Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 21:02
Edmee
Edmee is offline
10 jaar geleden heb ik mensen leren kennen allemaal op een andere plaats 3 jongens om precies te zijn, na 10 jaar kom ik ze weer tegen en allemaal te samen het zijn 3 vrienden, we hebben iets ontdekt dat niet leuk is.
we hebben namelijk vroeger alle 4 een bloedcirkel gedaan , daar zijn normaal 5 mensen voor nodig als er 1 sterft kan je er niet meer uitstappen .
gisteren heb ik iets naars meegemaakt.
ik , mijn vriend en nog een vriend zijn naar een fort geweest. daar is een groot bos aan.
voor dat ik in dat bos binnenstapte zei ik tegen hen beide ik wil niet mee ik heb er een slecht voorgevoel over. (ook al ben ik al 1000 keer door dat bos gelopen snachts)
dus wat doen wij we gaan toch maar in dat bos. op het eerste bankje gaan wij zitten, een vriend krijgt een rilling over zijn rug van angst en op dat zelfde moment heb ik mijn ogen gesloten en er kwam een beeld voor mijn ogen.
dat beeld ik dacht eerst dat het verbeelding was tot later .
we wandelde verder en we hoorde onnatuurlijke dingen in dat bos. zoals gepiep van een deur dat opengaat ook al is er geen deur.
we werden bang maar zijn na een tijdje toch doorgelopen , ik voelde mij echt slecht en kreeg een raar gevoel in mijn maag en kreeg tranen in mijn ogen.
dan bij het volgende bankje zijn we gaan zitten en 1 van de 2 deed zijn ogen toe en zei niets meer hoeveel we er ook tegen spraken er kwam geen antwoordt uit. na 5 minuten doet hij zijn ogen terug open en hij zei tegen mee om even een stuk terug te lopen , dan zei hei ik heb u dood voor mijn ogen gezien.
op dat moment ben ik beginnen huilen omdat ik dat beeld daarvoor ook had gezien en wij hebben ieder ons verhaal aan de 3de persoon verteld en dan kwamen we op de conclutie dat het helemaal hetzelfde was. ik ben met 1 van de twee uit dat bos gelopen omdat wij de plaats hebben gezien waar ik zou sterven.
de derde wouy niet mee.
een 30min later komt die ook uit het bos en zijn ogen zien mega rood en knippert niet meer met zijn ogen.
hij wou niets zeggen. toen zijn we naar huis gegaan en hebben we elkanders handen vast genomen en iets gezegd deze zin zeg ik hier niet natuurlijk. dan kreeg de derde persoon ook dat beeld van mijn door . maar op dat zelfde moment krijg ik een beeld van wat hij in dat bos heeft gezien toen hij alleen was . toen ik hem dat vertelde begon hij te huilen omdat het helemaal klopte.

nu de vraag heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt en dit is echt geen grap want ik ben nog altijd aan het bibberen van de angst. pls reageer

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 21:06.
Advertentie
Oud 21-03-2004, 21:45
HeliumBallon
HeliumBallon is offline
hmmz.... klinkt erg freaky! nou ik heb het zelf niet meegemaakt, gelukkig! en ken ook niemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt... sorry
Oud 21-03-2004, 21:47
Verwijderd
Wat heeft dit met de titel te maken?
Vroeger een bloedcirkel terwijl je ze na 10 jaar pas weer tegenkwam, op je 6e dus?
Ik snap het verhaal niet.
Maar het lijkt me duidelijk dat je naar je gevoel moet luisteren.
Oud 22-03-2004, 16:31
Edmee
Edmee is offline
bedankt en mijn titel heeft er mee te maken dat we de bloedcirkel in een pentagram hebben gedaan.
Oud 23-03-2004, 13:37
Upke
Upke is offline
Citaat:
Edmee schreef op 22-03-2004 @ 17:31:
bedankt en mijn titel heeft er mee te maken dat we de bloedcirkel in een pentagram hebben gedaan.
Pentagram 5 punten, ja dan zijn er inderdaad 5 mensen nodig.
Oud 23-03-2004, 15:17
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Upke schreef op 23-03-2004 @ 14:37:
Pentagram 5 punten, ja dan zijn er inderdaad 5 mensen nodig.
goed bezig mutant bloedcrikel op je zesde hahhahahhahahhaha kom op hey en dit neemt ie serieus ik wil wel is weten wat voor figuren achter die forumbazen zitten tssssssssssssssssssss
owjah ga je haar niet op spellingsfoutjes aan pakken valt me tegen nee wacht ik weet het je valt op kleine meisjes HE!!!!!!!!!!!!!! ach jah je moet op je gevoel uit gaan WHHAHAHHAHAHHA wijze praatjes(zie jomanda)......het gevoel hier was dood op een bepaalde plek NOU GA DAAR MAAR VAN UIT!!!!

sorry hoor maar mensen ik denk dat me laatste bericht was op mystiek want tjah kritiek word hier niet gewardeerd de mensen vinden zichzelf te goed om de waarheid te horen
en serieus te blijven op serieuze onderwerpen en geen slipknot luisterenden pubers die een tof verhaaltje schrijven onder invloed van wat goedkope softdrugs

arrevedeci
Oud 23-03-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 23-03-2004 @ 16:17:
goed bezig mutant bloedcrikel op je zesde hahhahahhahahhaha kom op hey en dit neemt ie serieus ik wil wel is weten wat voor figuren achter die forumbazen zitten tssssssssssssssssssss
owjah ga je haar niet op spellingsfoutjes aan pakken valt me tegen nee wacht ik weet het je valt op kleine meisjes HE!!!!!!!!!!!!!! ach jah je moet op je gevoel uit gaan WHHAHAHHAHAHHA wijze praatjes(zie jomanda)......het gevoel hier was dood op een bepaalde plek NOU GA DAAR MAAR VAN UIT!!!!

sorry hoor maar mensen ik denk dat me laatste bericht was op mystiek want tjah kritiek word hier niet gewardeerd de mensen vinden zichzelf te goed om de waarheid te horen
en serieus te blijven op serieuze onderwerpen en geen slipknot luisterenden pubers die een tof verhaaltje schrijven onder invloed van wat goedkope softdrugs

arrevedeci
Ten 1e, ik ben een vrouw, lezen kun je dus ook al niet.
ten 2e, je hebt je er niet aan gehouden, je hebt nog gepost
ten 3e en blijf weg.
Oud 23-03-2004, 17:25
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:

arrevedeci
houd je bek over slipknot kneus.
Oud 23-03-2004, 20:26
Edmee
Edmee is offline
ten eerste ik heb nooit ni gzegt da da op mijn 6 jaar was maar ik heb wel gezegd da ik die mensen op mijn zes jaar heb leren kennen.
en ten tweede sorry ik heb ook ni vermeld da kik dien bloedcirkel me hun heb gedaan ik heb gezegd da wij da alle 4 hebben gedaan maar niet dat we dat samen hebben gedaan
vriendelijke groeten
Oud 24-03-2004, 19:02
Upke
Upke is offline
Citaat:

arrevedeci
*kunt zelf wel voorstellen wat hier stond*. Zie je mij voor mutant aan of zo? Waarom quote je mijn tekst? Wat heb jij voor een ziekte *idem*.

[mutant]hoewel ik het er mee eens ben, kunnen we deze taal niet laten staan [/mutant]

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 19:50.
Oud 24-03-2004, 19:18
Myris
Myris is offline
Citaat:

arrevedeci
Mensen met zo'n nick moet je eigenlijk gewoon niet serieus nemen en negeren.

OnTopic: Ik ken iemand die ook dacht gezien te hebben waar hij zou sterven. Maar gelukkig niet zo heftig als jou.
Hij heeft het na een maand ofzo van zich afgezet en hij denkt er niet zo veel meer aan.
Ik hoop dat jij er ook overheen komt.
Oud 24-03-2004, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Upke schreef op 24-03-2004 @ 20:02:
...
onze vriend heeft een ban-ziekte . Helaas is die maar al te gauw weer voorbij... maar ik twijfel er niet aan of hij haalt er zich gauw genoeg weer een op de hals.

en nu moet ik je txt aanpassen...
Oud 28-03-2004, 20:35
Greenpeacegirl
Greenpeacegirl is offline
Citaat:
Edmee schreef op 21-03-2004 @ 22:02:
*het hele verhaal*
klinkt echt heel erg eng zeg..
misschien was dat visioen van de dood niet letterlijk 'de dood' maar betekent het iets anders in mentale zin..(?)

eigenlijk weet ik niet eens precies wat een bloedcircel is..

Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 20:37.
Oud 05-04-2004, 18:48
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Mensen de waarheid is hard. a) ik ben een vrouw je was toch bi sexueel, dus komt het nog uit. Serieus mensen ik snap niet dat jullie die dingen zo persoonlijk opvatten.......achjah
Ik ben tenminste 1 van de weinige die serieus post en onderwerpen rationeel verklaard en dan nog kritiek ..... ,omdat ik toevallig eventjes die(zogenaamde) forum bazen confronteer met hun opmerkelijke gedrag.... !!!! die forum bazen zijn net zo leek als die 10 miljoen bondscoachen die we hebben als het om het nederlands elftal gaat....

Ik denk dat ik maar verkas naar een ander soort van forum waar mensen zitten die iets verder kijken en niet persoonlijk gaan worden ,omdat hen iets niet aanstaat wat er gezegd word. Je weet wel objectiviteit that are the magic words

gegroet mensen het ga je goed!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 05-04-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 05-04-2004 @ 19:48 :
Mensen de waarheid is hard. a) ik ben een vrouw je was toch bi sexueel, dus komt het nog uit. Serieus mensen ik snap niet dat jullie die dingen zo persoonlijk opvatten.......achjah
Ik ben tenminste 1 van de weinige die serieus post en onderwerpen rationeel verklaard en dan nog kritiek ..... ,omdat ik toevallig eventjes die(zogenaamde) forum bazen confronteer met hun opmerkelijke gedrag.... !!!! die forum bazen zijn net zo leek als die 10 miljoen bondscoachen die we hebben als het om het nederlands elftal gaat....

Ik denk dat ik maar verkas naar een ander soort van forum waar mensen zitten die iets verder kijken en niet persoonlijk gaan worden ,omdat hen iets niet aanstaat wat er gezegd word. Je weet wel objectiviteit that are the magic words

gegroet mensen het ga je goed!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hoor... jij wel
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. En nu echt niet meer stiekem terugkomen, zielig geval dat nog niet eens kan spellen of zelfs maar fatsoenlijk lezen!
En voor diegenen die zich storen aan zulks een reactie van een fb, jammer maar helaas.
Oud 05-04-2004, 19:33
Verwijderd
Dit topic is verziekt door een zieke geest. Als Edmee nog hulp kan gebruiken, zal ze het opnieuw moeten openen maar dan wel liefst iets duidelijker.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten