Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent een beeb En een chocoladereep Ik woonde met jou in een gebouw En dat is waarom ik nu zo rouw Een gordijn van wranglerbroek En een spijkerlampje in de hoek Voor haas drie keer bellen In een altohuis vol tuttebellen Een fantapetplasfles op de grond En nu snoer ik mezelf de mond Doei beeb (f) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfff elke paar maanden denk ik er wel weer anders over. Wat ik iig zeker wil is gecremeerd worden, in mijn witte bruidsjurk, witte lingerie en geen sokken of schoenen, nix in mijn haren, al me piercings en sieraden af, op een zilvere kruisje om me nek na.
Paar sieraden gaan naar goede vrienden/innen en naar me vriend. Ik laat na me dood me ouders en me vriend bepalen of er iets word gedoneert. Hoewel ik daar nog over twijfel ivm geloof enzo. Ik ben bang dat ik dan niet doorga naar mijn volgende leven, maarja dat is weer iets voor filosofie. Verder veel witte bloemen en muziek, ik weet nog niet welke nummers. En waar ik uitgestrooid word weet ik ook nog niet.
|
![]() |
Ritsel m'n organen maar voor donatie en gebruik de rest als voer voor hongerige negers in Afrika of als lustobject voor een necrofiel. Wegrotten doe ik toch wel.
De rest drinkt maar een pilsje op mij. Als nabestaanden het ooit in hun hoofd halen een kerkmis aan me op te dragen hoop ik dat ze per direct kanker krijgen.
|
-zwarte lakkist met rode zijde bekleding
-kwil zelf in een hele mooie prinsesjesjurk maar dan wel in het zwart met knalrode lippenstift. -geen auto maar een koets en anders een mini van -muziek; iets van Life of Agony *spel je zo toch*, een stukje takkeherrie van dimmu borgir/fear factory/soulfly of slayer, iets van radiohead, en dat nummer van queen wat ze in de felixkattenbrokreclame hebben
|
![]() |
lala ik heb waarschijnlijk een afwijking maar ik heb al jaren een draaiboek liggen wat om de zoveel tijd ge-update word. blote voetjes, mooie jurk (die ik normaal nooit draag dus wordt schok) en heel veel gekleurde bloemen. geen toespraken of shit, alleen voordat ik t graf in ga, dan krijgt iedereen een glas champagne en dan moet mijn kleine zusje zeggen "ode aan de dode, proost" (dat weet je ze al) en nog meer van dat soort onzin maar ik zal je er verder niet mee vervelen. t moet overigens wel mooi weer zijn, anders leggen ze maar in een vrieskist tot de zomer. mooi feestje buiten daarna
ik wil overigens wel een ceremonie in een kerk. maar zonder godsgezeik want ik ben atheist in hart en nieren. maar ik vind t in een kerk veeeeel mooier
|
Ik wil graag een witte begrafenis. Witte volgauto's, witte kist, witte linnen kleren, blote voeten. Rouwkaarten helemaal wit, zonder zwart randje.
Bij binnenkomst in de zaal wil ik whenever god shines his light on me van van morisson . Niet omdat ik gelovig ben, maar omdat het zo ook was op de begrafenis van mijn oma en het een heel mooi hoopvol liedje is. Daarna hoop ik dat er mensen zijn die iets leuks over mij willen zeggen. Dan colorblind van de counting crows . Misschien ook nog een zelf geschreven stukje, dat dan voorgelezen wordt, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Als iedereen dan uit de zaal vertrekt en een bloem naar keuze, die het beste hun beeld van mij weergeeft neerleggen op/naast de kist I will remember you van Sarah Maclachlan . Dan voor iedereen tompoucen van de hema en capuccino. Want dat zijn echt twee grote liefdes in mijn leven. Ondertussen lig ik lekker te verbranden en het ideaal zou zijn als ik daarna ook nog diezelfde middag verstrooid zou worden over de zee. Met mijn beste vrienden en familieleden dan op een boot en tijdens het uitsrooien wil ik big blue sea van bob schneider horen. En 's avonds een mooi tuinfeest (voor als het mooi weer is, wil soweiso het liefst in de zomer begraven worden).
|
Lekker simpel. Ik heb geen zin om mijn omgeving met extra kosten op te zadelen. En ik wil niet dat iemand tears in heaven gaat lopen pingelen op een gitaar ofzo (ik vind het wel een best nummer, maar op een begrafenis is zo uitgekauwd!).
Verder wil ik dat mensen mij proberen te waarderen om hoe ik was in leven en niet rouwen omdat ze mij kwijt zijn (als mensen daarom kunnen rouwen teminste ![]() Oh ja, ik wil gecremeerd worden ipv begraven.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
al is het de josti band, er speelt sowieso een band op mijn begrafenis ![]() (waarom haal ik de woorden verjaardag en begrafenis toch altijd door elkaar trouwens?) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker rebelleren en provoceren als een 13 jarige, dan word je wel serieus genomen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaar dat ik zeg live muziek en lekker feesten |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||