Oud 01-05-2002, 12:04
flappieman
flappieman is offline
Ik heb helmaal geen zelfvertrouwen de laatste tijd. Ik ben de hele tijd onzeker.Overal word ik uitgelachen en vraag ik help!!! weet iemand hier hoe ik mijn zelfvertrouwen terug kan krijgen, heeft iemand tips ofzow!! alvast bedankt en nu niet meteen uitlachen he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 18:27
ekki
ekki is offline
Dit is meer een bericht voor psychologie, ik denk dat men daar beter antwoord op deze vraag kan geven.

L&G --> Psychologie
Oud 01-05-2002, 18:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
flappieman schreef:
Ik heb helmaal geen zelfvertrouwen de laatste tijd. Ik ben de hele tijd onzeker.Overal word ik uitgelachen en vraag ik help!!! weet iemand hier hoe ik mijn zelfvertrouwen terug kan krijgen, heeft iemand tips ofzow!! alvast bedankt en nu niet meteen uitlachen he
Kun je me vertellen waarom je eigenlijk uitgelachen wordt?
Als je wordt uitgelachen vanwege je uiterlijk moet je je daar maar niets van aantrekken. Uiterlijk zegt ook niet altijd alles. Vaak is het innerlijk van iemand, dus hoe iemand als persoon in het algemeen is, veel belangrijker dan het uiterlijk van zo'n persoon. Indien je er met mij over wilt praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 01-05-2002, 19:31
Verwijderd
Vaak zit het in de uitstraling

*leest De juiste lichaamstaal - Guenther Rebel*

Zeer leerzaam maar goed, om de vraag van Mathfreak te herhalen: waarom word je uitgelachen?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:38
flappieman
flappieman is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Kun je me vertellen waarom je eigenlijk uitgelachen wordt?
Als je wordt uitgelachen vanwege je uiterlijk moet je je daar maar niets van aantrekken. Uiterlijk zegt ook niet altijd alles. Vaak is het innerlijk van iemand, dus hoe iemand als persoon in het algemeen is, veel belangrijker dan het uiterlijk van zo'n persoon. Indien je er met mij over wilt praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
ik weet niet waarom ik uitgelachen word.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:49
Kat
Kat is offline
Kijk niet alleen naar wat verkeerd is gegaan, daar kan je achteraf wel over gaan kniezen, maar daar heb je niet zoveel meer aan. Je kan proeberen om het de volgedne keer anders te doen. Hou eens bij wat je allemaal goed gedaan hebt per dag. Das meer dan je denkt.
Als er mensen zijn die je uitlachen, nouwja, das jammer, maar er zijn ook mensen die je niet uitlachen, die je respecteren zoals je bent. Je kan niet iedereen aardig vinden, en je kan ook niet door iedereen aardig gevonden worden.
Sterkte
Oud 01-05-2002, 22:18
zonneschijn
zonneschijn is offline
tips kan ik je niet geven, ik voel het namelijk zelf ook zo, maar probeer eens na te gaan of andere mensen echt negatief over je denken, en of ze je wel echt uitlachen. zijn ze niet gewoon jaloers op jou om iets wat jou speciaal maakt.
maar denk in ieder geval niet dat de mensen op psychologie je ook uitlachen, de meeste gaan namelijk heel serieus om met de topics die hier geplaatst worden. en vooral omdat vele zich in jou problemen herkennen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:42
Verwijderd
Je moet proberen een "beetje met je neus in de lucht te lopen". Als je je zo gedraagd heb je een betere uitstraling (met je rug bol, hoofd naar beneden) en zie je de wereld al een beetje kleuriger.
Probeer je te focussen op de goede dingen die je doet!

Love, Lis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten