Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, Het is opzich nogal moeilijk om je beetje opweg te helpen als je geen richting geeft aan hoeveel jezelf kwijt zou willen per maand.
Chello: Chello Entry Deze is €22,95 per maand met een limiet van 500mb, want meer dan genoeg is als je alleen chat en info opzoekt. Zo hard gaat dat niet hoor aangezien je geen "extreme downloader" bent. @Home: @Home Basis €7 duurder dan die van Chello en totaal geen limiet qua downloaden. Zonnet: Zonnet Budget Het is wel ADSL maar dat is opzich niet erg en je hebt wel een limiet. Als je toevallig ergens leuk gaat wonen met mensen die je kent en ook geen internet hebben. Neem je een wat duurder abbonement en dan laat je het internet delen en iedereen een deel betalen. Dit zijn er eventjes 3 die ik in mijn tijd heb kunnen vinden. Hopelijk heb je der wat aan. Groeten, Ikkus Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 08:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze maand tot nu toe 500mb verbruikt. In het weekend en op werkdagen gebruik ik het internet niet thuis. Ik verwacht deze maand rond de 750mb uit te komen. Dit is dan puur en alleen surfen, geen downloads, geen gechat. Chatten zit rond de 10mb per maand ofzo volgens mij.. |
![]() |
|
Neem dan Zonnet ADSL, dat is wel 250MB limiet, je betaalt voor 100MB zo'n €1 extra, dus dat is vrij oke.
€15 per maand dus, modem en aansluitkosten zijn gratis. http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/budget/
||
Citaat:
1. Hij heeft wel een aansluiting en betaalt ook keurig zn KPN abonnement (terwijl die dus niet gebruikt wordt) 2. Hij heeft een telefoonstopcontact in de muur, maar de lijn is afgesloten... 3. Anders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |