt dat er nog geen beslissing is genomen of Bloom de rol zal aannemen.
|
Er was al een hele discussie over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=746204 Kan weer in verder gegaan worden.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Daniel Craig nieuwe 007 Verwijderd | 38 | 21-10-2005 18:37 | |
Films, TV & Radio |
James Bond moet verplicht met pensioen L1 | 114 | 28-03-2004 18:01 |