Oud 18-05-2002, 13:20
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
Mijn vorige relatie liep best lekker maar na een tijdje had ik X leren kennen. We hadden gezoend.
Na een lange tijd had mijn "ex" de relatie uitgemaakt en na een tijdje begon ik een nieuwe relatie.
Nu kwam ik X vorige weel per ongeluk tegen. We zagen elkaar en ik voelde heel raar. We hebben niet gezoend, maar het scheelde niet veel.
Op msn laat hij ook vaak merken dat hij me leuk vind. Ik hou heel veel van mijn vriend en ik weet niet wat ik moet doen. Ik denk niet dat het namelijk iets kan worden met X, maar ik vind hem zeker wel meer dan leuk. Ik denk nog vaak aan hem terug, want ik weet dat ik hem niet vaak zie.
Wat kan ik het beste doen, ik denk niet dat ik deze relatie wil stoppen voor X, maar ik denk gewoon dat ik verliefd aan het worden ben!
Oud 18-05-2002, 23:27
Verwijderd
[lulmodus] ik heb hetzelfde ooit gehad...
ik was met sam, en vóór sam was ik samen met joris, maar door omstandigheden ging dat uit (lang verhaal, heel boos om geweest). ik en joris werden terug close (zoals de tijd voor we vreejen, me beste vriendje), en ik kreeg het gevoel dat ik joris eigenlijk terugwou... terwijl ik sam eigenlijk dooooooooooodgraag zag en van z'n leven nooit kwijt wou... moeilijke situatie, maar meestal blijkt dan wel dat geen van die twee je ware is... [/lulmodus]

mijn raad: blijf gewoon bij je vriend en wacht af. wie weet wat brengt de toekomst...

*blue*

met sam heeft het alles samen twee maanden geduurd en aan joris heb ik eigenlijk niet meer gedacht sindsdien... heb m'n prins gevonden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:19
ChronoFlux
ChronoFlux is offline
Citaat:
a lovergirl schreef:
Mijn vorige relatie liep best lekker maar na een tijdje had ik X leren kennen. We hadden gezoend.
Na een lange tijd had mijn "ex" de relatie uitgemaakt en na een tijdje begon ik een nieuwe relatie.
Nu kwam ik X vorige weel per ongeluk tegen. We zagen elkaar en ik voelde heel raar. We hebben niet gezoend, maar het scheelde niet veel.
Op msn laat hij ook vaak merken dat hij me leuk vind. Ik hou heel veel van mijn vriend en ik weet niet wat ik moet doen. Ik denk niet dat het namelijk iets kan worden met X, maar ik vind hem zeker wel meer dan leuk. Ik denk nog vaak aan hem terug, want ik weet dat ik hem niet vaak zie.
Wat kan ik het beste doen, ik denk niet dat ik deze relatie wil stoppen voor X, maar ik denk gewoon dat ik verliefd aan het worden ben!
Ik zou X de situatie proberen uit te leggen. Kijk anders gaat hij mischien dingen van jou verwachten omdat hij niet weet in welke situatie je zit en daar komt geheid ellende van.
(mischien kan je hem op een beetje een nonchelante manier de url van deze topic doorsturen?)

Ik ben zelf ook geen expert met dat soort dingen, integendeel, maar zolang je niet weet waarop je kan rekenen heb je ook geen zekerheid, toch?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 17:52
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
moeilijk..
ik denk, als ik jou was, zou ik X uit me hoofd proberen te zetten.
ik bedoel, je weet niet hoe X is als je hem als vriend hebt.. miscshien gebruikt hij je wel, of heeft ie geen respoect voo rje...
je weet maar nooit.. of misschien valt ie toch wel tegen en daar zou je je lieve vriend dan voor kwijt raken. ik zou gewoon ff kijken hoeveel je van je vriend houdt.. en als dat best veel is .

X vergeten..

succes en veel liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten