Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne, 'niet mogen', en anders wat? krijgt-ie huisarrest van je? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
kijk, hij heeft nu eenmaal met jou, en hij heeft voor jou gekozen, ook al kun je geen vastigheid bieden (maar misschien wil hij dat juist wel helemaal niet!! dat kun je toch wel van hem inschatten?), dus hij zal echt niet zomaar met haar in hetzelfde bed duiken. maar als jullie nog niet zo lang met elkaar hebben, snap ik je gevoel wel. vertrouwen moet groeien, dat is er niet zomaar. (ik vind het wel lastig om me in je te verplaatsen want ik ben zelf nog nooit jaloers op m'n vriendjes geweest)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hoort idd weleens van die verhalen dat mensen bij anderen in bed slapen, ookal hebben ze een relatie. Zoiets is natuurlijk niet te controleren maar ik zou het wel belachelijk vinden als dat zou gebeuren. En idd je kunt de ander niet gaan verbieden om bij iemand te blijven slapen, dat werkt uiteindelijk averechts in je relatie. Er moet wel een bepaalde mate van vrijheid zijn denk ik. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #115 Verwijderd | 500 | 22-02-2011 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik hier mee moet. Mensch | 3 | 19-02-2011 21:54 | |
Liefde & Relatie |
Vriend slaapt bij goede vriendin... *carmen* | 63 | 26-09-2005 23:52 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen?¿? Punkygirl | 38 | 22-09-2003 05:52 |