Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar kan helaas niet aanewzig zijn... Eén juli dan maar!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben trouwens present in utrecht zondag.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed die converse tourtjes pakken wel gehypte bands inderdaad... eerst speelden ze nog in op de nu-metal-achtige rage dreadlock pussy en green lizard. |
![]() |
||
Citaat:
is je humor altijd zo slecht om 09:29 op donderdag 3 juni?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ken de bands niet maar Menzo zei dat t wel vet was dus als ik niet me ga bezatten omdat ik vanaf vandaag geen examens meer heb dan ga ik wel ff naar de volta |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En GCF, ach, jouw kortzichtigheid van dat mensen die hun leuk vinden fout zijn is jouw probleem ![]() Ik blijf het trouwens leuk vinden hoe grappig sommige mensen hier altijd wel weer niet zijn als ik weer eens wat post, dat ik altijd naar mn hoofd krijg dat ik geen evrstand heb van muziek en al die onzin ![]() Ik blijf het grappig vinden van mensen die elke old-school band helemaal het einde vinden en de rest maar dom vind. Shallow people. ![]() Maarem. Ik ben d'r zondag met Rosanne en Mark misschien dat jullie die wel kennen. Nouhja, Weezz en Tex wel in iedergeval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoek maar even op OLC, heb ik een hele tijd terug al eens uitgelegd ![]() Ennem, Rosanne kennen veel mensen hier dnekik wel, loopt heel veel concertjes en showtjes af met dr vriend (Mark dus). Maarja, misschien ook neit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|