Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken het gevoel ja, het is uit, de jaloezie en de liefde blijft nog een beetje. Het moment dat je hem ineens met een ander ziet lopen, een bliksem in je maag. Ik ken het gevoel heel goed, je weet dat je de ander niet terug wilt, maar hij blijft toch nog een beetje bij je "horen"zo is het gewoon en zo zal het voorlopig ook blijven. Gelukkig is dit gevoel al een tijdje voorbij bij mij, ik zou m voor geen goud terug willen (niet dat ik dat toen wel wou) en het doet me niks meer als ik m met een ander zie.
Het gevoel van liefde heb ik ook nog even gehouden, ondanks dat ik t zelf uitgemaakt had. Maar als je dan bij jezelf nagaat wat je mist.....niet hem opzich, misschien de liefde, misschien de knuffel, je weet het niet. Trouwens als je echt niks meer met je vriendin wilt, maar je blijft bij haar komen, afspreken dat je haar belt als je met iemand anders op stap geweest bent, vind je het dan gek dat ze nog hoop houdt? Sorry maar ik vind dat niet kunnen. Jij zit haar lekker hoop te geven terwijl je zegt dat je haar niet terug wilt. Misschien voel jij het niet zo omdat je nog wel af en toe bij haar wilt zijn, maar tis erg frustrerend om iemand om je heen te hebben waar je nog zoveel van houdt, maar die j niet terug wilt (tenminste, dat zeg je) Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 08:32. |
![]() |
|
![]() |
Heb dat zelf ook min of meer. Met je verstand weet je wel dat het beter is als het uit is maar dat betekent niet dat je gevoel ook ineens omgeslagen is.
Ik heb ook tien maanden iets gehad met een jongen. Het is goed dat het uit is, maar als ik hem nu met een ander zie zoenen heb ik toch zoiets van 'grmbl'. Klein beetje maar hoor, maar toch. Het wordt als het goed is vanzelf minder. Als je jezelf toestaat dat even niet leuk te vinden is er op zich niks aan de hand. Zo raar is het denk ik niet. Tenzij je diep van binnen het gevoel hebt dat het nog goed gaat komen oid. Dan is het natuurlijk veel gecompliceerder. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
intelligentie invloed op relatie ? emi | 104 | 30-07-2003 15:40 | |
Liefde & Relatie |