![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711685
Zo begon mijn verhaal... Uiteindelijk kwam het weer goed, maar..... We zijn nu zoveel tijd verder en het gaat nog steeds door zoals toen. Ik krijg nog steeds verhalen over M en SW te horen. Ik kan er wel met haar over praten maar steeds opnieuw komt ze na een tijdje met verhalen aanzetten. Ik heb nu vandaag besloten om haar te blokken op msn en echt is een paar dagen niks meer van me te laten horen. Om daarna in een mail ofzo mijn gevoel en mijn beslissing om haar te blokken te verklaren. Mijn vraag aan jullie: Doe ik hier goed aan? Wat als ze dan nadien echt nix meer van me moet weten? dan stort mijn wereldje in.... ![]() Ben bang om M te verliezen want ik zie da meisje nog steeds doodgraag. ![]() Lieve groetjes Magicflower P.S. Ik weet dat mijn verhaal toen door sommige niet echt serieus genomen werd maar ik zou dat verhaal echt niet opnieuw boven halen na zoveel tijd als het niet serieus was. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga toch maar ff mijn gevoel mailen. reactie = posi = des te beter reactie = nega = ik tenminste mijn verhaal kwijt. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
(vervolgje)lentetuin princessummer | 5 | 21-05-2004 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal in constructie] Destroyed Earth will survive Snakeboy | 4 | 15-01-2004 16:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika uitgelegd damaetas | 34 | 25-07-2002 20:50 |