![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
een zonnebank is helemaal niet even schadelijk als in de zon
![]() ![]() nee geintje ![]()
|
Verwijderd
|
ik smeer me in met olie die speciaal voor onder de zonnebank is. Ik word van mezelf niet zo snel bruin, en die olie helpt enorm. Trouwens, de zonnebank is sowieso erg slecht voor je huid (net als de zon), dus moet je je voor en na het zonnebanken goed insmeren.
Ik hoorde laatst op de tv van een dermatoloog dat je een gerimpelde huid kan voorkomen door je gezicht iedere dag in te smeren met een zonnebrandcreme met hoge factor (of je nou gaat zonnebaden, of alleen bijvoorbeeld even gaat wandelen/fietsen/etc). De zon is het schadelijkste voor je huid wat er is. |
![]() |
|
hallo het is je echt aangeraden voor de zonnebank je lekker te insmeren met een goede creme, vb garnier, crems die je bij de zonnebank kan kopen voorbeeld sun level 3 en nog veel meer. en natuurlijk moet je na het zonnebank ook een bodylotion gebruiken om zo de weerstand van je huid optimaal te houden.
verder kan ik je aanraden om nog voor de zonnebank om al je make-up en parfums en deo van je lichaam en gezicht af te halen P.S wist je ook dat je van cola erg bruin kon worden groetjes nina ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En leg me eens uit hoe je van cola bruiner kan worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De cremes die ik zelf gebruik en ook heb geschreven geven geen vlekken. Maar ieder huidtype is weer anders. Je kan het beste dit vragen aan een van de medewerkers die zich in de zonnecentra bevinden. En over cola Als je het op je lichaam smeert kan je er echt bruin van worden ik heb het zelf ook gebruikt en mijn vriendinnen ook. ![]()
||
Citaat:
Ik vind het nog steeds maar een raar idee: cola...
||
Citaat:
Kan me wel voor stellen dat je er bruin en plakkerig van wordt trouwens, maar dat je ook echt bruin wordt (na het afwassen van de cola) lijkt me vreemd, maar t zou best kunnen natuurlijk.. ![]()
|
In case you didn't know it;
Zonnebank is zéér slecht voor je huid Net zoals de zon eigenlijk, maar dan nog een tikkie erger. Vrouwen die vaker dan eens per maand gebruik maken van een zonnebank hebben een 55 procent grotere kans op huidkanker. Vrouwen van in de 20 lopen zelfs twee tot drie keer zoveel risico als vrouwen die nooit naar een solarium gaan. Dit is gebleken uit een acht jaar durende studie onder meer dan 100.000 Scandinavische vrouwen die deze week verschijnt in het tijdschrift van het Amerikaanse National Cancer Institute. Voila ![]()
||
Citaat:
![]() hoe wil je dat op je huid smeren? lijkt me net zo lastig als water op je huid smeren, of ga je het dikker maken met bindmiddel ofzo? ![]() en als het er eenmaal inzit.. hoe kan dat dan werken? er zit water, cafeine en suiker in cola en caramel als kleurstof geloof ik. beweer je dat de caramel in je huid trekt en je zo een bruin kleurtje krijgt..? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ALLEEN; brocoli júist niet Dat is anti-kanker ![]() (ach, ik raak ook de tel kwijt hoor ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank bescherming Balance | 15 | 15-04-2009 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
wit rondje boven billen door zonnebank.. i'mstronger | 12 | 09-03-2005 15:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
zonnebank girly18 | 16 | 16-10-2004 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
na zonnebank Verwijderd | 9 | 16-02-2003 19:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank enkel voor vrouwen? Jeronimo | 2 | 10-04-2002 18:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank Henkbeckham | 19 | 04-02-2002 13:22 |