Resident Evil 4, Pikmin 2

, Baten Kaitos, Tales of Symphonia, Viewtiful Joe 2, Donkey Konga

, Wind Waker 2, Metroid Prime2: Echoes, Paper Mario 2, Cube Wars( misschien maar mensen die advance wars hebben gespeeld zijn hier vast ook wel blij mee

) , Killer 7( weet niet meer of die exclusief is

), Homeland (maf

), Zelda Four swords, Fire Emblem, Animal Crossing, nog maar niet gesproken over het Pokémon-melken.
Zo duister zie ik de cube zn toekomst niet in Damien... maar goed

de tijd zal het ons leren.
Nou ja, je hebt dan ook nog de niet exclusieve spellen, zoals The Urbz en the Movies die mij ook wel vet lijken om aan te schaffen voor me cubeje... Ook de DS en de opvolger van de GBA zullen niet teleurstellen...
Nintendo heeft geschiedenis en die zal niet snel worden vergeten

.
Er schijnt trouwens een programma te komen over Nintendo op BBC.
De BBC start vanaf volgende week met de serie Outrageous Fortunes, waarin drie bekende bedrijven centraal staan: Bacardi, Disney en... Nintendo. Het programma zal vooral kijken naar de personen achter het succes van Nintendo. Zo zal men ingaan op de carrieres van Nintendo-inspirator Shigeru Miyamoto en oud-directeur Hiroshi Yamauchi.
Dit is op BBC3 dus we kunnen het niet ontvangen, maar wees niet getreurd er zullen later het jaar ook nog op BBC2 uitzendingen komen.
Nintendo heeft nog wel even een zakje met duiten waar ze op kunnen teren heb ik zo het idee. Niet dat Microsoft en Sony dat niet hebben, maar toch

.
Ik heb ge(s)preekt.