Oud 07-04-2004, 21:39
HmmIk
HmmIk is offline
Als mijn vriend aan mijn tepels zit vink dit een heel erg fijn gevoel. Maar als hij te lan doorgaat.. dan gaat t op n gegeven moment gewoon echt pijn doen, en moet ik gewoon zijn hand verplaatsen.. terwijl hij gewoon niet wild doet ofzo. De dag erna heb ik soms ruwheid of soms zelfs korstjes rond mijn tepel. Hebben meer mensen hier last van?? Kvin t echt heeel erg vaag
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:44
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik heb dit zelf niet maar misschien doet je vriend iets te ruw?? vraag of hij wat rustiger aan wil doen, ook dan kan het heel lekker zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:39
Verwijderd
Ja dat herken ik

Bij m'n ex had ik dat heel vaak, naja hij deed ook niet supervoorzichtig maar het was niet dat hij erin kneep ofzo.
Maar soms had ik dan echt nog een week pijn ervan.

Anders kun je aan je vriendje vragen of hij nog véél voorzichtiger wil zijn en als dat niet helpt dan kan hij beter z'n tong gebruiken dan z'n handen zeg maar. Dan doet het tenminste helemaal geen pijn.

Maarja ik heb het dus ook en het is heel vervelend.. ook als ik bijv. gewoon tegen hem aan lig en we dan langs elkaar bewegen doet het ook al pijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:50
HmmIk
HmmIk is offline
Nou dat heb ik dus ook jah. Bij het minste of geringste kan 't alweer pijn gaan doen!! En wild doettie eigenlijk helemaal niet dan. Ook alssie heel rustig doet.. op 't begin ist fijn, maar dan na n tijdje doet t pijn. En ik heb er idd weleens langer last van gehad dan 1 dag ofzo. Soms deed t daarna zelfs pijn als ik m'n BH aan deed !! Echt 'n oplossing zal dr nie voor zijn he! En met de tong doettie ook wel.. maar dat vink minder fijn opzich hihihi
Mwahhh we proberen wel wat, kheb al is ze hand weggeduwd dus hij weet 't wel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:26
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nooit klachten over gehad. Vaak eerder verzoekjes dat ik wat ruwer mag zijn. Misschien weet ik wanneer ik verder moet gaan? Want ik hou zelf ervan om af te wisselen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten