Oud 05-05-2002, 21:08
Calvin
Calvin is offline
Aantal weken geleden uitgemaakt met mn vriendin.
Zij heel verdrietig (verschrikkelijk om mee te maken, je weet dat afstand nemen het beste is, maar het is onmogelijk voor me om afstand te nemen van iemand waarvan ik nog altijd hou), zij blijft hopen, jij weet dat het niet meer goed kan komen, zo voelt het tenminste, en gevoel schijnt nog altijd beste raadgever te zijn (jaja, en dit voor een man he ).

Nu ga je een keer uit met een ander, je mist natuurlijk het vertrouwen en de vanzelfsprekendheid die je gewend was. Zij blijft wakker totdat je thuiskomt (je had beloofd een smsje te sturen als je weer thuis was); op t moment dat je het smsje verstuurde gaat de telefoon (half vijf 's nachts); doodsbang dat ik iets met de andere vrouw had gedaan (niet het geval, gedachten waren te vertroebeld), en dan 2 uur praten, heel gezellig, heel leuk. Laatst weer bij haar thuis; heel gezellig weer, maar net niet dat wat je mist.

Vanavond gaat zij naar een jongen/man, niet voor de 1e keer. Merk irritatie bij mezelf. Ze zegt, en ik weet dat ik haar kan geloven, dat het gewone vriend is. Ik blijft geirriteerd. Ik weet dat ik haar niet terugwil.

Herkenbaar voor iemand? Doorgaans had ik niet zo'n moeite afscheid te nemen van een vriendin (als ik het uitmaakte). Nu dus wel. Vind haar nog altijd aantrekkelijk en lief, ze is goudeerlijk (houden we van). Heel fout, maar toen ze bij me was in mn huisje en in bed in slaap was gevallen kon ik ergens d gevoelens van liefde bij mezelf weer terugvinden.

Weet eigenlijk niet precies meer waarom ik dit schrijf, euhmm.. o ja, of het herkenbaar was voor iemand. Dat was het.
En nu weer snel naar t centrum voor t grachtenconcert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 21:12
Verwijderd
Wrom heb je het eigenlijk uitgemaakt dan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:12
maksietje
maksietje is offline
Hoe lang heb je iets met haar gehad??

Als je namelijk een hele tijd iets met iemand heb gehad, heb je ook weer tijd nodig om daar weer van te herstellen... jaloezie hou je dan ook nog eventjes...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:09
highlight
highlight is offline
Citaat:
maksietje schreef:
Hoe lang heb je iets met haar gehad??

Als je namelijk een hele tijd iets met iemand heb gehad, heb je ook weer tijd nodig om daar weer van te herstellen... jaloezie hou je dan ook nog eventjes...
ja, denk ik ook ja..
Oud 06-05-2002, 07:48
miro
miro is offline
Ik ken het gevoel ja, het is uit, de jaloezie en de liefde blijft nog een beetje. Het moment dat je hem ineens met een ander ziet lopen, een bliksem in je maag. Ik ken het gevoel heel goed, je weet dat je de ander niet terug wilt, maar hij blijft toch nog een beetje bij je "horen"zo is het gewoon en zo zal het voorlopig ook blijven. Gelukkig is dit gevoel al een tijdje voorbij bij mij, ik zou m voor geen goud terug willen (niet dat ik dat toen wel wou) en het doet me niks meer als ik m met een ander zie.

Het gevoel van liefde heb ik ook nog even gehouden, ondanks dat ik t zelf uitgemaakt had. Maar als je dan bij jezelf nagaat wat je mist.....niet hem opzich, misschien de liefde, misschien de knuffel, je weet het niet.

Trouwens als je echt niks meer met je vriendin wilt, maar je blijft bij haar komen, afspreken dat je haar belt als je met iemand anders op stap geweest bent, vind je het dan gek dat ze nog hoop houdt? Sorry maar ik vind dat niet kunnen. Jij zit haar lekker hoop te geven terwijl je zegt dat je haar niet terug wilt. Misschien voel jij het niet zo omdat je nog wel af en toe bij haar wilt zijn, maar tis erg frustrerend om iemand om je heen te hebben waar je nog zoveel van houdt, maar die j niet terug wilt (tenminste, dat zeg je)

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Heb dat zelf ook min of meer. Met je verstand weet je wel dat het beter is als het uit is maar dat betekent niet dat je gevoel ook ineens omgeslagen is.
Ik heb ook tien maanden iets gehad met een jongen. Het is goed dat het uit is, maar als ik hem nu met een ander zie zoenen heb ik toch zoiets van 'grmbl'. Klein beetje maar hoor, maar toch.
Het wordt als het goed is vanzelf minder. Als je jezelf toestaat dat even niet leuk te vinden is er op zich niks aan de hand. Zo raar is het denk ik niet.
Tenzij je diep van binnen het gevoel hebt dat het nog goed gaat komen oid. Dan is het natuurlijk veel gecompliceerder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten