Oud 29-03-2004, 19:56
D@mien
D@mien is offline
Deze game is net uit en is het vervolg op de anime .hack//SIGN.

Ik ben helemaal weg van het spel...de gameplay is werkelijk super. Na de enorme domper van Crystal Cronicles zat ik echt op zo'n heersende game te wachten...
Bij de game zit ook .hack//Liminality OVA1 (De OVA van .hack//SIGN die tegelijkertijd met de games afspeeld.) En deze is natuurlijk ook in et Japans te kijken met subs. (De game moet je eerst uitspelen om daarvan de japse versie te krijgen)
Voor de mensen die op grafics geilen: grafisch is et wel mooi, maar niets revolutionairs..

Ook als je de Anime neit gezien hebt is het spel een aanrader. Je snapt het heel misschien niet 100%...

Heeft iemand dit spel? Wat vinden jullie ervan?
Oud 29-03-2004, 20:13
Verwijderd
Ik zag het vandaag staan voor €45,=. Maar ik heb het toch niet gedaan.Ik had namelijk gehoord dat het wel een erg goed spel is, maar dat het niet erg lang zou zijn (voor RPG begrippen). En vooral het feit dat je 4 keer het spel moet kopen om het helemaal uit te spelen en het daardoor vrij veel kost en je ook nog eens moet wachten tot alle vier de delen uit zijn en je dus nagelbijtend zit te wachten op de volgende game om te weten hoe het verder gaat sla ik maar af.

Misschien dat ik hem eind dit jaar koop als allevier de games uit zijn (hopelijk in een box of anders los tegen reductie).
In plaats daarvan heb ik maar eindelijk eens FFX-2 gehaald
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:19
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 29-03-2004 @ 21:13:
Misschien dat ik hem eind dit jaar koop als allevier de games uit zijn (hopelijk in een box of anders los tegen reductie).
In plaats daarvan heb ik maar eindelijk eens FFX-2 gehaald
FFX-2 is ook zeker geen miskoop.

Je kan idd w88 tot ie goedkoper is...maar mensen zoals ik w88 al ruim een jaar op dit spel....en als die dan uit is...ja...
Oud 29-03-2004, 21:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ga hem meteen kopen zodra ik een paar van mn oude spellen heb verkocht .
Oud 31-03-2004, 19:21
Cloud
Cloud is offline
Ik zat er ook al aan te denken om hem te halen, zon gesimuleerde MMORPG kan niet echt fout zijn, ik las ook dat de npc 10 verschillende zinnen hebben (FFX-2 hebben ze er ong. 3) dus das ook wel impressive. alleen wel naaien van die 4 delen ja...
Oud 31-03-2004, 20:27
Rareware
Rareware is offline
Ik heb de game vandaag ook gekocht, ik ben nu net een uur aan het spelen (heb eerst de dvd gekeken.) en ik moet zeggen dat het wel heel knap gedaan is hoe ze een MMORPG hebben nagebootst. Sommige dingen komen mij zelfs bekent voor.
En het is weer eens wat anders dan turn based. Ik weet nog niet of ik alle 4 delen ga kopen, omdat ik gehoord heb dat het na deel 2 echt saai wordt, de gameplay wel te verstaan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:26
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rareware schreef op 31-03-2004 @ 21:27 :
Ik heb de game vandaag ook gekocht, ik ben nu net een uur aan het spelen (heb eerst de dvd gekeken.) en ik moet zeggen dat het wel heel knap gedaan is hoe ze een MMORPG hebben nagebootst. Sommige dingen komen mij zelfs bekent voor.
En het is weer eens wat anders dan turn based. Ik weet nog niet of ik alle 4 delen ga kopen, omdat ik gehoord heb dat het na deel 2 echt saai wordt, de gameplay wel te verstaan.
De gameplay blijft etzelfde ja....het verhaal gaat verder...en na et 2e deel kan de gameplay je de keel uithangen...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten