Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
We waren gespannen
alletwee Mijn mond wilde niet maar deed toch ook wel mee Ik voelde me gek dacht: Is dit het nou? Waar blijft dat gevoel? Wanneer zegt hij: Ik hou van jou Mijn tong in alle bochten Overal nat, het voelde zo goor! Ik zag dat hij het niet goed kon dat had ik echt wel door Ik wist niet wat te doen waar mijn handen te laten wat moest ik denken, wat moest ik zeggen Kon ik ooit nog met hem praten? Liefde, nee, dat was het niet slechts speeksel uit zijn mond op mijn wang..in mijn mond op mijn handen, op de grond Bah, gelukkig leerde ik algauw dat het ook anders kon gaan want als alles was zoals dat had ik het nooit meer over gedaan! ![]() |
![]() |
|
Tja het spijt me.... ik hoop dat je tweede beter was!!!! In ieder geval mijn aller eerste zoen was het niet maar wel de eerste zoen met dat meisje..... Het was de eerste keer dat een meisje gelijk vanaf het begin perfect zoende zonder anwijzingen te hoeven geven... naja bdankt..
greetz Sharky
||
Citaat:
![]() greetz Sharky
|
trouwens
als iedereen hier nou z'n gedichten over de eerste kus opschrijft, dan mag ie van mij wel blijven staan. ik vind het wel origineel namelijk. ok?
|
Verwijderd
|
Though You're My Angel From The Sky
Missing You Still Makes Me Cry It Makes Me Cry So Heavily I'm Asking You To Stay With Me To Love Me Till The End Of Time From Now On I Will Keep You Mine From Now On I Won't Lie To You From Now On I Will Die For You From Now On We Won't Be Lying From Now On We Will Be Crying Crying Because Of The Pain We Share You Live So Far Away It Just Isn't Fair Why Does It Have To Be Like This The Only Memory Is That Wonderful Kiss (to be continued ![]() Ik weet het >> hij staat al onder m'n eigen topic >> maar heb nu nie zo veel tijd om het netjes te veranderen en zow >>> eten ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verklaar je forumnaam... Verwijderd | 227 | 25-07-2003 15:23 |