Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vanwaar vind je het 'bullshit' dat de regering niet afdoende geld ter beschikking heeft? Ze kunnen het niet rukraak uitbesteden (je dient immers die 3% in je achterhoofd te houden welke de regering niet mag overschreiden). Wanneer ze juiste prioreiten stellen, kan het financieel toelaatbaar zijn meer in de ggz te investeren. Afgelopen dinsdag was ik in discussie met een dame uit de tweede kamer van GroenLinks. Zij beweerd dat bijvoorbeeld het aantal zittingen bij psychotherapie weer terug gedraait naar 90 zittingen kan en dat de eigenbijdrage van menschen met PGO tevens omlaag kan... Ze bracht het ietwat pathetisch, doch is het een zalig idee... ![]() Woensdag was eveneens de uitslag van het onderzoek naar 'opzeggingen thuiszorg', ik ben uitermate benieuwd wat voor acties er genomen worden....... Joyce. Politiek is een plastisch voorbeeld van de 'parafencultuur' ofwel; bureaucratie!
||
Citaat:
Dan zou je denken aan crisisopvang woongroepen?, ik denk dat je dan hetzelfde probleem tegen komt. Er is stomweg geen genoeg plaats (gemaakt).
||
Citaat:
In normale gevangenissen hebben ze 2!!!! tv's per cel. Dat is toch achterlijk?! Laat ze het maar verdienen om tv te kijken! De gevangenissen zijn nog veel te goed. Er zijn daklozen die zich expres op laten pakken, omdat ze t daar veel beter hebben. Als je die dingen nou allemaal afschrapt hou je op z'n minst honderden euro's over, die je dan weer bij Jeugdzorg in het potje kan stoppen voor extra mensen. Ik vind dat jongeren die zelfmoord plegen, omdat ze in een jeugdinrichting worden gestopt, omdat ze het geestelijk niet meer aan kunnen net iets erger dan een boef die zijn maat in de cel afmaakt, omdat ze lopen te bekvechten omdat ze geen tv's hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook moet je er rekening mee houden dat er maar een klein percentage van de "buitenlanders" werkloos is, net zoveel als het percentage Nederlanders. De buitenlanders betalen overigens ook net zoveel belasting..... als we al die 26.000 (en veeeeel meer) buitenlanders eruit zetten, hebben we ook geen belastinginkomsten meer, en waarom zo gemeen.... door deze buitenlanders eet jij met kerst bij de Chinees. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mij wel ![]() Buitenlanders zitten in het Verdonkhoekje...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maarja je kan het natuurlijk ook over allochtonen, idols, en het nieuwe olieprijzen hebben, waarvan 10 eurocent naar de jeugdzorg moet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mijn neef hebben ze zelfs Playstation in de gevangenissen...heeft hij gehoord/gezien/gelezen... Mogen die dan naar Jeugdzorg??? Ik heb Knevel op Zaterdag ook gezien, verschrikkelijk verhaal, werd er helemaal verdrietig van... Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 22:42. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Dat de overheid de eindverantwoordelijke is, is juist iets waar ik vind dat je het niet zomaar moet afschuiven. Kijk eerst wat er op microniveau fout gaat, anders ben je aan het dweilen met de kraan open. Citaat:
![]() Precies de essentie van mijn verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
Dat soort Nederlanders mogen ze van mij ook het land uit flikkeren. Is goed voor de te kortkoming aan huizen ![]()
|
![]() |
||||
Fade of Light kindly wrote;
Citaat:
![]() ...Overigens wordt er in mij wijze van zien eveneens veel geld afhandig gemaakt door de zogeheten 'parafencultuur', dit ter zijde... Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|