Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kheb 2 kamers(gescheiden ouders)maar eigelijk zijn ze best hetzelfde, beide ingericht toen ik 12 was ofzow..qua kleuren zou ik nu wel wat anders kiezen maar ik vind ze beide relaxt ![]() En hier bij m'n bed allemaal mooie doosjes(die spaar ik, jeweetwel met glitters ofzow) |
![]() |
|
Ik heb een zolder kamer. qua grote ben ik er wel blij mee, alhoewel iedereen zijn hoofd er snel stoot. Maar het heeft wel wat knus. Ik heb nu keilelijk zeil op grond liggen. MAar na mijn examen krijg ik parket. JEEEH Verder heb ik geel en rood in mijn kamer!
|
Verwijderd
|
Mijn kamer is echt een troep. Tijdschriften, werkstukken, boeken, cd's, kleding liggen door mijn hele kamer verspreid. Mijn muren zijn wit, tenminste dat was het vroeger
![]() ![]() Mijn kamer moet nodig eens opgeknapt worden. Maar over een paar jaar/maanden (zie wel hoe het loopt) ben ik van plan om het huis uit te gaan. Dus dan is zo'n opknapbeurt ook een beetje overbodig... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn kamer is heel licht en ruim
![]() |
![]() |
|
in mijn kamer staan 2 bedden ( ook van mijn zus ) en dan een tafel met lampjes/boeken er op en dan nog een kast..... een tafel met een radio er op....... een klein tafeltje waar nog stripboeken opliggen en nog 3 dozen vol met penny's ( dagblad ) en dan nog 2 stoelen
|
ik ga binnenkort mn kamer veranderen (waarschijnlijk dan, ik moet alleen nog iemand vinden die kan behangen). En dan wil ik de muren lichtgroen enlichtblauw , dan heb ik nog een houten bed met té veel kussentjes en een paarse klamboe, een houten bureau, een houten kledingkast en een houten boekenkast
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Me kamer heeft nu nog oranje-geel achtige muren en kheb blauwe vloerbedekking.. Maar ik ga het veranderen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik verveel me, dus dan ga ik nou mijn kamer maar es beschrijven... ofzo
![]() je komt binnen, pampampampam, door een witte deur met aan de ene kant tekeningen van mijn neefjes en op de andere kant een poster van een jongetje en een meisje en een roos, heel lief. dan zie je een kast, met 8 vakken met allemaal zooi erin. je kijkt naar rechts en je ziet een bed, MIJN BED ![]() ![]() ![]() en nou moet ik dus mijn kamer op gaan ruimen ![]() kleurtjes zijn trouwens wit en blauw, maar ik wil het rozerood-van-de-hema met paars. probleem: ik mag het niet verven... zucht.
|
Verwijderd
|
Men kamer is geel met groen...
Ik heb één muur, en daar isset het behang is gedeeltelijk groen en geel....het loopt zeg maar zow \ / ![]() Verder hebbik een rekkie met plantjes en kaarsjes derop (jaja de plantjes zijn altijd halluf dood omdat ik ze vergeet water te geven ![]() ![]() Ik heb posters hange van kane *shock* ![]() Wil posters van Silverchair en WT hebben..maja moeiluk aan te komen ![]() ![]() Op men vensterbank staan vaasjes en kaarsjes enzow.. Verder hebbik erin staan: een wit bed, wit bureau, grote klerenkast met mega spiegel, computermeubel en stereo/tv meubel.... Ik heb op men deur zown plastic geval hangen met vakkies erin, met kaartjes, fotoows en bloemetjes en mini dingetjes derin... Men vloer is geel met glittertjeeezzz en ik heb een rolgordijntje met vage figuurtjes, ook geel/groen/van alles... Da wast wel weer gloof ik...men kamer is een beetje volgepropt maar wel gezellie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
woeiiiiiiii wat heb jij een megavette kamer(het hoekje in ieder geval ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mijn kamer is beetjuh saai, ik wilde hem eigenlijk paars met rood, maarja, me ouders he ![]() nu heb ik lichtblauw met wat donkerdeblauw eronder, een band met sterren enzo, een blauw tafel met een yin-yang teken erop geschilderd, 2 nachtkastjes, een met chinese tekens erop geverfd, een bed, boring maar wel relax, een buro, ook boring, maar kaarsjes en foto's doen wonderen ![]() ![]() sorry, heb geen foto;s!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Man, ik ga bijna elke keer op me bek alsk je kamer binnen huppel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 2 roze en 2 rode muren, gouden plinten en deurposten, en donkerblauw/paars-achtige vloerbedekking. Paars/bordeau-rode rolgordijn met gouden fliebertjes erover, en paarsige gordijnen met gouden gloed. Voor de rest, klamboe over me bed, en veel oosterse dingetjes. Spiegel met gouden lijst, en Kurt Cobain poster in gouden lijst. Wil nog wel een x een fotow maken, maar heb geen scanner dus
![]()
|
mijn kamertje is beetje strijl van torenkamertje van zon prinsesje dat wacht op der redder blablabla, nah iig zown bed met van die zwarte spijlen (jah zown sm-bed!) vorger hing er ook een hmel boven maar die anar beneden gevallen (oei) en onsd huis is heel oud dus overal houten balken en voor het raam (glas-in-lood, oeoooeeehhh) hangt een drapperie van wit kantachtig spul, en boven mun wastafel, nasst/boven mun spigel allemaal drapperien van tulle en bloemen en aan de balken ehbbika llemaal van die elfen-bloemen slkingers gehangen en 's avonds mun kaarstjes aan, is net echt! (verder 2 fantasy posters, 1 escher, paar loesjes en een poster van cof en hooooop knpsles aan de uur)
|
k heb n heeewe kleine kamer, helemaal vol met spulletjes. muren zijn soort van geel-achtig, dr hangen wel beetje posters, en aan een muur allemaal kaarten en foto's. Dr staat een kast en daarnaast een spiegel, en mn bed. Aan de kleinste muur hangen flyers van doornroosjes en kaartjes van concerten uit roosje en van jungle enso.
vage beschrijving van mn kamur... |
![]() |
|
![]() |
klein en stoffig met een wit bed met van die spijlen, bordeaux vloerbedekking en gordijnen, veel buddha`s en andere beelden en aardig wat kaarsen op standaards en troepjes. en een zooi schoolboeken onder me bed
|
http://www.endoria.net/upload/index.php/1174114461
http://www.endoria.net/upload/index.php/1880381281 http://www.endoria.net/upload/index.php/2581075301 http://www.endoria.net/upload/index.php/1248322472 Zo was het een tijdje geleden ik heb nu de hele boel een beetje omgegooid en het ziet er weer totaal anders uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vier grote ramen zodat ik uitzicht heb op de wei enzo en mijn kamer is helemaal lichtblauw, en ehm nu nog netjes want hij is vanmorge schoongemaakt... maar het zal nie zo lang dure voordat het hier weer een teringtroep is
![]() oh en ik heb een stuk of 30 bekers (gewonne met paardrijde) hierzo op boordjes staan, een tv en een computer, nog een radioding. en eehm het bed van me zus gejat ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 20:22. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een soort prinsessenkamer. redelijk groot 18m2
al vind ik het nooit gezellig genoeg. ik heb een grote inloopkast die kan je ook inlopen vanuit m'n broertjeskamer. en daar heb je een deur in en dan loop je de badkamer in die ik samen met m'n zus deel. ik heb wel een fijne kamer vind ik. vooral m'n hemelbed vind ik leuk met m'n lila paarse klamboe erboven, met kerstverlichting eromheen. ik heb rood met roze muren en een roomkleurige vloerbedekking ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe ziet je kamer eruit? laura85 | 87 | 24-10-2004 21:53 | |
De Kantine |
Je kamer BelleRosé | 91 | 28-03-2004 00:23 | |
De Kantine |
Wie legt uit waarom je van moeders altijd je kamer moet opruimen.... G.T.C. | 54 | 12-03-2004 19:13 | |
Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 18:28 | |
Lifestyle |
Hoe leef jij in je kamer FOTO TOPIC Baxx | 178 | 02-04-2003 20:40 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 |