Oud 13-05-2004, 02:31
Ghost
Ghost is offline
Zou het niet handig zijn als je bij de toppost lijst ook kon sorteren op het aantal geplaatste post van de afgelopen week? Nu staat dat er zo onhandig achter.. (+130) Als je kunt sorteren kun je snel zien wie het meeste gespamt heeft de afgelopen week.

kan het niet/ is het een jostivraag/ of wat anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 09:18
Verwijderd
Opzich best mogelijk. Alleen snap ik niet waar je behoefte vandaan komt om zoiets te weten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 13-05-2004 @ 10:18 :
Opzich best mogelijk. Alleen snap ik niet waar je behoefte vandaan komt om zoiets te weten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:54
Verwijderd
Als het niet veel werk is zou ik het ook graag hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:58
Verwijderd
Gaan mensen weer spammen om in die lijst te komen, lijkt me niet zo'n geweldig plan...zeker niet omdat het al zo overdruk is op het forum op het moment...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 16:58 :
Gaan mensen weer spammen om in die lijst te komen, lijkt me niet zo'n geweldig plan...zeker niet omdat het al zo overdruk is op het forum op het moment...
die mensen spammen nu toch al om zo hoog mogelijk in de topposts te komen? Bovendien, om het goed te doen zou je werkelijk uren nutteloos moeten spammen, dat vindt niemand leuk.

Sorry, maar ik vind dit echt een slecht argument, dan kun je beter de topposts helemaal afschaffen, en ook de mogelijkheid om te zien hoeveel berichten iemand heeft gepost. En spammen gebeurt toch wel. Als je dat niet wil hebben kun je onzin beter sluiten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 20-05-2004 @ 13:35 :
die mensen spammen nu toch al om zo hoog mogelijk in de topposts te komen? Bovendien, om het goed te doen zou je werkelijk uren nutteloos moeten spammen, dat vindt niemand leuk.
Vraag ik me af. (Dat is in mijn ogen nl al wat er het grootste deel van de dag op onzin gebeurd en toch is het daar over het algemeen erg druk. )

Citaat:
Sorry, maar ik vind dit echt een slecht argument, dan kun je beter de topposts helemaal afschaffen, en ook de mogelijkheid om te zien hoeveel berichten iemand heeft gepost. En spammen gebeurt toch wel. Als je dat niet wil hebben kun je onzin beter sluiten.
Ik ben niet de enige die daar over gaat, ik gaf gewoon mijn eigen mening.

Waarom denk je btw dat het postaantal al jaren niet meer onder de nicknames staat? Vroeger was dat wel het geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten