ik zou niet drukken als ik jou was
en als je make up draagt op je ogen, zoals mascara, of iets, kan het zijn dat je daar niet goed tegen kan, dus probeer dan een ander merk, en als je geen make up draagt.. mayb is je oog gwn geirriteerd, en t zal morgen wel over zijn, en zo niet..zou ik ff naar dokter gaan?
Ontstoken, hooikoorts, irritatie, op je hand geslapen (euh dat heb ik soms dus, dan ligt ik met mijn gezicht op mijn hand en dan prikt er een knokkel in mijn oog )...
Afblijven en even geen make-up/zalfjes/smeersels vandaag of zolang als dat het duurt.
oh, ik heb dat ook al een hele tijd, al een half jaar ofzo. mijn ogen branden, en prikken, en ik heb continu hoofdpijn achter mijn ogen. misschien toch ook maar eens naar de dokter gaan, misschien zit er wel een tumor van hier tot tokio en weer terug...
ff kijken/ogen laten testen bij de opticien, kijken wat ze daar zeggen, had'k ook, pijn achter in m'n oog, later vlekken voor m'n ogen (alsof je in de zon had gekeken),nog later knallende koppijn. bleek dat'k
??bijziend?? was, 'khad een lees bril nodig om m'n ogen een beetje te ontspannen
Deliveran委 schreef op 29-03-2004 @ 18:19 : Mja ik ga morgen naar de dokter, want mn oog is nu bijna helemaal rood. En ik heb al 3 dagen vreselijke hoofdpijn, achter mn oog.
En? Wat is er uit gekomen?