Oud 02-05-2004, 20:24
bolletje86
bolletje86 is offline
Hoihoi!

Ik heb een probleempje. Heb al een hele lange tijd een schat van een vriend. Nou heb ik vrijdag met koninginnedag voor het eerst 1 van zijn beste vrienden ontmoet. Het was erg gezellig totdat toen mijn vriend ff een tijdje weg was, zijn beste vriend mij begon te versieren. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik absoluut niks van hem moet. Maar ik zit toch wel met het probleem of ik het aan mijn vriendje moet vertellen. Het is zoals hij zegt 1 van zijn beste vrienden en ik wil eigenlijk niet tussen hun in staan. Maar aan de andere kant vind ik wel dat hij eigenlijk wel moet weten hoe zijn vriend in elkaar zit. Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 20:28
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
als het een van zijn beste vrienden is. zou ik er niks van zeggen. zolang je er niet opingaat is het toch goed. want anders reekt hij een van zijn beste vrienden kwijt. of als hij het verkeerd opvat. in de bedoeling van dat jij zijn vriend niet mag, raak jij hem misschien wel kwijt.
-xx-
Oud 02-05-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
bolletje86 schreef op 02-05-2004 @ 21:24 :
Hoihoi!

Ik heb een probleempje. Heb al een hele lange tijd een schat van een vriend. Nou heb ik vrijdag met koninginnedag voor het eerst 1 van zijn beste vrienden ontmoet. Het was erg gezellig totdat toen mijn vriend ff een tijdje weg was, zijn beste vriend mij begon te versieren. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik absoluut niks van hem moet. Maar ik zit toch wel met het probleem of ik het aan mijn vriendje moet vertellen. Het is zoals hij zegt 1 van zijn beste vrienden en ik wil eigenlijk niet tussen hun in staan. Maar aan de andere kant vind ik wel dat hij eigenlijk wel moet weten hoe zijn vriend in elkaar zit. Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Herkenbaar!!

Wat ik heb gedaan is het eerst regelen met die vriend. Daarna heb ik het mijn vriendje vertelt.

(als je het zo doet, komt het over alsof je alle touwtjes in handen hebt.)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:38
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 02-05-2004 @ 21:35 :
Herkenbaar!!

Wat ik heb gedaan is het eerst regelen met die vriend. Daarna heb ik het mijn vriendje vertelt.

(als je het zo doet, komt het over alsof je alle touwtjes in handen hebt.)
is ook slim. ik heb het zelf nog nooit gehad dus...
Oud 02-05-2004, 20:41
luchtballon
luchtballon is offline
Als je verder die vriend nooit/ zeer weinig tegen komt zou ik het gewoon laten zitten. Als hij het vaker doet kun je het wel zeggen tegen je vriend.
En ook als je hem wel vaker ziet zou ik het pas zeggen als hij het nog een keer doet.

Ik weet niet wat jij onder versieren verstaat natuurlijk, wat deed hij dan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:52
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Wat vreemd dat je z'n beste vriend pas net hebt ontmoet terwijl je al een lange tijd met je vriend hebt.

Maar goed, dat is wel handig, als je hem verder dan ook niet meer zoveel zal zien gewoon geen aandacht aan besteden. Erg lomp van hem om het vriendinnetje van zijn beste vriend te versieren, was hij dronken?
Oud 02-05-2004, 23:24
Verwijderd
Wat de verhouding tussen die vriend en jouw vriend is, is hun zaak. Daar heb jij je niet mee te bemoeien. Jij bent geen nobele kruisridder die er voor moet waken dat hij zijn vrienden 'echt' kent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 01:23
vrijgezel
vrijgezel is offline
Mijn nichtje logeerde bij mij en die ging mijn vriendje toen eens doodleuk proberen te versieren
Mijn vriend heeft het toen tegen mij gezegd en sindsdien mogen we elkaar niet meer zo
Oud 03-05-2004, 11:30
Verwijderd
Ik zou er niks over zeggen. Die vriend kan het altijd ontkennen ofzo, hoe kun je zoiets nou bewijzen? Ik zou bang zijn dat jij straks nog de schuld krijgt dat je in hun vriendschap zit te stoken ofzo..
Ik zou het gewoon zo laten. Als je op een gegeven moment echt last van die vriend begint te krijgen, dus dat hij vaker dingen probeert enzo, dan zou ik het wel tegen je vriendje zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:23
Verwijderd
Op wat voor manier ging hij je versieren? Gewoon heel aardig doen en veel aandacht aan je besteden? Wat dat kan ook een kwestie zijn van 'goh, de vriendin van mijn beste vriend, het zou leuk en handig zijn om vrienden met haar te worden'.

Maar als hij echt duidelijk op meer uit was, en je hebt er met hem over gepraat en hem duidelijk gemaakt dat er niet meer in zit, dan heb je genoeg gedaan, lijkt mij. Als je er mee zit kun je er met je vriend over gaan praten, maar ik weet ook niet of die daar blijer van wordt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 13:09
Maurice
Maurice is offline
ik zou 't zeggen.
Oud 03-05-2004, 13:17
Denise84
Denise84 is offline
Gewoon niet zeggen. Als die beste vriend het de komende periode herhaaldelijk doet, zou je het kunnen zeggen, maar nu.. ach die ene keer.
Oud 03-05-2004, 13:29
Maurice
Maurice is offline
en dan komt je vriendje er over een maand achter en dan is ie kwaad dat je niks hebt gezegd..
Oud 03-05-2004, 13:55
Mark
Mark is offline
Gewoon gezellig blijven doen. Hij probeert je toch niet te zoenen ofzo?

Mark
Oud 03-05-2004, 14:14
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Maurice schreef op 03-05-2004 @ 14:29 :
en dan komt je vriendje er over een maand achter en dan is ie kwaad dat je niks hebt gezegd..
Ja en? Zijn verwijt: "Mijn beste vriend heeft je versierd en jij vertelt dat niet aan mij?!"

Dat voegt toch niets toe? Het gebeurde 1 keer en je weet niet eens zeker wat 'ie ermee bedoelde.

Doe er niet zo moeilijk over. Wil niet een goed gesprek daarover aangaan en aan je vriend duidelijk maken wat voor een slechte vriend hij heeft. Waarschijnlijk is het gewoon een flirt die echt niet de bedoeling heeft een relatie kapot te maken. Misschien wilde ie gewoon testen of ze wel trouw was

Iedereen weet dat niemand het leuk vindt dat een goede vriend/vriendin zijn/haar partner gaat lopen versieren. Gebeurt het vaker, zeker vertellen.
Ik zeg ook niet dat je het nu niet moet vertellen, maar ik bedoel te zeggen dat er niet zo heel moeilijk over gedaan moet worden in de zin van 'kap met die vriendschap want hij heeft me versierd, dacht ik'.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten