Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 11:10
french kiss
french kiss is offline
hoe is jou kamer ingericht? hoe ziet ze eruit? (eventueel fotowtjus?)
oja,ik zou graag mijn kamer zowat 'zwart' (gothic) inrichten,iemand ideetjes?
Oud 05-04-2002, 11:14
euro
euro is offline
Ik heb één muur rood en de andere wit, en ik heb veel rode/witte/zilvere spulletjes, eerst had ik meer chinese dingetjes enzo, mar nu is het 'moderner' ingericht. Maar ik heb wel nog chinese (tekens) gordijnen enzo, tis wel gezellig

Verder heb ik een : bureau, klerenkast, hemelbed ,2 stoeltjes, 1 klein tafetje en nog een nachtkastje. Ik heb ook nog een hele nieuwe kewle spiegel, dat is zo'n lachspiegel een hele grote !
Ik vind m'n kamertje wel gezellie nu . Maar ik geen foto's

Myrthe
Oud 05-04-2002, 11:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline

Heb alleen plaatje van de hoek van mn kamer met mn bed erin.
Ik heb een mengelmoesje kamer...veel oosterse prutjes ensoow,maar mn kasten zijn behangen met punkconcert-flyers,kep 2 bushokje posters van grolsch op mn kamer...en veel kleurtjes,een houten muur waar maskers,fotolijsten met printen van hindoe goden..allemaal dingen diek van vakansiej heb meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:21
]{ing
]{ing is offline
Ik zit nu nog in mijn oude kamer, over een paar maanden krijg ik een nieuwe

Voor mijn nieuwe kamer krijg ik ook een nieuw bed en nieuwe bureaus.. moet ik nog naar gaan kijken

Ik ga iig blacklight tl-buizen ophangen, 40 watt 120 cm... that will do the trick
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:35
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
troep!! veel troep
matras op grond met t hout voor t bed te maken ernaast
computer naast me bed en deze muur :

Oud 05-04-2002, 12:36
Nena21
Nena21 is offline
Mwah ik heb een rotkamer,met nog kleuren van vroeger,hele lelijke kleuren
Maar ben te lui om het te verven,en de bedoeling is toch dat we snel gaan verhuizen dus dan kan ik me uitleven op m'n nieuwe kamer
Maar goed,ik heb heel veel kaarsjes in m'n kamer staan enzo,dus dat maakt het nog wel n beetje mooi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 13:05
AtHell
AtHell is offline
In één woord kan ik zeggen dat het een ZOOI is dat kan meneertje feary beamen. wel gezellig enzo maar mja veel mensen die zien niet de gezelligheid van een rommel-kamer.
Oud 05-04-2002, 13:22
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Kleurig. Een paarse muur, een roze/rode muur.Een lichtblauwe vloer en donkerblauwe gordijnen.

Een heel rommelig houten bureau ( zelf gemaakt ( nou ja, mijn vader dan. ) En een heel mooi bed met spijlen. Verder nog een tafeltje in de vorm van een soort boog waar allemaal kaarsen en dingetjes op staan.
En verder nog een bankje met een olifantenkleed eroverheen
Oud 05-04-2002, 13:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
bed naast de ene muur daarnaast een bureau met computer erop voor mijn bed een kast met boeken en tv en radio andere hangt niks
en nog allemaal van die dingen als een prullen bak cd,s etc
Oud 05-04-2002, 13:52
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline

kleine rotkamer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:03
Sister Bliz
Sister Bliz is offline

Beetje donker gescanned.
Oud 05-04-2002, 14:05
Roxy
Roxy is offline
Mijn kamer is helemaal nie leuk... Ik heb een zonderkamer met een mini raampie dus kmoet altijd tlbuizen aan doen... Tis gewoon een saai niet boeiende kamer maar !!! Volgend jaar krijg ik de kamer van mn ouders en daar maak ik dan een heeeele mooie slaapkamer van en dan krijg ik nog andere kamer en daar zet ik dan burootje en kasten in en mn compie enzow...
Oud 05-04-2002, 14:16
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
mijn kamer is wel leuk...mn muren zijn heel erg donker rood, mn vloerbedekking oowk...mn plafond is zwart met roze sterren erop geverft...voor de rest hangt er een poster van kurt met een zwart gaasgordijn iets ervoor en er staan allemaal kaarsen en kaarsen standaar dingen op de grond...mn bed is een beetje saaiig maar ik kan er wel lekker van alles onder gooien (mn rat ) enne tja...mn kamer is heel donkerig..wel gezellig opzich
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:18
Friso
Friso is offline
Ik heb een redelijk grote kamer, met heel veel zonlicht. Hij is heel ruim, maar wel gezellig ingericht. Veel lichte kleuren: wit, gebroken wit en lichtblauw.
Een paar replica's van schilderijen aan de muur (voor de echte moet ik nog even sparen ), en natuurlijk m'n balkon op het zuiden. Heerlijk om in de zomer met wat maten een paar pilsjes te drinken.

Ik ben echt héél bij met m'n kamer.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:26
Denise84
Denise84 is offline
Mijn bed:

kleur hout: berken
rode gordijnen
grote kast
bureau
klein kastje
stoel roomkleurige 2 matjes
verschillende kleuren accesoires
zoiets..
Oud 05-04-2002, 18:24
Li
Li is offline
lichtgele muren
blauw tapijt
lichtblauwe gordijnen
niet echt supergrote kamer, dat is wel jammer... Er staan echt superveel troepdingen in.. ik ben namelijk er slecht in weggooien van dingen
Wel krijg ik binnekort onwijs mooi schilderij aan de muur (gaat m'n broer voor me maken)
Oja, ik heb een puttinggreen (voor golf) in m'n kamer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:25
Verwijderd
whehehe mijn kamer is zo saaaai, ik slaap er ook alleen.

Er staat een bed en een bureau
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:37
Verwijderd

Dit was een paar maanden geleden geloof ik, en dit is niet m'n slaapkamer, meer zitkamer. Nu is..ehmz, nouja, veel anders, hij is drukker en m'n muren zijn nu helemaal vol foto's en tekeningen en bladiebladiebla.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:55
morwen
morwen is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Een heel rommelig houten bureau ( zelf gemaakt ( nou ja, mijn vader dan. )
maar wel zelf rommelig gemaakt zeker?
Oud 05-04-2002, 19:10
wicce
wicce is offline
ik heb het liefst heel veel wit.. is lekker rustig..
dus, witte muren, wit dekbed. verder veel lundia shit, wat minder blij mee.
wit kussen op de grond met een tafeltje op de grond (met wit tafelkleed).. fotolijstjes.. bloemen vaak...
veel doosjes etc.. ik wil het zo leeg mogenlijk hebben, alleen ik heb zo veel prut.. en dat kan ik ook nie weggooie
over kaarjes, wit ook, en soms roze.. oja, en een lege vissekom.. kom er maar nie antoe om een vis te kope..
Oud 05-04-2002, 19:31
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Jewel schreef:
*kamer jewel*

Dit was een paar maanden geleden geloof ik, en dit is niet m'n slaapkamer, meer zitkamer. Nu is..ehmz, nouja, veel anders, hij is drukker en m'n muren zijn nu helemaal vol foto's en tekeningen en bladiebladiebla. [/B]
wow jij heb echt een leuke kamer!!!!!!

ff ontopic:

mijn kamer is en zolder kamer met allemaal IKEA meubelen want die zijn en de kleuren zijn oranje en geel (mjah creatief met nieuw forum ) en allemaal houten meubelen...
Oud 05-04-2002, 19:51
scala
scala is offline
Citaat:
Jewel schreef:
*knip*
Dit was een paar maanden geleden geloof ik, en dit is niet m'n slaapkamer, meer zitkamer. Nu is..ehmz, nouja, veel anders, hij is drukker en m'n muren zijn nu helemaal vol foto's en tekeningen en bladiebladiebla.
wow!wat een gave kamer zeg! maar waar slaap je dan ofzo

kheb 2 kamers(gescheiden ouders)maar eigelijk zijn ze best hetzelfde, beide ingericht toen ik 12 was ofzow..qua kleuren zou ik nu wel wat anders kiezen maar ik vind ze beide relaxt mjah gwoon bed,kast,bureau en nog een kastje/stoel...verder heb ik heel veel dingetjes&spulletjes bij elkaar. Bv prikbord, allerlei kleine+grote fotolijstjes, m'n kast onder geplakt met boomerang dingen, kaarten,foto's,sterren etc.
En hier bij m'n bed allemaal mooie doosjes(die spaar ik, jeweetwel met glitters ofzow)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:57
Verwijderd
ik heb een best wel saaie kamer: donkergeel/bruinig behang met blauwe rondjes, een kurk vloer met een zwart ikea-kleedje.
verder veel ikea meubels en een blauwe kast.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:00
Loesje
Loesje is offline
Ik heb een zolder kamer. qua grote ben ik er wel blij mee, alhoewel iedereen zijn hoofd er snel stoot. Maar het heeft wel wat knus. Ik heb nu keilelijk zeil op grond liggen. MAar na mijn examen krijg ik parket. JEEEH Verder heb ik geel en rood in mijn kamer!
Oud 05-04-2002, 20:17
Verwijderd
Mijn kamer is echt een troep. Tijdschriften, werkstukken, boeken, cd's, kleding liggen door mijn hele kamer verspreid. Mijn muren zijn wit, tenminste dat was het vroeger Er hangen een paar posters in mijn kamer van brintey natuurlijk en wat andere dingen...
Mijn kamer moet nodig eens opgeknapt worden. Maar over een paar jaar/maanden (zie wel hoe het loopt) ben ik van plan om het huis uit te gaan. Dus dan is zo'n opknapbeurt ook een beetje overbodig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 06:18
maar
maar is offline
Mijn kamer is heel licht en ruim , muren zijn lichtgeel en gebroken wit en ik heb een houten vloer, een 1.5 bed met kussens, een bank en een paspop, en achterin is een enorme inloopklerenkast. Dat zijn de meest opvallende dingen, verder ook een hoop troep hoor. Wel gezellig, zijn vaak mensen, je kunt ook van buitenaf erin komen omdat het allemaal laagbouw is hier.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 07:03
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
mijn kamer is vrij groot met dakkapel, buro aan het raam, bed bij muur

en een aantal fitnissapparaten midden in en PC bij de deur kant

ik denk niet dat jullie dit voor ogen kunnen zien

maar zo is het wel
Oud 06-04-2002, 08:47
BleuQueen
BleuQueen is offline
in mijn kamer staan 2 bedden ( ook van mijn zus ) en dan een tafel met lampjes/boeken er op en dan nog een kast..... een tafel met een radio er op....... een klein tafeltje waar nog stripboeken opliggen en nog 3 dozen vol met penny's ( dagblad ) en dan nog 2 stoelen
Oud 06-04-2002, 09:59
Verwijderd
Ik heb zo'n huiskamer slaapkamer met huiskamers meubels..
Van dei moderne in zwart paars..

Blauwe vloerbedeking..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:22
Breg
Breg is offline
ik ga binnenkort mn kamer veranderen (waarschijnlijk dan, ik moet alleen nog iemand vinden die kan behangen). En dan wil ik de muren lichtgroen enlichtblauw , dan heb ik nog een houten bed met té veel kussentjes en een paarse klamboe, een houten bureau, een houten kledingkast en een houten boekenkast . Maar het is de bedoeling dat die kasten ook rood en/of paars worden, alleen wordt het dan een beetje druk, want ik heb een nogal hele kleine kamer van ±10-11 m2
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:47
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
want ik heb een nogal hele kleine kamer van ±10-11 m2 [/B]
goh heb jij ook al zo'n ieniemienie kamertje? me too, mijn kamer is 3m bij 2m nog wat......echt heel ieniemienie maar k kan dus ook niet veel veranderen want ik heb een hele grote kast en tja die verplaats je niet ff en een andere kast krijg ik nie en aangezien ik nogal veel spulletjes heb...moet ik het er maar mee doen, maar gelukkig vinden de meeste mensen mijn kamertje wel gezelli
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:35
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Me kamer heeft nu nog oranje-geel achtige muren en kheb blauwe vloerbedekking.. Maar ik ga het veranderen ... Ik ga 2 muren lichtblauw verven en de andere 2 muren ga ik iets donkerder doen .... en dan ga ik op 1 muur in het zilver -< tenminste ik denk dat het die kleur wordt : "Don't dream your live, leave your dream" dat schilderde (me ex dan in cooluh letters) Krijg ik een 2 persoonsbedje en me bureau ga ik dan verven iets van zilver denk ik... En op een stuk muur ga ik allemaal (stukken) spiegel plakken/vastmaken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:33
punkyfish
punkyfish is offline
ik verveel me, dus dan ga ik nou mijn kamer maar es beschrijven... ofzo

je komt binnen, pampampampam, door een witte deur met aan de ene kant tekeningen van mijn neefjes en op de andere kant een poster van een jongetje en een meisje en een roos, heel lief. dan zie je een kast, met 8 vakken met allemaal zooi erin. je kijkt naar rechts en je ziet een bed, MIJN BED met daarboven 6 planken waarvan 4 planken vol zijn gezet met fotolijstjes . tegen mijn bed aan staat mijn bureau, nja, als het goed is. die is namelijk helemaal bedekt met papier en zooi en vanalles. mijn vriend toen ik laatst mijn bureau had opgeruimd: 'heb jij een bureaustoel?' ... achter het bureau 2 ramen met uitzicht op de tuin, jeej! daarnaast een klerenkast en daarnaast een of andere kast waar vanalles in ligt, van koffie en douchegel tot carnavalskleren en plakboeken. heel fijn altijd als iemand iets uit die kast moet hebben en ik lig net te slapen daarnaast staat dan nog een stoel en dan ben je weer bij mijn deur... verder is elke vorm van meubilair bedekt met een laag papier, stof of kleren. leuk he.

en nou moet ik dus mijn kamer op gaan ruimen

kleurtjes zijn trouwens wit en blauw, maar ik wil het rozerood-van-de-hema met paars. probleem: ik mag het niet verven... zucht.
Oud 06-04-2002, 15:47
Verwijderd
Men kamer is geel met groen...
Ik heb één muur, en daar isset het behang is gedeeltelijk groen en geel....het loopt zeg maar zow \ /
Verder hebbik een rekkie met plantjes en kaarsjes derop (jaja de plantjes zijn altijd halluf dood omdat ik ze vergeet water te geven )
Ik heb posters hange van kane *shock*
Wil posters van Silverchair en WT hebben..maja moeiluk aan te komen *voor tips, meel me ff
Op men vensterbank staan vaasjes en kaarsjes enzow..
Verder hebbik erin staan: een wit bed, wit bureau, grote klerenkast met mega spiegel, computermeubel en stereo/tv meubel....
Ik heb op men deur zown plastic geval hangen met vakkies erin, met kaartjes, fotoows en bloemetjes en mini dingetjes derin...
Men vloer is geel met glittertjeeezzz en ik heb een rolgordijntje met vage figuurtjes, ook geel/groen/van alles...
Da wast wel weer gloof ik...men kamer is een beetje volgepropt maar wel gezellie
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:06
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Wil posters van Silverchair en WT hebben..maja moeiluk aan te komen *voor tips, meel me ff
http://www.large.nl
Oud 06-04-2002, 16:44
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

woeiiiiiiii wat heb jij een megavette kamer(het hoekje in ieder geval echt helemaal geweldiggggggggggg
mijn kamer is beetjuh saai, ik wilde hem eigenlijk paars met rood, maarja, me ouders he niet dat zemoelijk zijn ofzo, maar daarmee dus wel
nu heb ik lichtblauw met wat donkerdeblauw eronder, een band met sterren enzo, een blauw tafel met een yin-yang teken erop geschilderd, 2 nachtkastjes, een met chinese tekens erop geverfd, een bed, boring maar wel relax, een buro, ook boring, maar kaarsjes en foto's doen wonderen een zilver gespoten stoel met blauwe kussens, en nog 2poeven, jaja, me kamer is gaar, maarja, toch wel oke
sorry, heb geen foto;s!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:49
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
In één woord kan ik zeggen dat het een ZOOI is dat kan meneertje feary beamen. wel gezellig enzo maar mja veel mensen die zien niet de gezelligheid van een rommel-kamer.
gezellig, gezellig?!
Man, ik ga bijna elke keer op me bek alsk je kamer binnen huppel
Oud 06-04-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:

http://www.large.nl
thanx maar daar hebben ze alleen cds van ze...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:35
June bug
June bug is offline
Ik heb 2 roze en 2 rode muren, gouden plinten en deurposten, en donkerblauw/paars-achtige vloerbedekking. Paars/bordeau-rode rolgordijn met gouden fliebertjes erover, en paarsige gordijnen met gouden gloed. Voor de rest, klamboe over me bed, en veel oosterse dingetjes. Spiegel met gouden lijst, en Kurt Cobain poster in gouden lijst. Wil nog wel een x een fotow maken, maar heb geen scanner dus
Oud 07-04-2002, 20:48
roosjes
roosjes is offline
mijn kamertje is beetje strijl van torenkamertje van zon prinsesje dat wacht op der redder blablabla, nah iig zown bed met van die zwarte spijlen (jah zown sm-bed!) vorger hing er ook een hmel boven maar die anar beneden gevallen (oei) en onsd huis is heel oud dus overal houten balken en voor het raam (glas-in-lood, oeoooeeehhh) hangt een drapperie van wit kantachtig spul, en boven mun wastafel, nasst/boven mun spigel allemaal drapperien van tulle en bloemen en aan de balken ehbbika llemaal van die elfen-bloemen slkingers gehangen en 's avonds mun kaarstjes aan, is net echt! (verder 2 fantasy posters, 1 escher, paar loesjes en een poster van cof en hooooop knpsles aan de uur)
Oud 07-04-2002, 21:54
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
thanx maar daar hebben ze alleen cds van ze...
nee hoor, probeer eens bij de posters te kijken
Oud 08-04-2002, 13:21
vixen
vixen is offline
k heb n heeewe kleine kamer, helemaal vol met spulletjes. muren zijn soort van geel-achtig, dr hangen wel beetje posters, en aan een muur allemaal kaarten en foto's. Dr staat een kast en daarnaast een spiegel, en mn bed. Aan de kleinste muur hangen flyers van doornroosjes en kaartjes van concerten uit roosje en van jungle enso.

vage beschrijving van mn kamur...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:42
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
klein en stoffig met een wit bed met van die spijlen, bordeaux vloerbedekking en gordijnen, veel buddha`s en andere beelden en aardig wat kaarsen op standaards en troepjes. en een zooi schoolboeken onder me bed
Oud 08-04-2002, 19:40
maudje
maudje is offline
http://www.endoria.net/upload/index.php/1174114461
http://www.endoria.net/upload/index.php/1880381281
http://www.endoria.net/upload/index.php/2581075301
http://www.endoria.net/upload/index.php/1248322472

Zo was het een tijdje geleden ik heb nu de hele boel een beetje omgegooid en het ziet er weer totaal anders uit.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:41
de
de is offline
minimalistisch
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:19
Verwijderd
ik heb vier grote ramen zodat ik uitzicht heb op de wei enzo en mijn kamer is helemaal lichtblauw, en ehm nu nog netjes want hij is vanmorge schoongemaakt... maar het zal nie zo lang dure voordat het hier weer een teringtroep is

oh en ik heb een stuk of 30 bekers (gewonne met paardrijde) hierzo op boordjes staan, een tv en een computer, nog een radioding. en eehm het bed van me zus gejat nu heb ik hetzelfde bed als mijn lief... en ehm er zijn hier nog een klein zooitje foto's van mij en me paard en ehm van onze hond en kat en tsja van ik toen ik bruidsmeisje was...en ja dat was het wel hoor...

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:21
maudje
maudje is offline
Citaat:
de schreef:
minimalistisch
Of gewoon opgeruimd. Voor een enkel keertje dan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:27
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Ik heb een soort prinsessenkamer. redelijk groot 18m2
al vind ik het nooit gezellig genoeg.
ik heb een grote inloopkast die kan je ook inlopen vanuit m'n broertjeskamer.
en daar heb je een deur in en dan loop je de badkamer in die ik samen met m'n zus deel. ik heb wel een fijne kamer vind ik.
vooral m'n hemelbed vind ik leuk met m'n lila paarse klamboe erboven, met kerstverlichting eromheen.
ik heb rood met roze muren en een roomkleurige vloerbedekking
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 22:05
Amuwébee
Amuwébee is offline
kzou et nie echt weten het is wel donker geschildert en er ligt veel brol op de grond maar ik kom er alleen maar om te slapen de gordijnen zijn ook altijd dicht en ik weet de licht schakelaar niet zijn dus ja,hij is nogal donker
Oud 09-04-2002, 13:29
SuperS
SuperS is offline
mijn kamer is saai 'k ben er ook alleen maar om te slape enzo en 't is er altijd koud vind ik niet erg maar m'n lief wel...
en jah m'n bureau is daar altijd 'n rommel want daar drop ik alles wat in de weg ligt... en euhm dat was 't wel zo'n beetje geloof ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten